Romantik Ai (18. bölüm)

51 4 4
                                    

Öncelikle, Kuo haklı beyler dağılın. Şaka bir yana Ai az piç char değil (ben yazdim) her neyse, iyi okumalarrr!

Kuo: *iyice sinirlenir ve Ai'nin üzerine atlar ve yere düşerler* BENİ DELİRTEMEYE Mİ ÇALIŞIYORSUN BİR DE SIRATIYOR ŞUNA BAK? SEVGİLİNİN CENAZESİNE GİTMEDİN LAN! BİR HAFTADIR ULAŞAMIYORUM SANA!

Ai: *kahkaha atar* Korkma bir şey yok. Fuji ile vakit nasıl geçti anlamıyorum.

Kuo: Bana bak çocuk seni öldürürüm. Romantik olacağım diye asabımı bozma.

Suiiki: *içeri girer ve kapıyı kapatır. Ardından Kuo'yu kucaklayarak salona götürür* sakin ol sevgilim.

Kuo: BIRAK BENİİ LAN!

Suiiki: Tamam bakalım.

Kuo: HĞAAAAAAAAAAAAAA! *uzaklaşırlar*

Fuji: *Ai'nin ellerini tutarak onu kaldırır.* iyi misin?

Ai: *kalkar ve ellerini öper* iyiyim.

Fuji: *utanır*

Ai: Çaktırma telefonlarını bilerek açmıyorum annem gibi 2 saat dırdır edecek diye...

Fuji: Ai! *koluna vurur* gerçekten çok kötüsün!

Ai: Hadi ama... Cidden çok sıkılıyorum o bana öğüt verirken.

Fuji: Geç içeri ya!

Ai: Tamam hanımım~ ^^

Fuji: Aİ!

**hep beraber salona gidip oturdular. Ardından beraberce muhabbet etmeye başladılar. Kuo'nun aklında hep Ai'nin neden onu hiç umursamadığını geçirip durdu. Kuo bunları düşünürken bir yandan onlar ile oyun oynamayı teklif etti. Ona göre Ai hala üzülüyordu sadece Fuji'ye çaktırmak istemiyordu. Kart oynamaya karar verdiler. Daha sonra Ai sadece oynamanın sıkıcı olduğunu söyledi. Diğerleri de buna katılınca bir ceza bulmaya karar verdiler. Ai, Fuji'ye bakarak öpüşme dedi. Suiiki de bu fikri beğenmişti. Ancak Kuo bunu hep yaptıklarını, yeni bir şeyin daha eğlenceli olduğunu söyledi. Fuji ona katıldı. Bunun üzerine shot cezasına karar verdiler. Ai ve Suiiki evden çıkıp almaya gittiler. Onlar gittiği anda Kuo ve Fuji konuşmaya başladı.**

Kuo: Ai'ye katlanmak zorunda değilsin.

Fuji: Katlanmıyorum, bunu yapmayı seviyorum Kuo-chan.

Kuo: Cidden mi?

Fuji: Elbette, onu seviyorum sadece yanında olmak istiyorum.

Kuo: Fuji alınma lütfen, ancak Ai'nin sen yanındayken üzülemediğine inanıyorum.

Fuji: *şaşırır*Nasıl yani?

Kuo: Şöyle ki Ai her ne kadar Sakura'dan hoşlanmasada Ai onun varlığına çoktan alışmıştı. Ayrıca Ai içgüdüsel olarak seviştiği yani bir nebze sahip olduğu olarak hissetiği bedene bağlanmıştı. Sende de öyle oldu. Senden hoşlanıp hoşlanmadığını bilmiyorum, ancak sana bağlandığını biliyorum. Hele ilki olduğunu var sayarsak. Ai muhtemelen şu an üzülmek istiyor ama seni üzmek istemiyor. O yüzden o umurunda değilmiş gibi davranıyor.

Fuji: *üzülür* Kuo-chan muhtemelen haklısın bunu kanıtlayacak şey de var. Az önce siz gelmeden film izliyorduk. Ai'nin odasına kablo almaya gittiğimde anı kutusuna denk geldim. Anı kutusunun içinde küçük bir mektup daha vardı. Onun fotoğrafları, mektupları ve ruju. Daha kötüsü mektuptaki tarihlerde eskiydi.. Hepsini saklamış, madem hoşlanmıyordu?..

Kuo: (ilk kez haklı olmak istememiştim...) Maalesef Fuji. Ai böyle bir insan. Her şeye sahip ama her biri tarafından verilmiş manevi şeyler onun için çok önemli. O kutuda her şeyi var. Yazdığı mektupları ortaokuldayken yazdı. Ai onu reddetmişti ancak özenerek yazdığı mektupları atmaya gönlü el vermemişti. Hoşlanmıyordu da, sadece anı. Tabii bunları bana değil ona sormak lazım. Bu günden sonra biraz dinlenmesine izin verelim tamam mı?

Fuji: Haklısın Kuo-chan... Sanırım uzun süredir onun üzülmesini engelliyorum. Onu biraz rahat bıraksam iyi olacak...

**kapı çalar. Ai ve Suiiki gelmiştir. Onları içeri aldıktan sonra konuşmaya başlarlar. Ai çok içip zor sarhoş olan ama sarhoş olunca tam olan biridir, diğerlerinin aksine. Sohbet eşliğinde kart oynamaya başlarlar. Kuo kart oynamak konusunda çok iddealıdır. 1. turu Kuo, 2. turu Fuji, 3. turu Kuo, 4. turu Ai, 5. Turu Suiiki, 6. turu Kuo 7. turu Fuji kazandı derken kaçıncı turu oynadıklarını bilmedikleri turda Ai ve Suiiki uçmuşlardır. Onların hallerini gören Fuji ve Kuo onlara yardım ederler ve yataklara yatırırlar. Ai yarım yamalak ayıktır ancak Suiiki çoktan uyumuştur. Birbirlerine "iyi geceler" dedikten sonra odalarına gitmişlerdir.
Fuji, Ai'yi yatağa yatırmaya çalışırken Ai bir anda yatağın üzerinde ayaklarını bağdaş yaparak oturmaya başlar. Fuji şaşırır. Ai uyumak istemediğini ve onunla konuşmak istediğini belirterek yatmayı reddeder. Fuji de onun bu ayık halınden yararlanarak merak ettiği soruları sorma kararı verir.**
(Aki: Aha sıçtı. Nasıl bokluklar sordurtsam acaba :D) 

Raslantı [Yuri]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin