Robbie staard naar zijn beeld in de spiegel, hij komt net uit de douche en de hele tijd zijn zijn ogen gericht op zijn sleutelbeen.
Waar de mark staat.
Die domme, kleine tattoo die zijn leven zoveel moeilijker heeft gemaakt dan nodig is.
Waarom? Waarom moet nou uitgerekend Matthyas Maarten het Lam, zijn beste vriend voor tien jaar, zijn collega, de man die hij elke dag ziet zijn soulmate zijn?
Waarom kon het niet een vreemde zijn, iemand die hij niet kent, die hij tegen kwam in de stad en er achter kwam dat ze de zelfde mark hebben?
Waarom kon het niet Jamie zijn? Oh, hoe simpel alles nu dan zou zijn. Nooit zou hij zijn mark hoeven te verbergen.
Nooit zou hij iets weigeren tijdens het filmen om er een kans zou zijn dat zijn soulmark zichtbaar is.
Als Jamie gewoon zijn soulmate was had hij zich nu nooit zo druk gemaakt, loopt die nooit rond met de angst dat iemand er achter komt.
Dan was het nooit uitgegaan, had die zich niet zo kut gevoeld, dan stond hij hier nu niet alleen.
Misschien lag die dan nu al in zijn bed knuffelend met de blonde dame.
Maar dat is niet zo.
En dus loopt hij wel elke dag met stres rond, zegt nee tegen bepaalde dingen tijdens de opnamens, voelt hij zich al langere tijd kut, stapt die toch weer alleen zijn bed in.
En is Milo boos op hem. Of nou ja boos? Of die echt, echt boos is weet de jongen niet. Maar dat hij niet blij met hem is momenteel is zeker.
Hij wil dat Robbie Matthy de waarheid verteld, dat die al die jaren lang zijn soulmate had gevonden. Dat die een pussy was die niks durfde te zeggen.
Maar wat moest die dan? Hij was net achttien, hij wist niet hoe die er mee om moest gaan. Dat je er opeens achter komt dat je beste vriend de zelfde mark heeft.
Hij was bang, zo bang voor de reactie van Matthy. Wat als hij geen jongen als soulmate wou, of Robbie niet als soulmate. Wat als hij het niet accepteerde.
En hun vriendschap verbreekt, en dan Robbie alleen achterlaat samen met een gebroken hart.
Maar niet alleen was die bang voor de reactie van hem, maar ook van andere. Zullen zijn vrienden hem wel accepteren? Zullen ze dr mee kunnen leven dat hun vriend opeens een jongen als soulmate heeft en dus blijkbaar op jongen viel?
En zijn famillie, wat zouden die er van vinden als hun zoon thuis komt met het nieuws dat Matthy zijn soulmate is.
Dat al die keren dat hem werd gevraagd door famillie op verjaardagen over een vriendin. Inplaats van een vriend. Terwijl dat dus eigenlijk ongekeerd hoort te zijn.
En de bankzitters? Ze zijn in korte tijd zo hecht geworden, en dat allemaal door een spel over voetbal en youtube.
Over Youtube gesproken, zijn fans. Zouden die nog naar hem kijken als ze ee achter komen dat die geen hetero is?
De mening van andere boeit Robbie erg veel, te veel. Maar hij kan er niks aan doen. Of je nou dicht bij hem staat of niet. Wie ook maar die hatelijke comment maakt, het zou Robbie raken.
Hij probeert altijd maar te doen alsof het hem niks uit maakt wat er allemaal over hem word gezegd.
Maar bij elke haat comment die die leest, elke "Sorry dat Rob in deze video zit." opmerking doet hem zoveel.
Maar hij blijft het maar weg proppen. Hopend dat zolang hij het negeerde het op een duur gewoon weg zou gaan.
Zo heeft die er ook over na gedacht met zijn mark. Als hij doet dat die er niet is kan het niet waar zijn dat Matthy zijn soulmate is.
Robbie vind het niet erg dat zijn soulmate een jongen is, als dat zou betekenen dat het niet zijn beste vriend is.
Helaas voor hem lijkt het lot niet in zijn voordeel te zijn en is die toch echt gematched aan hem.
Aan Matthyas Maarten het Lam.
Matthy is zijn soulmate.
En Robbie is fucked up om precies die reden.
Ja, shit zooi.
JE LEEST
ONLY THE BRAVE || mabbie¹✔️
Hayran Kurgu"It's a solo song and it's only for the brave." Zielsverwanten, soulmates. Bijna iedereen heeft wel iemand die zijn soulmate is. Je wordt geboren met een tattoo, ook wel soulmark genoemd. Als je het persoon vind met het zelfde teken op zijn of haar...