Partea 12.
-Deci...? Ramai sau pleci?mi s-a adresat radicand intrebator din sprancene si zambind larg.
-Cred ca...o sa plec.
M-am intors cu spatele si am iesit pe usa. M-am sprijinit de usa si m-am lasat in jos, strnagandu-mi genunchii la piept. Ce naiba fac? De ce sa plec cand imi doresc atat de mult sa fiu langa el? Ce fraiera! Ar trebui sa ma intorc. Dar nu pot face asta. Ce o sa ii spun? Nu, gata! Plec si asta e. O sa am ocazia sa vorbesc cu el altadata.
M-am ridicat, am facut un pas inainte, insa apoi m-am intors pe calcaie si am intrat in camera lui Harry. Nici macar nu stiam de ce facusem asta. Am intrat acolo avand mintea goala. Pur si simplu nu stiam ce sa spun. El statea pe pat si se uita intrebator la mine. Am mers si m-am asezat in patul aflat paralel de cel in care era. Ma uitam in jos la pantofii mei, inca nestiind ce sa spun, dar trebuia sa fac ceva. Mi-am ridicat privirea si am intalnit ochii lui verzi care m-au inghetat. Harry s-a ridicat, privirile noastre ramanand conectate, si a venit langa mine. Si-a pus bratul in jurul umerilor mei, iar eu mi-am asezat capul pe umarul lui. Ma simteam atat de bine. Parca zburam. Ma rog...eu chiar zburam, adica eram intr-un avion, evident ca zbor.
-Te simti mai bine?m-a intrebat.
-Mereu m-am simtit bine. De ce ma intrebi asta?
-Kate, nu trebuie sa te ascunzi de mine. Stiu cum e sa pleci de acasa pentru prima data. Aveam 16 ani cand am facut asta si m-am simtit extreme de rau. Aveam o relatie foarte stransa cu mama mea.
-Iti reamintesc ca iti cunosc istoria, Mr. Styles, i-am spus ridicandu-mi capul de pe umarul lui si aruncandu-i un zambet.
-Vreau sa iti spun ceea ce nu s-a vazut. Mereu afisam acel zambet strengaresc, dar imi doream din tot sufletul sa fiu acasa. Am avut multe momente in care am vrut sa renunt la trupa. Cu timpul lucrurile devin mai usoare. Eu nu am avut pe nimeni care sa ma ajute, dar tu ma ai pe mine. O sa te ajut sa treci peste toate momentele urate.
M-a sarutat pe frunte si m-a rugat sa ma odihnesc.
-Harry!
-Da, Kate! S-a intamplat ceva?
-Pot sa fac o poza cu tine?l-am intrebat incercand sa imit zambetul lui inocent.
Aceasta intrebare l-a facut sa izbucneasca in ras.
-Sigur! Hai sa facem cateva poze.
-Esti sigur ca vrei sa facem mai mult de o poza? Le-as putea comercializa, i-am spus aruncandu-i din nou acelasi zambet.
Am facut o gramada de poze si nu se plictisise de mine. Ma asteptam sa isi iasa din minti. In schimb, el doar mi-a facut mie pe plac si chiar a pus o poza cu noi pe twitter impreuna cu mesajul:"Vreau sa cunoasteti o persoana foarte draga mie".
La o ora dupa acest lucru ajunsesem in Londra. Am coborat si ne-am indreptat toti spre iesirea de pe pista. Bagajele ne erau trimise cu o alta masina, chestie de staruri, nu am inteles eu prea bine. La iesirea din aeroport erau foarte multe fane. Parca venisera la un concert sau ceva asemanator. Pareau atat de disperate. Nu imi venea sa cred ca acelasi lucru l-as fi facut si eu cu cateva zile in urma. Trecand printre ele, toti am auzit o voce spunand:
-Asta este proasta aia cu care a postat Harry o poza.
Nu mi-a picat deloc bine ceea ce a spus. Nici macar nu ma cunostea. Cateva lacrimi mi-au parcurs obrazul, dar am incercat sa le ascund. Harry s-a intors spre mine si mi-a zambit. M-a luat de mana si am mers spre acea fata.
