22

187 15 7
                                    

Hadi bismillah
Uzun bir aradan sonra tekrardan iyi okumalar dilerim çoğunluk muşlu olan okurlarım ♡ OXGWKXHJAHZHWGS

.
.
.

Hava düne kıyasla felaket sıcaktı ve biz dışarıya sweetshirt ile çıkmıştık.

"Millet denize giriyor, bize sorsalar kutuplardayız." Yıldız, Anıla döndü.

"Sen bana dedin 'crop giyme hava soğuk' diye. Buram buram ter kokuyorum" Anıl kolunu, Yıldız'ın  omzuna attı.

"Terine kurban senin güllü lokumum." Ata iğrenircesine Anıl'a baktı.

"İstersen dün gece kuzu kapama üstüne kurufasulye yedikten sonra bana yaşattıklarını konuşmayalım. Çarnobile döndü ev anasını satim!"

"Tuvaletin deliğini tıkadın sende! Ben ona bir şey diyor muyum?" Duyduklarımla sinirle Ata'ya döndüm.

"Onu nasıl becerdin hayvan!"

"Abla valla deney yapmaktı amacım." Aydın göz devirdi ve önüme atladı.

"Deney şu Asenacım. Senin sırf  ortaokuldaki sevdiğin çocuk kırdı diye atamadığın banyo tası var ya. Ata onu aldı deliğe sokmaya çalıştı. Deney amacı şu; acaba sifona bastıktan sonra suyu tekrardan kullanabilir miyiz?"

"Başıma illa iş açacak mısın sen çocuk?"

"Pardon ama ortaokul aşkın kim Asena?" Ata'nın suratına bir sırıtış yayıldı. Ve cilveli bir şekilde Poyraz'a yaklaştı.

"Hani şu kampa gittiğimiz zamandan sonra anonimden Asenaya yavşayan spastik. FURKİİ diyordu hatta ona bir zamanlar..."

"O çocuk Furkan mıydı Ata? Benim neden haberim yok!" Poyraz Ata'nın suratını işaret parmağıyla uzaklaştırdı.

"Sonuçta benim sevgilim değil mi şuan? Eskiye bakmam ben. Git Berru muydu neydi onla uğraş sen"

"Çikolatalı yaprak sarmama böyle diyemezsin!" Bir yandan birbirimize laf atıyor, bir yandan yürüyorduk. Bugün Baran tuhaf bir şekilde bize katılmamış, işi olduğunu söylemişti fakat enerjisinden bir şeyler olduğu belli oluyordu. Sıkıntıyla nefes vermemle herkesin bakışları bana döndü.

"Noldu güzelim? Bir sıkıntı mı var."

"Baran'a takıldım ben. Normalde buluşmalara katılırdı. Gelmemesine değil, sabahki kızarmış gözlerine ve enerjisine üzüldüm."

"Haklısın ya..." Aydın düşünceli bir şekilde konuştu.

"Dün onun evine uğradım ben ama telefondan rusça bir şeyler konuşuyordu. Acaba annesi ve babası mı sıkıntı?" Konuşurken sabitli cafe masalarına yerleştik ve içecek söyledik. Ve hepimize aynanda gelen mesaj sesi.

Etobur balık: Arkadaşlar Rusya'ya gideceğim.

"Ne?" İlk tepki veren Ata olmuştu.

"Daha yeni döndü. Ne oldu ki birden?"

Siz: Baran bir sorun mu var?

AydınGünoo: Aslanım bir şey mi oldu hayırdır?

Ataşko: Ama daha yaşayacak ateşli gecelerimiz vardı...

Berru, Ataşko kişisini gruptan çıkardı.

"Berru şaka yaptım iskenderli turtam ya!"

"Kes sesini."

Etobur balık: Dora çok kötü arkadaşlar.

Etobur balık: Annesi kalp krizinden vefat etmiş. Ve üstüne çok hastalandı. Telefon aramalarında konuşamayacak kadar. Zaten babası da Kötü durumda.

Baksana Bi   -  YARI TEXTİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin