EA- 6. BÖLÜM; HOŞ GELDİN ÖMER

91 14 46
                                    

YAYIMLANMA TARİHİ; 9 HAZİRAN 2024...

Bölüme oy vermeyi ve yorum yapmayı ihmal etmeyin lütfen. Onlar bana bir motivasyon.

EA- 6. BÖLÜM; HOŞ GELDİN ÖMER.

"Lan!" Uykumdan kafama yediğim yumuşak bir darbe ile sıçrayarak uyandığımda bağırmadan kendimi alıkoyamamıştım.

Kısık gözlerimle tepemde elinde yastık ile dikilen ve otuz iki diş sırıtan Sefa ile sinirle yatağımda oturur pozisyona geçtim.

"Şu sırıtışı sil, şu sırıtışı. Salak." Dediğimde omuz silkerek gülmesine devam etti.

"Oğlum bak-"

"Gidiyorum tamam." Cümlemi bitirmeme izin vermeden yastığı yüzüme fırlatıp odamdan koşarak çıktığında baygın bakışlarla arkasından baktım.

"Kapıyı kapatsan şaşarım. Hayır yani kapısız yerden mi çıktın sen ne yaptın?" Derken kendi kendime durdum ve sesimi düşürüp bu sefer kendi kendime konuşmaya başladım.

"Yani teorik olarak kapısız yerden çıktı. Anne rahminde kapı yok. Doğru." Kendi kendime mırıltım bittikten sonra başımı sağa sola salladım.

"Tövbe estağfurullah. Allah'ım ben günaha girmek istemiyorum ama Sefa zorluyor. Sabah sabah resmen beni elektron yüklü bir şekilde uyandırdı ya!" Söylenerek yatağımdan kalktığımda açık olan penceremden beni izleyen Ömer'i gördüm ve gözlerim kocaman oldu. Şaşkınlığıma gülüp bana el salladığında pencereye ilerledim.

Ulan Sefa, Ulan Sefa. Bir de pencereyi açmış. Salak çocuk. Allah'ım sabah sabah yine rezillik. Dakika bir gol bir ya.

"Günaydın." Dediğinde ben de tebessüm ettim.

"Günaydın." Derken utançla boynumu kaşıdım.

Aaaa ben niye utanıyorum canım? Ömer utansın. Niye izliyor bizi. Hoş şikayetçi değilim sabah onu görmekten ama rezil oldum işte ben.

"Sabah sabah insanları niye izliyorsun?" Hafif sitemli bir sesle konuştuğumda güldü.

"İzlemiyordum sadece ses geldi bir bakayım dedim." Dediğinde alayla güldüm.

"Bakınca izlememiş oluyorsun yani?" Alaylı gülüşüm sesime de yansıdığında o da keyifle gülümseyerek başını olumlu manada sallayıp beni onayladı.

"Senin Gökçen'in odasında ne işin var?" Ellerimi penceremin mermerine koyarak konuştuğumda o da penceresinin pervazına yaslandı.

"Odaları değiştik Gökçen ile. Burası artık benim odam." Dediğinde gözlerim kocaman oldu.

"Ne zaman?" Şaşırmış bir şekilde yüzüne baktığımda hafif bir tebessüm etti.

"3 sene önce." Diyerek sorumu cevapladığında başımı onaylar manada salladım.

"Neyse ben gideyim. Görüşürüz." Eller sallayarak pencereden uzaklaştığımda Ömer de bana el salladı. Hızla perdeyi kapattıktan sonra koşarak odamdaki banyoya gittiğimde aynada gördüğüm yansımamla şaşkınlık dolu bir nida dudaklarımın arasından kaçtı.

Ben cama bu tiple mi çıkmışım...

Rezillik üzerine rezillik.

Resmen sabah sabah çocuğun retinasını yaktım. Bu tip ne? Korku flimlerinden fırlamışım gibi.

Ah ulan! Kıvırcık saçlı olmanın bütün derdini çekiyorum resmen. Tamam tam kıvırcık sayılmam dalgalı ve kıvırcık arası saçlara sahibim ama artık akşam nasıl uyuduysam iyice kabarmış saçlarım.

ERİK AĞACIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin