Merhaba, öncelikle önemli bir konudan bahsedeceğim. Çoğu kişi burayı okumayıp geçecek olsa bile okuyanlar lütfen dikkate alsın.
Yazmayı ve hayal etmeyi çok seven birisiyim. Ve gerçekten hayal gücüm fazlasıyla güçlüdür. 30'u aşkın taslak hikayem var ve bunların 18'i fantastik türde.
Ben bunları yayınlamak istesem bile öyle aman aman destek almaz çünkü Wattpad okuyucuları ağır kitaplar değilde daha çok texting temalı kitaplar sevmekte. Ama bu yüzden kimseyi yargılamam tabi kide. Bende bu platformda texting dışı çok bir şey okumam. Bunların yanında 10 tane texting hikayem var ve yayınlamama sebebim şuan yayında olan hikayeme destek olmaması. Atıyorum bir bölümü 400 kişi okumuş oluyor ama sadece 20 küsür oy var ve sık okuyucu sayımız 4000 bini geçti bile.
Sizden tek ricam bol yorum ve oyla destek olmanız. Ben bu sayede daha fazla yazmak istiyorum. Oy yada yorum olmayınca bir anlamı olmadığı için yazmak istemiyorum.
Umarım kendimi anlatabilmişimdir...
İyi okumalar canlarımmmm
(İcime sinen bir bölüm değil. Öylesine yazdım. Saçma gelebilir yani)
.
.
.Dora, bize tanışma hikayelerini anlattıktan sonra Baran'da aramıza dahil olmuştu. Gözümü evde gezdirdim. Yaklaşık 2 haftadır temizlik yapılmamış gibiydi. Ve hayır, Dora evde temizlikçi bulundurmuyordu. Bunu yanlış buluyordu.
"Dora, istersen evi temizlemeye yardımcı olabiliriz?"
"Evet, kalabalık olduğumuz için hızlı biter zaten."
Dora mahcup bir şekilde gülümsedi.
"Size zorluk olmaz mi?"
"Saçmalama ayol! Asena'nın evini hep ben temizliyorum mesela." Ata'ya ters ters baktım.
"Ata, aynı evde yaşıyoruz. Berru bizimle gelmediği için devrelerin yanmış senin bir güzel!" Poyraz ayağa kalktı.
"Asena, bir gelir misin?"
"Bir sorun mu var?" Eli ile gel diye işaret edince ayağa kalktım ve peşinden gittim. Bizim için ayrılan odaya girdikten sonra Poyraz kapıyı kilitledi.
Merakla ona bakarken bakışlarını bana çevirdi.
"Güzelim, ben yayın işlerini çok aksattım. Seninle tanıştığımdan beri bu böyle. Yani birebir işimi aksatıyorum ben ve izlenmelerimde düştü. Gelirken 1 hafta kalacağız demiştin ve aşağıda bir aydan bahsettin. Sence beni de düşünmen gerekmez mi?"
"Ne yani, benim yüzümden mı yayın izlenmelerinin düştüğünü söylüyorsun?" Kaşlarım çatılmıştı.
"Hayır Asena, seni doğrudan suçlamıyoru-"
"Poyraz." Sesimi yükselterek sözünü kestim ve devam ettim.
"Gün boyu beraber değildik zaten Türkiye de iken. Buluşursak belli saatlerde buluşup dağılıyorduk. 1 haftadır yayın açmamak senin suçun. Benim değil! Atıyorum saat 5 de buluştuk. Sen 5 e kadar ne yapıyorsun? 8 de evlere dağıldık diyelim. Erken uyuyan birisi bile değilsin. O saatlerde açamaz mısın yayınlarını?"
Cidden durduk yere şuan tartışma noktasına geliyorduk ve ben bunu istemiyordum.
"Asena. Ben suçlu sensin dedim mi? Sence başkasının evinde yayın açmam doğru olur mu? Birde dünyaca tanınan bir kadının evinde. 1 hafta bile duramam ben o yüzden burada. Bundan bahsediyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Baksana Bi - YARI TEXTİNG
ChickLitAnimasyon bölümü mezunu olan ve hayatı gelişi güzel yaşayan Asena, oyun oynamaktan başka bir işi olmayan Poyraz ile otobüste yaptıkları yer kavgası sayesinde tanışırlar. ''İyi ki sen, 'Arkadaşım baksana bi!' dediğinde bakmışım. İyi ki o gün seninl...