-De ce o judeci fara sa o cunosti? Cum ar fi ca eu sa te cataloghez pe tine ca fiind o disperata care are nevoie de psiholog? Gandeste si apoi deschide gura! Si...
-Harry, nu e nevoia sa faci asta. E ok, am incercat sa il linistesc punandu-i mana pe umar.
-Lasa-ma sa termina, Kate! Si tu, draga, vreau sa stii ca eu chiar tin la ea si o sa iti dovedesc asta.
Iar atunci m-a sarutat. Am simtit zeci de aparate foto indreptate spre mine. De ce facuse asta? Nu vroiam sa se intoarca jumatate de planeta impotriva mea. Dupa ce si-a dezlipit buzele de ale mele, m-a luat de mana si m-a condus afara din multime. L-am vazut pe Liam cum o inghesuia pe Ivy intr-o masina, probabil vrand s-o scuteasca de scandal. De ce Harry a facut exact opusul?
Dupa 15 minute de mers cu masina am oprit. Nu vedeam cum arata casa pentru ca geamurile erau fumuri. Am deschis usa si am inghetat pe loc. Era imensa. O casa alba cu etaj si mansarda. Nu imi venea sa cred ca eu si Ivy o sa stam intr-o casa atat de mare. Am intrat cu totii in casa si m-am asezat pe canapeaua care mi-a sarit in ochi. Eram obosita! Prietena mea era socata.
-Aici o sa stam noi?i-a intrebat pe baieti.
-Nu, i-a raspuns Liam zambind.
-Atunci de ce am venit aici, m-am bagat si eu in discutie.
-Pentru ca aici locuim noi, baby, mi-a raspuns Louis.
-Adica noi o sa stam la voi? Dar de ce?
-O sa aveti camere separate. Nu iti face griji! Hai sa iti arat camera ta!mi s-a adresat Harry luandu-ma de mana.
Eram total bulversata. O sa locuiesc cu One Direction. Cu 4 zile in urma eram un simplu fan si acum stau in casa cu ei? Cred ca cineva isi bate joc de mine.
-Vino!m-a intrerupt din transa. Iti place camera?
Era superba. O camera verde imensa. Era de 2 ori mai mare decat camera mea de acasa.
-Pot sa o aranjez asa cum imi place?
-Desigur! Chiar de invite!
Atunci am scos 2 postere cu el si un lipici din geanta mea de mana si am inceput sa il lipesc pe perete. Am simtit o mana calda si grea pe umarul drept. M-am intors spre Harry si am descoperit ca fetele noastre erau mai aproape decat ar trebui.
-Esti sigura ca ai nevoie de hartiile astea cand poti face asta?
S-a apropiat si mai mult de mine si am simtit buzele lui peste ale mele. Era un sarut tandru, care devenea din ce in ce mai pasional. I-am simtit mainile pe spatele meu. M-am lasat dusa de val si mi-am pus mainile in jurul gatului sau. S-a departat incet de mine, dar m-a imbratisat strans. M-a eliberat si a inceput sa se uite fix in ochii mei.
-Imi pare rau!am spus eu rapid, vizibil rusinata. Cred ca ar trebui sa plec!
-Stai! Nu poti fugi de ceea ce simti. Si...cred ca asta e camera ta. Unde ai vrea sa pleci?
Am inceput amandoi sa radem si m-a luat din nou in brate. Imi placea atat de mult asta. Ma simteam atat de bine acolo, pana s-a deschis usa si ne-am indepartat, eu rosind ca un rac. Ce explicatie mai dau acum?
CITEȘTI
Living my dream
FanfictionPovestea unui mare fan care reuseste sa isi intalneasca idolul. Mai mult de atat, lui Kate i se ofera sansa de a deveni un star alaturi de preferatii ei. Afla prin ce este nevoita sa treaca ea impreuna cu prietena ei, Ivy, din "Living my dream".