Partea 17.
A parcat masina acolo de unde a luat-o cu cateva ore in urma si am intrat pe usa din spate. Am avut o mare surpriza cand am intrat in living. Era ceva ce nu ma asteptam sa vad atat de curand...
Pe canapeaua din living Liam se saruta cu Ivy, ea fiind in bratele lui si tragandu-l din ce in ce mai aproape de ea. I-am aratat lui Harry. El nu a vrut sa se bage intre ei, dar eu nu eram deloc de acord cu el.
-Hmm...am tusit intrerupandu-i.
Ivy s-a ridicat de pe el si si-a sters delicat buzele. Se vedea pe fata ei ca se simtea rusinata.
-Ce faceti?a intrebat Harry incercand sa ne scoata din starea agitata in care eram.
-Bine, stateam, a raspuns Liam uitandu-se cand la Ivy cand la mine si incercand sa dea o explicatie credibila.
-Da, ne plictiseam, a spus si prietena mea.
-Ha! Asa va plictisiti voi? As vrea si eu sa ma plictisesc asa. Ce zici?m-a intrebat punandu-si bratul in jurul umerilor mei.
-Cum spui tu. Hai sus!
Am mers si am apucat-o pe Ivy de mana. Am dus-o la ea in camera si ne-am asezat amandoua pe pat.
-Kate, eu doar...
-Nu trebuie sa imi dai nicio explicatie! De fapt, chiar ma bucur pentru tine!
-Serios?
-Da! Il placi?
-Evident. Il plac de cativa ani.
-Stiu asta, dar il placi pentru felul lui de a fi? Pentru cum se comporta? Sau doar pentru ca e Liam si ti-ai dorit dintotdeauna sa il cunosti?
-Initial am stat in jurul lui pentru ca avea acea dorinta de a-l cunoaste. Probabil ai avut-o si tu cu Harry, nu?
-Da, dar lasa. E alta problema cu el.
-In fine...Apoi am descoperit ca Liam e un baiat cu totul deosebit. Se poarta frumos cu mine si e atat de dragut. Cred ca eu chiar il plac.
-Fie, daca spui tu. Esti sigura ca si el te place?
-Nu sunt chiar atat de sigura, dar banuiesc asta. Altfel de ce m-ar fi sarutat?
-El te-a sarutat? Pentru ca eu te-am vazut pe tine peste el.
-Da. Dar el a facut primul pas, stii ca eu nu fac niciodata asta.
Avea dreptate. Ivy niciodata nu sare la gatul unui baiat pana nu stie sigur ca o place. Dar odata ce acel baiat a facut primul pas, ea e greu de oprit. Ea nu face primul pas, insa face dupa 1000 in plus.
-In cazul asta, ai grija ce faci! am spus luandu-o in brate.
-Acum spune-mi de tine. Care e treaba cu Harry? Unde ati fost?
-In parcul...
-Pfff...o pierdere de timp.
-De distractii.
-Wow, ce tare! Si cum a fost?
-A fost...ExtraordinHarry, i-am raspuns trantindu-ma pe spate in pat.
-Detaliiiiiiiiiiii! V-ati sarutat?
-Aahh, da. De cateva ori.
-De cateva ori? Iti bati joc de mine? L-ai sarutat de "cateva ori" si mie mi-ai tinut o predica pentru o singura data? Sa incepem interogatoriul!
Exact de asta aveam nevoie acum. Ivy m-a intrebat mai intai ce am facut in parc, cerand pana si detaliile detaliilor. I-am povestit cam tot ce era de povestit, iar apoi mi-a pus aceleasi intrebari pe care i le-am pus si eu. Probabil mai mult ca sa ma scoata din sarite. Raspunsurile mele: evident ca il placeam pe Harry. Dupa tot ce s-a intamplat...Diferenta era ca eu nu il plac pentru faptul ca e vedeta. Am avut chiar surpriza sa descopar ca nu este deloc asa cum mi-l inchipuiam. El e chiar mai bun decat in visurile mele, ceea ce credeam candva ca este imposibil. La intrebarea daca si el ma place, nu prea am stiut ce sa spun. I-am povestit despre fosta lui prietena, cea care l-a facut nefericit in seara concertului, si despre felul in care s-a comportat cu mine in camera lui si la intalnirea din seara asta. Ivy a dedus ca ma place si inca mult.
-Macar el iti arata asta, pacat ca nu o si recunoaste!mi-a spus in timp ce ma indreptam spre usa.
-De unde stii ca nu mi-a spus?am intrebat-o repede si am iesit pe usa.
Am auzit-o strigand in urma mea dupa detalii, dar deja intrasem la mine in camera si nu mai aveam chef de alte povesti. Mi-am facut un dus rapid, iar apoi m-am bagat in pat. M-am rasucit pe toate partile, neputand sa dorm. Imi venise o idee. Mi-am luat telefonul de pe birou si am inceput sa il butonez. I-am trimis un mesaj lui Harry.
"Hey! Dormi?"
"Da! Sunt somnambul si ma joc pe telefon in somn. Tu ce faci? Kisses"
"Nu pot dormi si m-am gandit sa iti trimit un mesaj"
"Ha! Uite cine trimite acum mesaje, desi suntem in aceeasi casa"
"Daca te deranjeaza nu iti mai trimit"
"Nu ma deranjeaza. Ce zici despre seara asta?"
"Ce as putea spune? Mi-a placut sa ies cu tine"
"Aaa, da? Dar ce zici daca ai deschide usa?"
M-am ridicat rapid din pat si am mers spre usa. Am deschis-o, in fata mea stand un cret cu un zambet superb, dar care era la bustul gol.
-Ce faci?l-am intrebat din pragul usii.
-M-am gandit sa vin sa vad ce ai sa imi spui. De ce mi-ai da un mesaj cand ai putea sa imi spui in fata?
-Hai intra!
Ne-am asezat amandoi pe marginea patului si am inceput sa vorbim despre tot felul de nimicuri. Harry mi-a povestit despre sora si mama lui, iar eu despre parintii mei si despre prietenii de la scoala. Nu parea plictisit. Chiar parea interesat. Am adormit cu capul pe pieptul lui, langa acele tatuaje despre care nu pot spune ca le ador. Cand m-am trezit dimineata l-am cautat pe Harry la mine in camera, dar disparuse. Off...va avea nevoie de o superexplicatie pentru asta
CITEȘTI
Living my dream
FanfictionPovestea unui mare fan care reuseste sa isi intalneasca idolul. Mai mult de atat, lui Kate i se ofera sansa de a deveni un star alaturi de preferatii ei. Afla prin ce este nevoita sa treaca ea impreuna cu prietena ei, Ivy, din "Living my dream".