Partea 13

41 1 0
                                    

Partea 13.  

In usa statea Ivy, cu mainile in san si batand ritmic din picior, semn ca ceva o deranjase.

-Ce faceti voi aici, dragilor?ne-a intrebat ea radicand din sprancene. 

-Nimic. Eu i-am urat succes in tot ceea ce are de facut de acum inainte si tocmai ma pregateam sa plec. Distractie placuta!a mai adaugat trecand pe langa Ivy si sarutandu-o pe obraz.

Harry a iesit putin grabit pe usa, dar nu inainte de a-mi face jucaus cu ochiul. Aww. Ce dulce! Pacat ca nu m-am putut bucura de asta pentru ca prietena mea a inceput sa tipe ca o nebuna si sa imi sara in brate. Parea atat de fericita. Nu am mai vazut-o asa decat in momentul in care si-a facut primul prieten. Ei bine, nu puteam rezista. Energia ei era contagioasa asa ca am inceput si eu sa sar si sa tip prin pat. Cred ca niciodata nu am mai fost atat de rupte de realitate.

-Stai! Noi de ce facem asta?am intrebat-o in pauza dintre doua tipete. 

-Pentru ca putem, a spus radicand pervers din sprancene. 

-Neah! Asta nu e un motiv destul de bun pentru a-mi consuma energia,i-am aruncat trandindu-ma pe podea. 

-Dar ce zici de asta? Pentru ca suntem in casa cu One Direction, locuim cu One Direction, maine mergem la studioul One Direction si ne acorda atentie One Direction. 

-Asta m-a convins. Yeeey.

Am inceput din nou sa sarim sis a tipam. Faceam cu randul: cand eu eram in pat Ivy topaia pe jos, iar cand ea era in pat eu eram jos. Simteam ca as putea face asta zile in sir. Am simtit insa telefonul vibrandu-mi in buzunar. M-am dat jos pentru a o atinge pe Ivy si a o face sa taca.

-Ce faaaaaci? Ma simteam atat de bine. 

-Ma suna Harry. Taci 2 secunde. 

-De ce te-ar suna daca el este la cativa metri de noi? 

-Nu stiu. Doar taci! Da, Harry! Ce s-a intamplat? 

-Poti te rog sa deschizi usa? Louis aproape ca a daramat-o. 

-O, Doamne! Imediat!i-am inchis telefonul si m-am intors spre prietena mea. Serios? Ai incuiat usa?

Ivy nu mi-a raspuns, ci doar a ridicat din umeri. M-am indreptat catre usa si am rotit cheia. De abia am reusit sa ma dau un pas mai in spate ca cei 5 crai au navalit in camera mea in frunte cu Louis.

-Ce se intampla aici? Petrecere? Vreau sa petrec! C'mon, c'mon, a spus incepand sa danseze ca si cum ar fi fost bagat in priza. 

-Ce se intampla cu el?am intrebat facand ochii mari. 

-Nimic. Ce ti se pare anormal? Asa se comporta Louis, a intervenit Zayn. Lasa-l pe el. De ce tipati voi? Am crezut ca s-a intamplat ceva. Asa va exteriorizati? E asta vreun ritual din tara voastra sau ceva? 

-Zayn, ele nu sunt din jungla, s-a bagat si Niall. Totusi as vrea sa aflu raspunsul vostru la intrebarile lui. 

-Noi doar ne bucuram ca suntem aici. Cu voi, i-a raspuns Ivy, ceea ce l-a determinat pe Liam sa mearga si sa o sa in brate. 

-Stai putin! Ce se intampla intre voi? E ceva ce nu stiu si ar trebui sa stiu?

Era evident ca ceva ce eu nu stiam se intamplase. Ma enerva atat de tare ca imi ascunsese asta. Ce-i drept, nici eu nu ii spusesem chiar tot, dar ma asteptam ca ea sa imi impartaseasca absolut totul.

-Da, chiar asa. E ceva ce ne ascundeti?a intrebat si Niall bagandu-se intre ei doi.

