Partea 3

65 0 0
                                    

Partea 3.

Concertul s-a terminat si in timp ce baietii ieseau de pe scena am plecat sa imi iau un pahar cu apa. Intamplarea a facut insa sa nu ma pot bucura de ea pentru ca in momentul in care m-am intors cu fat ape scena m-am lovit de un corp tare si toata apa a ajuns pe acea persoana. Era Harry. Oh Doamne...ce am facut? Tot el?

-Fir-ar! Scuze! Eu chiar nu am vrut sa se intample asta. nu...

De ce naiba nu zice nimic? Ma lasa sa ma scuz ca fraiera. M-am oprit si m-am uitat peste umarul lui. Ivy era acolo. Am facut un pas in fata spre ea, dar Harry m-a prins de brat.

-Au! Ma doare. Lasa-ma! 

-Nu!mi-a raspuns fixandu-ma cu privirea. 

-Dar... 

-Shhh, a spus punandu-mi mana peste buze. Vino cu mine!

Normal ca m-am dus. El e idolul meu. Cine nu ar face acelasi lucru. Totusi ceva nu era in regula. De c ear vrea Harry Styles sa merg cu el undeva. M-a condus spre o camera pe a carei usa scria "One Direction". M-am gandit ca este camera unde ei isi tin garderoba si asa si era. M-am dus si m-am asezat rapid pe canapeaua din colt in timp ce Harry isi dadea jos camasa. Oh Doamne! Ce am facut sa merit sa vad asta? Fara sa se imbrace a venit si s-a asezat langa mine. Se uita fix in ochii mei cu un zambet tamp pe fata. Nu mai puteam rezista asa ca am spart tacerea.

-Ce faci? 

-Te privesc. 

-ok. Asta vad si eu. Dar de ce? 

-Pentru ca imi face placere. 

-De ce m-ai adus aici? 

-Pentru ca vroiam sa vorbim. 

-Si de ce nu vorbim atunci? 

-Ma multumesc decat sa te privesc. 

-Ok atunci imi poti privi mersul in timp ce plec. 

-Stai, m-a oprit. Chiar vreau sa te intreb ceva. De unde ai stiut ca ceva nu e in regula cu mine? 

-Parca ziceai ca lucrurile sunt in regula. 

-Am mintit. Acum imi raspunzi? 

-Bine. Eu sunt directioner, iar pe tine te caracterizeaza zambetul pe care astazi nu l-ai avut. 

-Dar nici baietii nu mi-au spus asta. 

-Poate erau ocupati. Mai conteaza acum? Mi-am dat seama si as vrea sa imi spui de ce nu erai in toane bune. 

-O problema de familie, a spus uitandu-se in jos. 

-Nu e nevoie sa imi spui daca nu vrei. 

-Nu este vorba de asta, doar ca nu este o problema strict a mea. Simt ca ti-as putea spune orice si nu stiu de ce.

Nu stiam ce sa spun. Imi era intr-un fel mila de el. Nu mi-am inchipuit asta niciodata. Singurul sentiment pe care l-am avut fata de el a fost admiratie. Saltul la mila este prea brusc. Cine ar fi crezut ca ceva spus de el mi-ar putea crea acest sentiment... si-a pus mana pe umarul meu si am simtit furnicaturi in tot corpul? De ce? De ce sunt atrasa de el atat de tare? Ma atrage ca un magnet. Se apropie din ce in ce mai mult de mine pana cand ii pot simti respiratia proaspata. Ochii lui verzi ma ingheata. Nu ma pot misca, dar am simtit cum buzele lui le-au atins usor pe ale mele. Am iesit din stransoarea ochilor sai, inchizandu-i pe ai mei. Sarutul devenea din ce in ce mai pasional. Am simtit cum mi-a scos telefonul din buzunar, dar buzele noastre erau inca lipite, asa ca nu mi-a pasat de ceea ce se intampla in jurul meu. S-a auzit usa deschizandu-se si instinctive ne-am indepartat unul de altul. Erau baietii urmati de Ivy.

-Helloooooooo! Ce se intampla aici?

Probabil Louis nu se putea abtine. A venit si s-a asezat intre noi, punandu-si un brat dupa umarul meu si unul dupa al lui Harry.

-Stiti ceva? Imi place de voi! Sunteti simpatico foc. Desi cretul asta prefera blondele, putem rezolva asta nu? 

-Ia mana din parul meu. Nu am nevoie de schimbari ca cineva sa ma placa. De ce conteaza culoarea parului? 

-Darling, nu ai simti o gluma nici daca ti-ar intra in ochi.  

-Cred ca ar trebui sa plec. Haide Ivy! 

-Dar...se vedea pe fata ei ca mai dorea sa ramana. Il fixa pe Liam cu privirea si el pe ea. Totusi ei sunt vedete si nu ar avea rost sa ne facem sperante desarte.

Am luat-o de mana si am iesit cu ea din camera, insa inainte am vazut cum ii facea semn lui Liam sa o sune. Au schimbat numerele de telefon? De ce oare isi face viata grea?

-Kate! Stai! Ai uitat asta, era Harry care imi intindea telefonul. Uitasem complet de el. 

-M...merci!am spus intorcandu-ma si plecand de acolo cu parere de rau. De ce i-am intors eu spatele? Cum sa fiu atat de tampita? Totusi,poate e mai bine asa. Oricum nu o sa isi mai aduca aminte de mine niciodata.

Ajunsa acasa m-am trantit in pat analizand tot ce s-a intamplat. Noroc ca parintii mei dormeau si nu m-au luat azi la intrebari. Imi imaginam eu acum o saptamana ca o s ail sarut pe Harry? Nu aveam nici macar speanta de a-l vedea de la sute de metri distanta. Mi-am implinit visul...

De abia atipisem cand imi bazaie telefonul. Serios? S-a dus somnul meu.Ce poate fi atat de important la ora asta? Primisem un mesaj de la un numar necunoscut.  

"Cannot sleep. Need to see you tomorrow. Kisses. Harry xx" 

Isi bate cineva joc de mine? De ce mi-ar trimite Harry mesaj? Si daca e cineva care incearca sa isi bata joc de mine? Ar fi mai bine sa il sun ca tot spunea ca nu poate dormi. Suna de 2 ori si apoi o voce suava ma impietreste.

-Kate... 

-Harry...

Living my dreamUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum