Partea 9

46 0 0
                                    

Partea 9.

M-am intors in living. Telefonul a inceput sa bazaie pe masa. Primisem un mesaj de la Harry: "Poti avea incredere in mine. Voi fi mereu aici pentru tine. Nu scapi atat de usor de mine. Xx". M-am uitat la Ivy peste umorul meu. Avea sprancenele ridicate intrebator. Nu vroiam sa ma ia la intrebari asa ca am preluat eu initiativa.

-Cum a fost aseara?am intrebat-o zambind. 

-A fost...a suspinat apasat si i-a aparut un zambet tamp pe fata. 

-A fost cum? 

-A fost ataaat de... 

-De cum? 

-De special. 

-De ce? Ce ati facut atat de special? 

-Am mers la un restaurant. A fost foarte dragut cu mine. S-a purtat atat de frumos cu mine. Au venit cateva fete sa faca poze cu el si stii ce le-a spus? 

-Uimeste-ma!i-am raspuns dand ochii peste cap.

Atunci s-a ridicat in picioare, si-a indreptat spatele si si-a ridicat nasul in sus.

-"Nu fac nicio poza fara partenara mea." Asta a spus. Daca ai stii cum m-am simtit cand m-a numit partenera lui. Foarte, foarte, foarte dragut baiatul. Apoi m-a condus acasa si m-a sarutat pe obraz. Nu o sa uit asta niciodata. Dar acum ca ti-am spus cred ca ar trebui sa...

Ghicind ca dorea sa ii povestesc ce s-a intamplat seara trecuta am schimat rapid subiectul.

-Dar ce crezi despre ce ne-a spus Harry? 

-Cred ca...nu cred nimic. Imi vine sa urlu, dar nu o fac din cauza vecinei tale nebune. Nu pot sa cred asa ceval. Tu realizezi? 

-Ce sa realizez? Ca Simon, persoana care a lansat cele mai tari vedete, vrea sa ne cunoasca? Asta e decat partea buna. Dar sunt si doua parti proaste. Daca Hazz' a glumit? Si daca parintii nostrii nu vor fi de acord? 

-Nu cred ca ne-ar pacali cu asa ceva. A trecut si el prin asta. In plus, se vede ca te place si... 

-Ma place? Nu ma place. Maine pleaca. Gaseste alta fata in tara aia si asta e tot. 

-Ha. Ii urmaresti activitatea de ani de zile si stii foarte bine ca nu s-a mai intamplat asa ceva decat o data. Plus ca el nu e genul ala de vedeta cu figuri.:P

Asta mi-a pus capac. Avea dreptate. Nu o puteam contrazice si nici macar nu am incercat. Pur si simplu am tacut, asa ca a continuat.

-Si de ce nu ar fii parintii mei de acord? Mereu spun ca nu o sa fac nimic in viata. Asta e sansa mea sa le dovedesc ca o sa ajung sus. O sa fiu foooarte...

Am tusit semnificativ, mi-a aruncat o privire timida.

-Adica o sa fim foooarte....habar nu am cum. Dar o sa fim. 

-Da, pai parintii tai. Dar ai mei? 

-Fii serioasa! Mama ta nu ti-ar refuza nici calatoria pe Marte. Tatal tau e mai greu ce convins, dar o sa va descurcati voi. Si de ce vrei sa ne stricam momentul?

Am petrecut restul zilei ca fetele. Toate bune si frumoase, pana cand i-a sunat telefonul. Cand a vazut a sarit de pe canapea si a plecat in hol. Cine stie cine o fii de nu imi spune. Ea imi spune totul. M-am simtit chiar prost. Se intoarce posomorata in camera, imi intinde telefonul si ma anunta ca e pentru mine. Ha. Ce chestie! Cine m-ar suna pe mine pe telefonul ei?

-Buna Kate! Iti mai aduci aminte de mine? Sunt Liam. 

-Probabil glumesti. Cum te-as putea uita cand esti pe peretii din camera mea?

A ras scurt si apoi a devenit din nou serios.

-Vreau sa iti spun ceva. 

-Ce s-a intamplat?

Vroiam sa il intreb daca Harry a patit ceva, dar m-am abtinut. Nu era momentul sa devin fanul exasperat.

-Harry vrea sa vorbeasca cu tine. 

-Serios? Cred ca razi de mine. 

-Ce te face sa crezi asta?mi-a raspuns o alta voce. O voce care m-a facut sa inghet. Are acelasi impact asupra mea ca de fiecare data.  

-De ce nu m-ai sunat tu. 

-M-am gandit sa nu crezi ca sunt un fel de obsedat si ca vreau tot timpul sa vorbesc cu tine. 

-Si daca suni de pe alt telefon nu e acelasi lucru?am intrebat incepand sa rad. 

-Nu conteaza. Vreau sa iti spun ceva foarte important, vocea lui a devenit grava. 

-Ce e?acum si a mea era destul de serioasa. 

-Maine plecam. 

-Stiu asta. 

-Nu. Nu intelegi. Maine plecam. Si voi veniti cu noi.

Living my dreamUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum