EA-9. BÖLÜM: HADİ DENİZE GİDELİM!

57 9 22
                                    

YAYIMLANMA TARİHİ; 14 Temmuz 2024...

Bölüme oy vermeyi ve yorum yapmayı ihmal etmeyin lütfen. Onlar bana bir motivasyon.

EA-9. BÖLÜM: HADİ DENİZE GİDELİM!

"Gökçen." Dediğimde bana doğru geldi.

"Sevgili misiniz?" Dediğinde gözlerim kocaman oldu.

"Hayır, nereden çıktı bu? Saçmalama." Hararetle konuştuğumda sinirle soludu.

"Abimin davranışları hiç öyle demiyor ama!" Dediğinde yutkundum.

"Gökçe-"

"Sevgili olsanıza. Olun ,olun. Ay çok tatlı olursunuz. Yengem ol benim evet." Hevesle konuştuğunda şaşkın gözlerler yüzüne bakakaldım. Konuşamadığımda bana baktı ve şaşkın bakışlarımı görmüş olmalı ki başını sağa sola salladı.

"Ne oldu niye öyle bakıyorsun?" Dediğinde elini tutup odasına çıkarttım.

"Sen bana İnci olmaz aynı masada yemek yedik falan dedin ben, ben hiç kimse olmaz diyorsun sandım. Biz de aynı masada yemek yedik." Kapıyı kapatır kapatmaz konuştuğumda kahkahayı bastı.

"Salak kız. Ben İnci'yi sevmediğim , gıcık olduğum için olmaz diyordum ama seni biliyorum ve isterim daha ne olsun." Gülerken konuştuğunda koluma vurdum.

"Olmaz zaten öyle bir şey çok da uçma." Dediğimde kaşları havalandı.

"Görmüyor musun? Beni kardeşi gibi görüyor. Nasıl sen bugün şu nikaha alma muhabbetini yaptığında hemen sinirlendi. Görmedin mi?" Söylediğim şey ile kahkaha attı.

"Ay sen aslında çok zeki bir kızsın ama nedense iş bu olaylara gelince aptalın önde gideni oluyorsun Aysu. Orada abim tamamen senin pancara dönmüş yanaklarından dolayı uyardı beni. Abimin uyarı ya da sinir ses tonunu bırak da bileyim. O an tamamen bana uyarıydı ve bunu senin yanaklarına bakarak yaptı. Seni utandırdığım için bir uyarıydı. Ayrıca adımın Gökçen olduğu kadar eminim bu sene abimin sana karşı davranışları bir kardeşe karşı davranış gibi değil. Tamam bundan önceki senelerde öyleydi ama bu sene değil." Dediğinde bulunduğum yerde ayakta çakılı kaldım.

"Dalga geçme benimle."

"Dalga geçmiyorum seninle mal. Normalde annem ne zaman abime sevgili îmâsı yapsa abim kızar ama nedense bu akşam masada çıtı bile çıkmadı. Seni kucakladı, ayağına cam batmasın diye kendi uğraştı, seni köşeye sıkıştırdı ki o sahne tam dizi sahnesi gibiydi keşke videoya alsaydım başa sarar sarar izlerdim be. Neyse başka heh bir de şey yaptı saklambaç oynarken seni görmüyor gibi yaptı ve ben kendi gözlerimle gördüm seni gördüğünü. İnci'ye temas etmekten hoşlanmıyorum dedi ama her fırsatta sana temas edip duruyor. Ay ay ay ay ay gerçekten de kuşkulanmakta haklıymışım." Dedikten sonra bir duraksadı.

"Yoksa benim sana anlatacağım asıl utanması gereken benim olduğum bir konu var dediğin konu bu muydu? Mal. Neden utanacaksın. İnci ile ilgili söylediklerimden dolayı da bana söylemekten vazgeçtin değil mi? Aptal. Ay o kadar zekiyim ki hemen çözdüm." Konuşması bitince dans etmeye başladığında bu hâline güldüm.

Çenesi de düşmüştü heyecandan. Ben bu kadar heyecanlanacağını bilseydim daha önce söylerdim. Hoş ben söylemedim o anladı zaten daha doğrusu yakaladı.

"Allah'ım hep yenge açısından korkmuştum. Çok teşekkür ederim." Ellerini açmış başını havaya kaldırarak konuştuğunda omzuna vurup yatağa oturdum ve bir tane cips attım ağzıma.

"Bu kadar havaya girme. Ben bile girmiyorum." Dediğimde eliyle kafamı itip karşıma oturdu.

"Sen malsın da ondan. Eee sende nasıl başladı onu anlat. Bu zamana kadar hiç de fark etmedim he. Bu sene bir işgillendim sadece. Hangi ara oldu?" Konuyu bir anda değiştirince ağzıma kurabiye götürdüğüm elim yarı yolda kalakaldı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 14 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ERİK AĞACIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin