4

109 3 5
                                    

Tak jak myślałem mojego współlokatora nie było jeszcze w mieszkaniu, chyba nie muszę tłumaczyć dlaczego.

Przebrałem się szybko w moją piżamę po czym wyjąłem whisky z mojej szafki nocnej. Zawsze trzymam właśnie tam zapas alkoholu, o którym nie wiedział Seungmin. To nie tak, że sam był świętoszkiem i nie lubił sobie popić. Po prostu po moim rozstaniu popadłem w alkoholizm, a wraz z tym w agresję. Bardzo mnie pod tym kątem pilnował.

Nawet nie pamiętam kiedy odpłynąłem. Ostatnie co pamiętam to przeglądanie starych zdjęć z Chrisem popijając alkohol, później nie pamiętam nic.

Obudził mnie Seungmin, który sam najprawdopodobniej dopiero co wrócił do domu.

- Wstawaj i tłumacz co się stało - zrzucił wszystkie ubrania z kanapy po czym usiadł obok mnie.

Westchnąłem smutno. Usiadłem na poduszce, a łzy w oczach znów zaczęły mi się zbierać.
- Nie zgadniesz kto był moją randką.

- No mów

- Jebany Christopher Bahng.

- I co dalej? To chyba nie koniec historii

- Zaczą mnie przepraszać i prosić o szansę czyli jak zawsze, ale tym razem wspomniał o mojej mamie

- A to chuj jebany w dupe nie wyruchany.

- Naprawdę nikt mu nie powiedział? Przecież każdego to wstrząsnęło - Mówiąc każdego, naprawdę miałem na myśli każdego. Nawet Changbin, który jest tak blisko Chana płakał jak bóbr na jej pogrzebie. W swojej krótkiej notce do zmarłej napisał o tym jak bardzo lubił przebywać w moim rodzinnym domu, o tym jak kochał jej potrawy, o tym jak bardzo się cieszy, że wychowała mnie właśnie ona, a on był szczęśliwy, że mógł ją poznać. Samego Chana nie było na pogrzebie, ale i tak sądziłem, że wiedział co się stało. Najwidoczniej się myliłem.

- Może każdy wolał żebyś to właśnie ty mu powiedział? - zapytał Seungmin.

- Może...

- Idę się umyć, a ty tu posprzątaj

Może Seungmin miał rację? Może każdy chciał abym to ja o tym powiedział, a on nie miał jak zapytać bo wiedział, że nie odpowiem? Powinienem o to zapytać Changbina hyunga.

Czat z Changbin Hyung❤️

Przepraszam, że piszę tak wcześnie, ale potrzebuje z tobą porozmawiać, możemy?

Nic się nie dzieje Innie, możemy się spotkać i porozmawiać jeśli tego potrzebujesz

Potrzebuje porozmawiać w tej chwili.

Mów co Ci leży na sercu

Czy Chris wie o śmierci mamy?

Nie wiem, powinienen

Dlaczego nie powiedziałeś mu o tym?

Chciałbyś żeby dowiedział się ode mnie?

Chyba nie...

Właśnie dlatego mu nie powiedziałem

Możemy się spotkać? Chyba potrzebuje swojego Hyunga...

Jasne, spotkamy się w studiu za godzinę?

Polubiłem wiadomość. To jedyne co zdążyłem zrobić zanim usłyszałem wrzask.
Co to kurwa?

Podbiegłem do drzwi, z których wydobył się wrzask i zapukałem w nie.
- Nic Ci nie jest? - krzyknąłem zmartwiony

- POMOCY CO TO JEST - krzyczał wciąż przerażony Min.

- Otwórz drzwi to Ci pomogę

- ALE TO UCIEKNIE JAK OTWORZĘ

- To to złapie, tylko otwórz

Chłopak posłuchał mnie po czym otworzył drzwi i wybiegł z pomieszczenia z krzykiem.

Black hole // JeongchanOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz