Yazılmaya başlanma tarihi; 3 Nisan 2024
Yayımlanma tarihi; 6 Nisan 2024.Bölüme oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayııın lütfen. Onlar bir motivasyon kfnsdkş
Siz ne zaman başladınız???
AE- 1. BÖLÜM; TATİL BAŞLASIN!
Yine başımda kavak yelleri
Bacayı sardı yarin alevleri
Deli yansa da gönül aldırmıyorRadyodan sızan şarkıya tebessüm ederken açtığım camdan yüzüme vuran rüzgar bana derin bir nefes aldırmıştı. Özlemiştim buranın kokusunu, sesini, sessizliğini , huzurunu , mutluluğunu kısacası her şeyini. Bana yaşattıklarını ve yaşatmadıklarını.
"Az kaldı, var mı heyecan?" Babam yoldan gözünü ayırmadan konuştuğunda başımı çevirip dikiz aynasından gözlerine baktım.
"Evet!" Sefa alaycı bir hevesle konuştuğunda ona doğru uzanıp kafasına vurdum.
"Paşaya bak. Dalga geçmesene oğlum babamla. Sırf sen lisenin ilk yılının gerginliğini at liseye güzel başla diye gidiyoruz gelmiş yaptığı tavıra bak." Dediğimde sinirle bana baktı.
"Ne? Hatırlamıyorum bile ben orayı. Sen hatırlayıp seviyorsun diye ben de hatırlayıp sevmek zorunda mıyım abla?" Homurdandığında gözlerimi devirdim.
"Nasıl hatırlamıyorsun oğlum daha geçen sene gittik ya." Annem başını arkaya çevirip Sefa'ya bakarken konuştuğunda Sefa ofladı.
"Kışın gittik anne! Yazlığa biz kışın gittik. Kimse yokken ve ben çok sıkıldım. Bilgisayarım bile yoktu hiçbir şeyim yoktu! Ondan önceki senelerde yazın bir şey oldu diye gitmedik. Biz en son ben 9 yaşındayken falan geldik buraya yazın." Dediğinde ses tonundaki siteme güldüm.
"Sen hiç gülme tuzun kuru tabii. Sen benim aksime bir 15 yaşına kadar her sene gelmişsin tanırsın hatırlarsın burayı." Dediğinde derin bir nefes aldım.
"Sefa, en son geldiğimiz yaz sen 10 yaşındaykendi ve o zamana kadar sen de her yaz buraya geldin sadece tam hatırlamıyorsun çünkü telefonu tableti elinden sadece yüzmek için bırakıyordun!" Sitemle konuştuğumda gözlerini devirdi.
"Yaşıtım yoktu. Durmadan konuşup birbirinizin evine gittiğiniz kişilerin en küçük çocuğu seninle yaşıt. Aramızda 6 yaş var abla!" Bana dönüp sinirle baktığında derin bir nefes alıp ofladım.
"Az telefonu elinden bıraksaydın eğer karşı evdeki ailenin oğullarının seninle yaşıt olduğunu fark ederdin mankafa! Bana o sinirli ses tonuyla konuşma. Ergen." Söylediğim şeylerle gözleri kocaman oldu.
"Bana ergen diyene bak. 21 yaşına gelmiş ama kendinden 6 yaş küçük kardeşiyle laf dalaşına girmekten geri durmayan bir ergenden başka bir şey değilsin. Bu durumda asıl ergen de sen oluyorsun." Dediğinde kahkaha attım o da hıncını alamayıp koluma vurdu.
"Sefa! Aysun! Kavga etmeyin! Sefa ,ablana vurma!" Babamın otoriter sesi arabaya dolduğunda Sefa sinirle ellerini benden çekip önünde bağladı ve camdan dışarıyı izlemeye başladı ben de aklımdan bir türlü çıkmayan sorudan dolayı artık daha fazla rahat edemeyip anneme baktım.
"Anne Sevda teyzelerden bir haber var mı?" Dediğimde bana bakıp başını olumsuz manada saladı.
"Biliyorsun telefonum çalındıktan sonra sosyal medyada da çok aradım ama bulamadım. Hesaplarını kapattırdı herhalde, bilmiyorum o yüzden kızım." Verdiği cevapla ofladım.
Sevda teyzeler hemen evimizin yanındaki evin sahibi olan aileydi. Sevda Teyze , Semih Amca , Gökçen ve Ömer. Gökçen benimle aynı yaştaydı Ömer ise benden 4 yaş büyüktü. Yaklaşık bir 5 senedir görüşemiyorduk ama ben çocukluğumun geçtiği arkadaşlarımı çok özlemiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ERİK AĞACI
Humor"Senin için topladım." Avuçlarındaki erikleri görünce gülümsedim ve birkaç erik aldım. Bir tanesini ısırdığımda bakışlarını benden çekmeden parmaklarımın arasındaki ısırdığım eriğe eğilip ağzına alınca gözlerim kocaman oldu ve ağzımdaki eriğin suyu...