8

532 35 11
                                    

Hoş geldinizzz

Kitabın yakın bir zamanda popülerleşmesi dileği ile...


''Kim olmamı isterdin?'' Gözlerim şaşkınlıkla açıldı. O kadar çok açılmıştı ki acımaya başlamıştı. Bir kaç gün önce bana yazma diyen o çocuk şuan karşımdaydı.

''Olmamanı isterdim.'' Ne diyorum ya ben? Güldü ama dalga geçer gibi güldü. Bana yaklaştı. Yaklaştıkça geriye gittim.

''Korkma. Konuşmaya geldim.''

''Neden?''

''O gün yazdıklarım hakkında...'' Derin bir iç çekti ve devam etti.

''Bak. Özür dilerim, hayvan gibi davrandım ama çok sinirlendim. Kibarca uyarmama rağmen inatla yazmaya devam ettin. Sonunda ablam mesajları gördü, yanlış anlaşılma oldu. Üstüne bunu arkadaş ortamımda açıkladı. 'Poyraz'ın sevgilisi var.' deyince sen olduğunu anladım. O an ki sinirle yazdım her şeyi. Zaten sonra engelledin. Yazdım ama ulaşamadım. Üzgünüm, kırmak istememiştim.'' O kadar içten konuşmuştu ki, o kadar masum gözüküyordu ki. Kafasını öne eğmişti. Gözlerime bakamıyordu. Gülümsedim.

''Bende üzgünüm. Salaklık ettim. Sadece gıcık olmuştum sana ve öcümü almak istedim. Ablana söyledim yanlış anlaşılma olduğunu ama pek dinlemedi. Aslında o an seni engellememin sebebi bana sinirlenmen değildi. Arkadaşlarıma laf atman...'' Annemden bahsedecek kadar yakın değildik o yüzden sustum.

''Çok haklısın. Ben tekrardan üzgünüm.''

''Sorun değil. İstediğin gibi bir daha karşına çıkmayacağım. Yazmayacağım. Kendine iyi bak.'' Arkama dönüp gidecekken tekrar konuştu.

''Dur.'' durdum ve yavaşça arkama döndüm.

''Canın sıkılırsa,'' etrafına bakındı.

''Yazabilirsin, yani sıkıntı olmaz...'' Utanmış mıydı o? Güldüm.

''Tamam, ama sonra engellemek yok. Biraz fazla yazarım da.'' Güldü.

''Ondan ne şüphe.'' 

''Görüşürüz.'' Gülümsedim.

''Görüşürüz.'' Gülümsedi.

Kulübeye girdiğim anda herkes camdan uzaklaştı ve başka şeylerle uğraşıyormuş gibi yaptı. Kaşlarımı çattım.

''Siz salak mısınız?'' Buse geldi ve kollarımı tuttu.

''Ne dedi!'' Hepsi bana merakla bakıyordu.

''Özür diledi, özür diledim.'' Aydın kaşlarını çattı.

''Bu kadar mı?'' Söylese miydim acaba?

''Sana bir daha yazmayacağım dedim. O da dedi ki. 'Yazabilirsin sıkıntı olmaz.' ''

Hepsi kahkaha ile karışık çığlık atmaya başladı. Yıldız telefonunu açtı.

''Ne renk giysem acaba? Mavi mi beyaz mı!''

''Düğün salonu benden.'' diyen Baran'a göz devirdim.

''Ben pastanın içinden çıkacağım haberiniz olsun.'' Anıl yine saçmalıyordu.

''Saçmalamayın isterseni-''

''Kızım ne saçmalaması! Gel, biz evlenelim demiş resmen.'' Güldüm. Hoşuma gitmişti.

''Tabi tabi.'' Onlar salak salak hayaller kurarken bende yatağıma geçtim. 32 diş sırıtıyordum.

''Zalimin oğlu, çok yakışıklı ya.'' diye fısıldadım. 

.

.

Baksana Bi   -  YARI TEXTİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin