6

411 100 163
                                    

Hayalet okuyucu olmayın, ayıptır günahtır ☹️

°

"Gelmek istemediğine emin misin? Risk taşısa da eğlenceli oluyor."

Jisung bir kez daha Felix'e sorduğunda Felix kafasını iki yana salladı, "Sizin gibi profesyonel değilim ki, heyecanlanıp saçma sapan bir şey yaparsam planı mahvederim diye korkuyorum. Ama beni mutlaka haberdar edin, burada endişeli endişeli oturmak yeterince kötü zaten."

Ryujin ona gülümsedi, "Merak etme, sorun çıkmayacak. Sen evde tek kalabileceğine emin misin?"

Felix omuz silkti, "Belki biraz kestiririm, yeni yatağım çok rahat sürekli uzanasım geliyor. Seçen kişi tecrübeli olmalı." diyerek deri eldivenlerini takan Min Ho'ya göz kırptı. Min Ho da ona sırıtıp bize döndü. Pislikler ya...

"Operasyon başlasın o zaman?"

Alex, "Başlasın bakalım."

Evden çıkmadan önce Felix'e döndüm, diğerleri gitmişti.

"Tencerede sıcak su var, senin için ısıttım. Ramenler de dolapta. Eklemek istersen cheddar peyniri de var. Aç kalma, tamam mı?"

Güldü ve elini saçlarıma götürüp karıştırdı, "Tamam anne."

Ben de gülmüştüm, onu evde tek bırakmak içime sinmiyordu ama bizimle gelmek istemediği için zorlayamazdık. Her ne kadar bizden biri olsa da “hırsızlık” yapmak istemiyordu ve haklı da vardı bunu istememeye. Sonuçta onunla ortak çalıştığımız tek konu Ashwell'di.

°°°

Xin'in sesi hoparlörler sayesinde tüm binada duyuluyordu, “Sizler sayesinde bir kanserli çocuğun daha yüzü gülüyor, siz değerli insanlar gönlünüzden kopan her bir bağış için Tanrı'nın sevgisini kazanıyorsunuz. Bu bağışların direkt olarak derneğe yatırılacağını unutmayın lütfen. Kanser hastaları sizlere minnettar!”

Üstümde hademe kıyafeti, elimde temizlik arabası ve kulağımda Xin'in sinir bozucu sesi. Gözlerimi devirmeden edemiyorum, bu adam Ashwell'in iki katı şerefsiz. Bir de Tanrı'nın sevgisini kazanıyorsunuz diyor, sen bileceksin sanki bunu, it.

Sol kulağımdaki kulaklıktan Jisung'ın sesini duyunca Ryujin ile birbirimize baktık.

"Kızlar dinlemede kalın: bağışları üç ayrı siyah çantaya koydular. Şüphe çekmemek için planı değiştirdik. Alex arabada saklanıyor, çantaları bizimkilerle değiştirecek. Biz çantaları bizim arabaya yüklerken siz de bir an önce odaya girin."

Kulaklığa bir kere dokundum, "Kapı şifresi?"

"Şifreyi kaldırdım, direkt girebilirsiniz. Min Ho ile ben birkaç dakika sessiz kalmak zorundayız dikkat çekmemek için, adamların arasına sızdık. Bizimle konuşamayın, Alex sizi duyuyor olacak. Parayı temizlik arabasındaki sırt çantasına doldurup hızla binadan çıkın. Kameraları da hallederim."

"Tamamdır, dikkatli olun."

Hızla odaya girip kapıyı kapattık ve Alex'in bahsettiği çöp kutusunu aramaya başladık. Ryujin büyük çöp kutusunun kapağını açtı ama tekrar kapatıp yüzünü buruşturdu, "Bu gerçek çöp."

Ben de diğer çöp kutusuna baktım. Çöp poşeti vardı ama içi bomboştu. Ki zaten paraların sığamayacağı kadar küçüktü. Başka da çöp kutusu yoktu ki.

"Sikeyim ya, nerede bu para!?"

Ryujin başka yerlere bakmaya başladı. Kulaklığa dokunup Alex ile konuştum.

Bad Ideas | Lee FelixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin