4.BÖLÜM;SÖZ VE NEDEN:

53 6 0
                                    

4.BÖLÜM;

SÖZ VE NEDEN:

Evet arkadaşlar hepinize selam. Bu bölümü aylar sonra psikolojim yazmaya yetince attım. Kitabı ben yazıyorum ama yine benim psikolojim bozuldu. O da ayrı konu.

Cidden şu an hüngür gündür ağlicam mutlulultan ve duygusallaıktan.

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayınız lütfen. Please.

Taman çok okunucusu yok ama emin ol bu bile bazen insana yeter: Yazmak....

Gelecekse beklenen,

Beklemek güzeldir.
Özleyecekse özlenen,
Özlemek güzeldir.
Ve sevecekse sevilen,
O hayat her şeye bedeldir.

Özdemir Asaf...

Keyifli okumalar💚

🍂

"Ateş," diye bağırdı uzandığı yataktan, Alev.

Hasta hâli ile odasında, yatakta uzanmış bir şekilde Ateş'i bekliyordu. Kesin yine sevmediği karışımları yapacaktı. Öyleydi de. Ateş mutfakta bin bir şeyi birbiri ile iç içe koymuş bir şekilde ocaktaki karışımı karıştırıyordu.

Kokladı ama yüzünü buruşturdu lakin içirmek zorundaydı. Kendi yaptığı karışımdan bile midesi bulanmıştı ama bunu Alev'e derse işte o zaman kıyamet kopardı.

Tahmin etmesi zor değildi.

'Ya senin içemeyeceğin şeyi ben nasıl içeyim?'

'Bu ne Ateş?'

'Salak mısın Ateş? Ben bunu içsem ölürüm.'

'Allah belanı versin, Ateş.'

'Bana ne, içmeyeceğim.'

'Bir daha gözüme gözükme Ateş.'

'Ben seni niye aradım ki?'

'Ruh hastası, manyak.'

Aklına gelenler ile ilk gülümsedi sonra bir daha kokladı yaptığı şeyi. Midesinin bulandığını söyleyecek miydi peki?

Canına susamadığı için, hayır!

Ocaktaki karışımın altını kapattı ve bardağa boşalttı. Lanet gele.

Cidden kötü kokuyordu!

Yüzünü buruşturup bardağı tepsiye koyarak biraz soğumasını bekledi ve beklerken her yerini ezbere bildiği, dağılan mutfağı toplamaya başladı. Alev cidden dağınıktı mutfakta. Ateş daha da dağınıktı normalde ama mutfak konusunda kimse Alev ile yarışamazdı. Bu kız niye mutfağa giriyordu ki?

Sabah mesaj atmış ve hasta olduğunu söylemişti, bu da Ateş'in direk olarak ona gitmesi demekti. Apar topar çıkmıştı evden. Bir şey olduğundan korkuyordu ama tabii ki de normal bir grip salgınına yakalanmıştı ama bu onun hastayken tam bir baş belası olduğu gerçeğini de değiştirmiyordu.

'Cidden çekilmez, 'dedi bir tarafı.
Diğer tarafı ise hemen lafa atladı. 'Biz çekeriz. Senin çekmene gerek yok.'
Birkaç dakika sonra mutfağı toplaması bitince durdu. Derin bir nefes aldı ve biraz soğumuş olan bardağı alıp odaya gitti. Odaya gidince gördüğü hâl ile durdu.

SOLUK BOŞLUĞUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin