Partea 15

34 0 0
                                    

Partea 15.

In timpul mesei nu am scos niciun cuvant. Eram atat de rusinata incat nici nu m-am putut bucura de pastele delicioase ale lui Zayn. Ne-am ridicat toti de la masa, eu incercand sa plec la mine in camera fara sa atrag atentia cuiva. Am ajuns sus si m-am intrantit obosita in noul meu pat. Era atat de confortabil, dar bineinteles nu se compara cu patul meu de acasa in care am crescut. M-am ridicat nostalgica si am mers la fereastra. Deja se intunecase. Nici nu imi dadusem seama cand a trecut timpul.

Telefonul mi-a vibrat pe birou, intrerupandu-mi gandurile. Primisem un mesaj de la Harry. Baiatul asta e atat de dependent de tehnologie? De ce nu poate pur si simplu sa vina sa imi spuna ce are de spus? Nu am vrut sa citesc acel mesaj, dar in schimb am ales sa merg la el sa aflu ce dorea. Am urcat scarile pana la camera lui si am intrat fara sa bat la usa. Imediat am regretat ceea ce facusem. Louis era inauntru aproape dezbracat. Nu eram sigura ca vroiam sa vad asta asa ca am iesit imediat.

-Poti intra acum!

Pfiu! Am intrat si de data asta el statea in pat si isi butona telefonul.

-Scuze pentru mai devreme!am spus rapid. Il cautam pe Harry, dar vad ca nu e aici.  

-Nu, stai! Sunt aici!am auzit vocea lui Harry in spatele usii din camera, unde am dedus ca trebuie sa fie baia. Vin imediat!

Am asteptat cateva minute in picioare langa perete, iar apoi cretul a iesit din baie avand pe el doar un prosop. Imi zambea prosteste si inainta spre mine.

-Serios? In camera asta toata lumea sta dezbracata? 

-Adica?m-a intrebat el ajungand in fata mea.  

-Nimic. Nu conteaza. Vroiam sa iti spun ca... 

-Este de acord? 

-De acord cu ce?l-am intrebat nedumerita. 

-Shh!mi-a raspuns impingandu-ma afara din camera. Nu ai citit mesajul meu? 

-Nu. 

-De ce nu? 

-Tocmai despre asta vroiam sa vorbesc cu tine daca m-ai lasa sa spun cateva cuvinte. 

-Ti s-a stricat telefonul? 

-Harry! 

-Bine... Te ascult. 

-Nu vreau sa imi mai trimiti mesaje cand suntem in aceeasi casa. Prefer sa vi sa imi spui in fata ce problema ai. 

-Bine, dar daca ai fi citit ti-ai fi dat seama de ce am procedat asa.

Atunci am scos telefonul din buzunar si m-am uitat la mesaj: "Ce zici de o plimbare in seara asta? Nu le spune celorlalti, vor vrea si ei sa mearga. Kisses!". Am inceput sa zambesc dupa ce am citit.

-Deci?m-a intrebat Harry. 

-Imi place! 

-Ce iti place? 

-Partea cu "kisses". 

-Atunci lasa-ma sa o fac!a spus coborandu-si fata la nivelul meu. 

-Nu asa repede cretule!i-am taiat-o scurt si l-am impins usor. Ne vedem peste 30 de minute.

I-am dat sarut jucaus pe obraz si am fugit in jos pe scari. Am intrat foarte fericita la mine in camera. Apoi am inceput sa imi caut niste haine dragute in bagaj. Mi-am ales niste jeansi deschisi si un tricou alb pe care scria "I love Harry Styles". Nu era tocmai potrivit, dar eu iubesc tricoul asta. mi-am lust o jacheta alba si eram gata. M-am asezat pe pat in asteptarea printului si am inceput sa butonez telefonul. Dupa cateva minute cineva a batut la usa. Am deschis, iar in fata mea statea Harry, aratand de parca era gata sa mearga la o sedinta foto.

-Cred ca nu am o tinuta potrivita, am spus analizandu-i hainele. 

-Arati grozav! Sa mergem!

Am coborat scarile impreuna si am incercat sa trecem neobservati, insa in sufragerie Ivy, Liam si Niall se uitau la un film si ne-au vazut.

-Unde mergeti?a intrebat Liam. 

-O sa ii arat putin orasul lui Kate. 

-Vreau si eu sa merg. De ce nu mi-ati spus?a sarit Ivy de pe canapea. 

-Eu as fi vrut, dar... 

-Scuze, e deja prea tarziu. Nu te putem astepta pana te imbraci. Poate altadata, i-a spus Harry radicand din umeri.

Am iesit amandoi pe usa, frigul lovindu-ma puternic in fata. Harry m-a condus spre masina lui din spatele casei si mi-a deschis pana si usa. Ce dragut din partea lui. Dupa ce a urcat si el, a dat drumul la muzica, spre surprinderea mea nu era One Direction. I-am oprit muzica si l-am intrebat in timp ce pornea motorul:

-Unde mergem? 

-O sa vezi,mi-a raspuns facandu-mi strengar cu ochiul.

Grozav, si mai mult mister. Am dat drumul la muzica si nu am mai scos un cuvant pana cand am ajuns. Era grozav. Nu am mai vazut asa ceva niciodata...

Living my dreamUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum