Hoş geldinizz
''Çok mu abartı oldu bu ya?''
''Göz makyajım ağır oldu sanki.''
''Yıldız geçen aldığım tom ve jerry'li tişört nerede?''
''Ne biliyim ben Anıl!''
Ev neden bu kadar panik doluydu hala anlamamıştım. Ben buluşuyordum, onlar sadece arka plan oyuncularıydı! Baran ve ben hazır bir şekilde çuval gibi yere çöküp bizimkileri bekliyorduk. Eğlence mekanında buluşacaktık bu yüzden rahat giyinmeye özen göstermiştik. Gerçi Berru ve Almira elbise giymeyi tercih etmişlerdi ama neyse. Herkes hazır olunca aşağıya indik ve arabaya bindik.
''Asena konumu atsana.'' Telefonumdan konumu kopyaladım ve Baran'a attım. Konumu görür görmez güldü.
''Pahalı bir eğlence mekanıymış. Parayı öderler artık.''
* * *
Mekana geldiğimizde oldukça kalabalık olan grupların arasından geçtik. Yemek bölümünde olacaklarını söylemişti. Fakat biz bulamıyorduk.
AsenannMI?: Kaçtınız mı ÖXBWHJGWQEJGQ
AsilGibiPoyraz: Hayır güzelim. Kafanı kaldırırsan göreceksin :))
Güzelim mi? Kalbimin atış hızı artarken yanaklarım kızarmaya başladı. Kafamı kaldırmamla beraber göz göze geldik ve gülümsedik. Kalabalıklardı, bir kaç kişi onu dürtüyordu ve kulağına bir şeyler fısıldıyordu. Yavaşça yanlarına yürümeye başladık. Gelmemizle ayağa kalkıp Anıl, Ata, Aydın ve Baran'la tokalaştılar. Poyraz bana baktı ve gülümsedi.
''Hoş geldin.''
''Hoş buldum.'' Birden bir kız sesi duydum.
''Aha Poyrazınki!'' Poyraz'ın ablası. Gülümsedim.
''Merhaba.''
''Hoş geldiniz!'' Gözleri arkama kaydı. Bende arkama döndüm. Aydınla bakışıyordu. Aydın nutku tutulmuş bir şekilde Poyraz'ın ablasını süzüyordu. Süzülmeyecek kız değildi ama şimdi. Göz temasını kesip onlarda oturdu.
Poyraz, Baran'a baktı. ''Yarım kaldı bizim maç?'' Baran göz devirdi. ''Keyfimden.''
Uzun süre sohbet edip bir şeyler içtik. Arkadaşlarının ismi sırayla Enes, Baha, Toprak, Onur, Bartu, Sevgi ve Arda'ydı. Arda birden ayağa kalktı.
''Burada lazer savaşları diye bir oyun var. Gidelim mi?'' Hepimiz onaylayarak ayağa kalktık. Oyun alanına girdiğimizde on sekiz kişi olduğumuz için dokuzarlı gruplara ayrılmıştık.
Mavi grup: Ben, Baran, Anıl, Yıldız, Ata, Aydın, Almira, Buse ve Berru
Kırmızı grup; Poyraz ,Enes, Baha, Toprak, Onur, Bartu, Arda, Sevgi ve Alev'di
Düdükle beraber alana dağıldık. Benim amacım Poyraz'ı vurup aylarca onu gıcık edebilecektim. Aşağıya indiğimde yerde oturan Baha ile karşılaştı. Sessizce arkasına yerleştim ve sırtına ateş ettim.
''Baha, Asena tarafından ele geçirildi.''
''Lan!''
''Kudur.''
''Onur, Anıl tarafından ele geçirildi.''
''Toprak, Anıl tarafından ele geçirildi.''
''Sevgi, Anıl tarafından ele geçirildi.''
Anıl resmen ulti açmıştı.
Bir kat daha aşağıya indim. İkişer saniye aralıklarla bir önüme bir arkama dönüyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Baksana Bi - YARI TEXTİNG
Literatura FemininaAnimasyon bölümü mezunu olan ve hayatı gelişi güzel yaşayan Asena, oyun oynamaktan başka bir işi olmayan Poyraz ile otobüste yaptıkları yer kavgası sayesinde tanışırlar. ''İyi ki sen, 'Arkadaşım baksana bi!' dediğinde bakmışım. İyi ki o gün seninl...