"Ja!" Roept Koen enthousiast voor die voor zich wijst. "Kleine Brabander is gespot hoor!"
Ze waren nu al een aantal uren in deze club, en ongeveer een uur geleden verloren ze Robbie uit het oog.
Deze vier vonden het wel weer mooi geweest en wouden slapen, maar om Robjie nou achter te laten zonder op zen minst iets gezegd te hebben voelde niwt goed.
Dus al ongeveer tien minuten liepen ze door de menigte, opzoek naar een jongen die niet boven veel mensen hieruit komt, wat niet in hun voordeel werkte.
Maar eindelijk lijkt Koen hem gespot te hebben, tenzij het weer een random guy is die Koen in zijn dronken staat aanziet als Robbie.
Tegelijk draaien ze zich om en kijken in de richting waar Koen naar wijst. En ja hoor, daar staat die dan.
Hij staat met één of andere meid te praten. Ze gaan er vanuit dat Robbie haar al kent, om hij een relatie heeft en nu dus niet op chicks af zou stappen.
"Eindelijk, kon hij op zen minst niet even reageren op zijn appj- wat de fuck?!" Kapt Raoul zijn zin af als ze allemaal verbaasd staan te kijken hoe Robbie naar voren leunde en zijn lippen op die van het meisje plantte.
Robbie die vreemd gaat? Daar zagen ze hem echt niet voor aan, en al helemaal niet met Jamie, hij hield- houd van haar. Dat heeft die wel duidelijk gemaakt.
Maar toch staat hij hier met zijn tong in de bek van iemand die zeker niet Jamie is.
"Wat de?" Mompelt Milo, zijn elleboog op de schouder van Matthy rustend, waardoor de blond meteen hist en met een pijnlijk gezicht zijn arm van hem af haalt.
Milo kijkt hem vragend aan. "Alles goed?"
Matthy knikt en leunt richting Milo's oor zodat die hem kan horen. "Schouder doet pijn van al dat gebeuk hier."
"Moeten we niet iets doen?" Vraagt Koen, nog steeds in shock naar Robbie kijkend.
"Zoals?"
Koen haalt zijn schouders op. "Weet ik veel? Hem weg trekken ofzo!"
Dat is misschien wel slim, hij heeft een vriendin. Dit hoort hij zeler niet te doen..
Allemaal staan ze nog een beetje verstijfd, Robbie was het laatste persoon waarvan ze dachten dat die vreemd zou gaan.
Matthy besluit maar het voor touw te nemen en begint zich tussen de menigte heen te duwen. Hij kan dit niet langer aanzien.
Eindelijk komt hij aan bij de jongen, die nog steeds bezig is met die meid. Hij pakt hem bij zijn bovenarm beet en trekt hem van haar weg.
Zonder nog iets te zeggen trekt hij hem weg van haar richting de garderobe.
"Matthyas wat de fuck?!" Roept Robbie terwijl hij probeert zijn arm uit de hand van Matthy te trekken, wat geen succes is.
Als ze boven staan vraagt Robbie nog een aantal keer waarom die werd meegtrokken, maar hij krijgt geen antwoord. Inplaats daar van wordt zijn jas in zijn handen geduwt waarna die een hand tegen zijn rug voelt die hem richting de trap duwt.
Nog wat in de war loopt Robbie de trap af waar de beveiligers onderaan de deur voor hem openen en hij de koude buitenlucht instapt.
"Serieus, waar was dat voor nodig?!" Robbie wil gewoon een antwoord, ze lijken boos op hem, maar hij snapt niet wat hij verkeerd heeft gedaan.
"Je stond te zoenen met éên of andere meid daar, Rob." Antwoord Koen alsof het duidelijk moest zijn dat dat het probleem was.
Maar Robbie snapt het nog steeds niet. "Dus?"
JE LEEST
ONLY THE BRAVE || mabbie¹✔️
Fiksi Penggemar"It's a solo song and it's only for the brave." Zielsverwanten, soulmates. Bijna iedereen heeft wel iemand die zijn soulmate is. Je wordt geboren met een tattoo, ook wel soulmark genoemd. Als je het persoon vind met het zelfde teken op zijn of haar...