Partea 8

47 0 0
                                    

Partea 8.

A doua zi de dimineata, m-am trezit atat de fericita. M-am intins in tot patul si am constientizat ca Harry nu mai era. Sper ca nu si-a batut joc de mine. Noroc ca nu m-am daruit intr-u totul. Atunci m-as fi simtit ca ultima fiinta de pe pamant. Totusi, trebuia sa nu cred ceea ce spunea.

M-am ridicat din pat, am mers la baie si mi-am spalat fata cu apa rece, incercand parca sa ma trezesc dintr-un vis. Incercare eronata. Imaginea lui Harry ma bantuia. Am iesit plictisita din baie si am coborat scarile impiedicandu-ma de aproape fiecare treapta. Imi era atat de foame incat as fi fost in stare sa sparg un magazine ca sa mananc ceva. Noroc ca mama imi lasase frigiderul plin si nu era nevoie sa recurg la fapte extreme. Cum am terminat de coborat scarile, un miros imbietor mi-a facut stomacul sa suspine. Am pasit in bucatarie si satisfactia lasata de miros mi-a disparut imediat. Camera era devastata, la propriu. Masa era plina de coji de oua, faina si zahar, iar pe aragaz era o tigaie care umplea camera cu un fum negru gros. Ce naiba?

-Ti-am pregatit micul-dejun, m-a intampinat o voce de dupa colt.  

-Harry!am tipat eu la el. Fir-ar! Uite ce ai facut! Cum o sa curat toate astea? Si ia naiba tigaia aia de pe aragaz. Stai...!!! Ia-o cu un.... 

-Aaaaaa! M-am ars...a strigat aruncand tigaia pe gresia neagra, facandu-o galbena. 

-Prosop vroiam sa spun.

Mi-a aruncat o privire care m-a facut sa ma simt vinovata si apoi a iesit din bucatarie. Am oprit aragazul si l-am urmat. Era pe canapeaua din living cu capul sprijinit in maini.. Ma simteam atat de prost. O dadusem rau in bara. Am mers langa el si i-am pus o man ape umar. In momentul in care l-am atins am simtit furnicaturi in tot corpul.

-Harry, eu...Imi pare foarte rau. Nu stiu ce s-a intamplat.

Si-a ridicat capul si m-a fixat cu privirea lui de gheata.

-Nu e vina ta.

Linistea s-a asternut din nou intre noi si de data asta parea mult mai greu de trecut de zid.

-Ce zici daca am pregati micul dejun impreuna? Nu sunt eu foarte buna in bucatarie, am observat ca nici tu nut e pricepi, dar din doi nepriceputi ar trebui sa iasa ceva bine. 

-Sau am putea arunca casa in aer. 

-Fii si tu optimist. Eu oricum mor de foame. 

-Hai sa mergem!

Ne-am ridicat si am mers in locul care arata acum ca o camara devastata de catei. Am inceput sa strangem totul de pe masa, iar in mai putin de 30 de minute eram asezati la masa si savuram clatitele cu ciocolata pe care ne-am chinuit sa le facem. Evident, din 15 clatite doar 5 au fost comestibile, dar conteaza ca nu am murit de foame. Dupa ce am terminat am mers in living si am inceput sa butonez telecomanda. Am ajuns pe un canal de muzica si era "Suit and Tie". Ador melodia. Asa ca am lasat telecomanda pe masa si m-am lasat pe spate pe canapea. Harry si-a pus mana in jurul umerilor mei si a respirat adanc.

-Ce este? Nu iti place melodia? As putea schimba. 

-Nu. Nu e asta. Stai sa vezi ce urmeaza.

Era "Kiss You". Cand a inceput melodia am inceput sa rad.

-Deci ce? Nu iti place sa te vezi la televizor?

Am inceput sa cant, iar la sfarsitul refrenului, versul "Let me kiss you" l-am spus impreuna. Doua secunde mai tarziu i-am simtit buzele calde peste ale mele. Eram in mijlocul unui sarut tandru. M-a acaparat cu totul. Si-a pus mainile in jurul meu si ne-am lasat in jos pe canapea. Tocmai cand lucrurile mergeau atat de bine, s-a auzit soneria si ne-am indepartat rapid. Am mers sa deschid. Era Ivy.

-Hey! Ce faci?m-a intrebat imbratisandu-ma. Am venit sa iti tin de urat.  

-Hey! Ma uitam la televizor. Tu ce faci?i-am raspun eu, lasandu-o sa treaca pe langa mine sis a intre in casa.

Cand l-a vazut pe Harry parca a impietrit.

-Asta explica de ce esti atat de ciufulita, a spus printre suspine de ras. Cred ca mai bine plec. O sa vin mai tarziu. 

-Nu. Ramai! Vreau sa va spun ceva. Am vrut sa ii spun asta lui Kate, dar va priveste pe amandoua. 

-Ce este?am intrebat mirata. Asta chiar ma daduse peste cap. Ce ar putea avea sa ne spuna? 

-Simon va place.

Eu si Ivy ne-am uitat una la alta si am inceput sa radem.

-Si?am intrebat eu. 

-E evident ca suntem superbe, s-a bagat si Ivy. 

-Va place, adica vrea sa va auda in studio. 

-Iti bati joc de noi? Cum adica? 

-V-a vazut la concert si i-a placut felul in care ati cantat. Va vrea el inainte sa fiti luate. In ultima vreme se bazeaza pe trupe.

Ivy a sarit pe mine in secunda urmatoare, facandu-ma sa ma prabusesc pe podea. M-am ridicat si am inceput sa tipam amandoua. Dupa, ea s-a dus la Harry si l-a imbratisat.

-Tu nu ma imbratisezi? Ti-am dat o veste care iti va schimba viata, mi s-a adresat cu bratele deschise. 

-Viata mea deja s-a schimbat, am raspuns dandu-i o imbratisare scurta. 

-Eu plec acum. Cred ca am stat destul. Poate iesim diseara la masa, a adaugat facandu-mi cu ochiul. 

-Daca asta vrei. Haide, o sa te conduc.

Am mers cu el pana langa usa, astfel incat el era afara, iar eu inauntru. Doar pragul ne despartea. Ne-am privit in ochi si apoi a inceput sa se apropie de fata mea. Mi-a dat un sarut scurt, iar apoi unul pe obraz. L-am urmarit in timp ce se urca in masina si pleaca. Speram ca aventura sa nu se sfarseasca aici.

M-am intors in living. Telefonul a inceput sa bazaie pe masa. Primisem un mesaj de la Harry: "Poti avea incredere in mine. Voi fi mereu aici pentru tine. Nu scapi atat de usor de mine. Xx". M-am uitat la Ivy peste umorul meu. Avea sprancenele ridicate intrebator. Stiam ca asteapta sa ii povestesc absolute totul, dar mai intai trebuia sa imi spuna ea cum a mers intalnirea de seara trecuta

Living my dreamUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum