boşluk
1 ay sonra
Sonsuz yaşam döngüsü nedir, gerçek midir? Yoksa sadece fantastik film/kitaplarda geçen soyut bir kavram mıdır?
Bu kavramın içerisinde yaşadığımı fark ettiğimde belki de olması gerekenin bu olması gerektiği kanaatindeydim.
Mide bulandıran alarmımı kapatırken tek elimle gözlerimi ovuşturuyordum. Akşam içtiğim ağrı kesici yeni yeni etkisini belli ediyordu ki beynimin zonkladığını hissettim. Zorlukla kaldırdığım bedenim etkisinden daha çelimsizdi. Uzun zamandır ne sporuma dikkat ediyordum ne de yediklerime. Aslında zaten midem fazla bir şey almadığı için kilo almam zordu ama güçsüz düşmüştüm.
Zil sesini duyduğum telefonumla uyukladığım yataktan ayaklarımı sarkıttım. Arayanı görmeden çağrıyı onaylayıp hoparlöre aldım, zaten beni arayabilecek tek kişi vardı şu an.
''Uyandınız mı güzellik uykunuzdan?'' Yüzümdeki tebessüm istemsiz yerleşmişti.
''Uyandım uyandım.''
''Günaydın o zaman.''
''Günaydın Barışçım.'' Gerinirken ayağa kalktım. Banyoya giderken telefonu da peşimden aldım.
''Saat 7'de.''
''Ney?''
''Barış dün akşam konuştuk ya!''
''He, şey. Yürüyüş.'' He demesi çok tatlıydı.
''He yürüyüş Barış, eylem hatta.''
''Ya podyum modyum işte, gelicez.'' Beni destekleyecek olması sabah sabah mutlu olmama yetmişti.
''Benim biricik arkadaşımmm, teşekkür ederim.''
''Tamam kapat şimdi, antrenmana başlıyorum.''
''Kolay gelsin.'' Kısa vedalaşmayla kapattığım telefonu kulağımdan indirip sosyal medyaya girdim. Adıma yapılan inanılmaz saçma ve uyduruk haberlere kısaca göz atarken dişlerimi fırçalamaya başladım. Tek elimdeki telefonla hızlıca haberlerimi okurken gözüme çarpan isim istemsizce kalp atışlarımı yavaşlatmıştı.
Adının olduğu yere tıkladığımda haberin içinde kendi adımı arıyordum.
'Galatasaray'ın yıldız forveti takibe aldığı ünlü model L. Allen ile ilgili verdiği açıklama hayranlarını merakta bıraktı. Uzun zamandır medyadan uzak olan L. Allen'in ise bu konuda hiçbir açıklaması yok.'
Beni takip etmeye başlayalı 1 hafta olduğunu biliyordum. Adıma açıklama mı yapmıştı? Dişlerimi hızlıca fırçalayıp geri yatağıma döndüm. Bağdaş kurduğum bacaklarıma eğilerek röportajını aramaya koyuldum.
10 dakika sonra videoyu bulabildiğimde oynatma tuşuyla bakıştığımı fark ettim. Açmalı mıydım? Ne diyebilirdi ki benim hakkımda? Birbirimizden uzak 1 ay içinde neleri değiştirmişti? Oynatma tuşuna bastığımda ekrana gelen yüzüyle tekrar aynı tuşa bastım. Uzun zamandır onu görmüyordum. İstemsizce yüzünün her yerini incelerken yorgun bir adamdan başka bir yorum çıkmıyordu ifadesinden.
Ondan nefret etmem gerekirdi, hatta iğrenmem. Evet, bu duygularım hala geçerli ama bir şeylerle yüzleşmek beni deli gibi korkutuyordu.
'- Seni seven hayranların doğal olarak sosyal medyanı da takip ediyorlar. Bir süre önce yıllardır süren bir ilişkinin sona erdiğini söylemiştin ardından adına senin yalanladığın haberler çıktı. Sonrasında takibe aldığın insanlar hakkında konuşmaya başladılar, bunlardan biri de Chanel'in ezberlerdeki yüzü Laurel Allen. Bu durum hakkında diyeceklerini duymak istiyoruz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
nautical | mauro icardi
Fanfiction''söylesene, hangi deniz hapsoldu gözlerine?'' nautical: deniz