Probabil Ivy se simtea mai mult decat stanjenita acum. Sa se certe 2 baieti din One Direction pe tine nu e chiar o nimica toata.

-Lasa asta acum, i-a taiat-o Liam. Si noi suntem bucurosi ca ati venit, sau cel putin eu. 

-Si eu!a intervenit Harry. 

-Lasa-ma sa termin! Asa ca hai sa fim toti fericiti!

Liam a inceput sa tipe si sa sara ca ars. Liam, tipul rational, care tine totul sub control. Ei bine, asta nu e un lucru pe care il vezi in fiecare zi. Toti am inceput sa tipam si sa sarim prin camera, pana am simtit o mana grea in jurul incheieturii stangi. Ma tragea spre usa si l-am urmat prin agitatie. Dupa ce am iesit din nebunia aia am avut curajul sa ma opun.

-Stai! Unde mergem? 

-La mine in camera. M-am gandit ca ai avea nevoie de putina odihna. 

-Oh, serios?am spus sceptica, incercand sa ridic o spranceana. 

-Si cred de asemenea ca este o ocazie buna sa iti arat casa. 

-Casa? 

-Mai exact, camera mea. 

-Aa, Ok atunci.

L-am urmat pana la un alt rand de scari pe care nu il observasem cand intrasem la mine in camera mai devreme. Acolo avea el camera? Cred ca prefera sa nu i se faca sete noaptea.

-Deci, iti prezint camera mea, a spus deschizand usa.

Era o camera absolut superba. Doar in alb si negru, dar avea totusi ceva vessel in ea. Era imensa. De fapt, camera lui era toata mansarda. Greu de crezut ca ceilalti baieti au fost de acord sa il lase sa stea acolo singur.

-Camera-Kate, Kate-camera. Ce parere ai? 

-Este...nu stiu ce sa zic...stilul asta...

Fata lui era confuza. Probabil se astepta sa cad pe spate si asta am si facut in sinea mea.

-Este fantastica!am reusit sa spun.

Am mai studiat o data camera, apoi privirea mi-a cazut pe cele doua paturi. Harry mi-a urmarit privirea si mi-a raspuns la intrebarea pe care nu am spus-o cu voce tare.

-Eu si Louis impartim aceasta camera. 

-Asta explica multe.

Mi-a zambit si m-a invitat sa intru. S-a asezat pe unul dintre paturi, familiaritatea cu care s-a trantit in el facandu-ma sa cred ca ala este patul lui. Eu insa am preferat sa merg sa ma asez la geam. Avea acel pervaz lat si plin de pernite pe care mi l-am dorit intotdeauna si pe care l-am vazut numai in filme. M-am trantit plictisita pe perne si am inceput sa analizez caselele de pe strada. Eram destul de nostalgica. Totul era atat de diferit fata de strada mea.

Am simtit pernele miscandu-se in momentul in care Harry s-a asezat in fata mea.

-Ce s-a intamplat?m-a intrebat mangaindu-mi tandru obrazul. 

-Nimic, doar ca totul este atat de diferit. Nu stiu daca o sa ma pot acomoda la viata asta. 

-O sa poti! Ti-am spus. O sa te ajut sa treci peste perioada asta.

Mana lui inca imi mangaia obrazul, iar fetele noastre se apropiau instinctiv. Imi doream sa ne sarutam, desi nu eram sigura ce tot ce faceam este in regula. Ii puteam simti ritmul respiratiei pe fata mea si stiam ca obrajii mi sau inrosit sub mangaierile lui. Buzele lui le-au atins pe ale mele, dar nu am putut nici macar sa ma bucur de acea atingere pentru ca sirenele unei masini de politie ne-au intrerupt. Ne-am uitat pe geam si am realizat ca doua masini de politie erau oprite in fata casei lor.

-Fir-ar! Ce s-a mai intamplat acum?a spus Harry in momentul in care a sarit de langa mine. S-a indreptat spre usa si inainte de a disparea in spatele ei a lovit peretele cu putere.

Living my dreamUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum