Uzun bir aradan sonra merhaba...
Bölüm atmama sebebim sınavlar, okul, stres anlarsınız ya. + Beni ele geçirmiş olan üşengeçligim...
.
İyi okumalar♡O değilde, Asena ve Poyraz hâlâ öpüşmemişler OXBWKDBWIHDHWJAGI
Hayat cidden çok korkunçtu. Yıllardır arkadaşım olan, yediğimiz içtiğimiz ayrı gitmeyen bir arkadaşlıktı Buse ile benim arkadaşlığım. Fakat o bir kaç mesajla bitirmişti Her şeyi. Poyraz demişti, ondan hoşlanıyorum demişti. Annemin ölümü ile dalga geçmişti...
Cidden bunları içinde biriktirmiş miydi?Hava çok soğuktu. Dudağımın çatlayıp kanadığını hissedebiliyordum. Normalde böyle durumlarda ilk Anıl'ın yanına koşardım fakat bugün kalbim beni Poyraz'ın yanına sürüklüyordu. Gözlerimden yaşlar akıyor, hıçkırıklara boğuluyordum. Kapının önüne geldiğimde zile bastım. Zaman çok geçmeden onun sesi geldi.
"Kim o?" Cevap veremedim. Kapı aralandı, gözlerimiz buluştu. Anında öne atılıp boynuna sarıldım. İlk bir kaç saniye olayı anlayamadı fakat sonra bir şey demeden kollarını bedenime sardı.
"Bir tanem... Ne oldu sana böyle?" Hıçkırıklarım artık sesli bir hal almıştı.
"P-poy...Poyraz" kapıyı kapatırken beni içeriye çekti. Kolları bacaklarıma ulaştı. Ardından beni yavaşça kucağına aldı. Salona doğru ilerlerken tanıdık bir ses kulağımı doldurdu.
"Poyraz gelsene oglu-" bu Baran'dı.
"Asenam?" Telaşla yanımıza vardı.
Hâlâ Poyraz'ın kucağındaydım. Baran'ın elleri saçlarımı bulunca doğrularak onun gözlerine baktım.
"Ne oldu?"
"Buse..."
"Buse'ye mi bir şey oldu?" Merdivenlerden iki farklı kişinin daha ayak sesleri geliyordu. Kapı aniden açıldı.
"POYRAZ VE BARAN ÖPÜŞMEYİ BIRAKIP OYUNA DÖNÜN SICTIGIMIN KELLERİ!"
Anıl'ın sözleri beni görünce dondu. O olayı kavrayana kadar Aydın yanı başıma çökmüştü.
"Güzelim, sakince her şeyi anlat." Derin bir nefes aldım.
"Buse bir kaç saat önce bir paylaşım yapıp sildi. Birisine olan nefretinden bahsediyordu. Ne olduğunu sorunca benden nefret ettiğini söyledi. Nedeni ise lise zamanlarımızda Poyrazı yayından görmüş olup ondan hoşlanması. Hâlâ hoşlanıyormuş. Neden söylemediğini sorunca annemin ölümüyle alay etti." Bakışlarım ilk Poyraz'a döndü. Çatık kaşlarla bana bakıyordu.
"Poyraz, yemin ederim seni hatırlamıyorum. Ben, ben o an fotoğrafına bile bakmadım. Geçicidir dedim. Yemin ederi-"
"Güzelim sakin ol. Andım olsun ki biz sevgili olmadan önce Buse yine bunu sana söylemiş olsaydı bile benim gözüm hep sende olmaya devam edecekti. Kendini açıklamana gerek yok güzel gözlüm benim." Sözleri zaten içimi ısıtırken yanağımı öpmesi beni iyice sakinleştirmişti.
"Bunu nasıl yapabildi sana?"
"Ortaokuldan beri arkadaşsınız siz. Nasıl cidden?" Herkes şaşkındı. Anıl, yıldız ve Almira'yı arayıp Poyraz'ın adresini yolladı. Bende o sırada sakinleşmiş bir şekilde kahve içiyordum. Ve şaka gibi ama 1 saat geçmesine rağmen Poyraz hâlâ elimi bırakmamış, sımsıkı tutuyordu. Yıldız ve Almira gelince Aydın olayı kısaca özetledi. Her ikisinin de gözleri dolmuştu. Böyle bir şey yaşadığımız için.
Gece ilerliyordu. Herkes uyumuştu fakat ben ve Poyraz hiç bir şey söylemeden sadece birbirimize bakıyorduk. Gözlerimiz konuşuyor, dertleşiyordu. Poyraz birden ayağa kalktı ve bana doğru yaklaşmaya başladı. Gözlerim ayaklarına kaydı. Ve o an modumda olsam kahkaha atacağım bir şey yaptı. Anıl'ın yerdeki kafasını ayağıyla ittirdi. Gözlerimi aşağıdan çekip gözlerine kitledim. Önüme gelip diz çöktü.
Ellerini saçlarıma atıp taramaya başladı.
"Güzel sevgilim benim. Üzülme artık." Çok yakındık. Kalplerimiz birbirlerine seslenirmişcesine sesli bir şekilde atıyordu. Gözlerim istemsizce dudaklarına kaydı. Aynı şekilde oda dudaklarıma bakıyordu. Bana yavaşça yaklaştı. Aramızda nefes mesafesi vardı diyemeden dudakları dudaklarıma değdi. Ama öpmedi sadece öyle bekledi. Fakat ilk hamle bir kaç saniye sonra benden geldi. Onu öpmeye başladım. Karşılık vermesi uzun sürmemişti. Elleri belime dolandı ve beni kendine daha çok çekti. Anın etkisiyle Poyraz beni kucağına almaya çalışırken şaşırmayacağımız o ses geldi.
"Hadi lan oradan! UYANIN LAN ASENA VE POYRAZ ÇOCUK YAPIYOR!" Birbirimizden uzaklaşıp Anıl'ın üstüne atladık.
"Sus çocuk!" Ama çok geçti.
"Ne çocuk mu? Ama daha öpüşmedik bile diyorun Asena ne ara çocuk aşamasına geçtiniz?" Almira, çakma kürkün batsın.
"Almira!"
"Ne hamile mi?" Aydın zaten ayrı bir dünya olduğu için ona göz devirmekle yetindim.
Poyraz hiddetle ayağa kalktı.
"Sen sanki hiç öpmedin Yıldız'ı! Ne bu tantan-"
"Öpmedim."
"Öpmedik."
Ne? Bir sessizlik çökmüştü.
Anıl, yıldız'ı. Yıldız'da Anıl'ı hiç öpmemiş miydi şimdi?
"Ne?"
"Öpmek zorunda mıyız lan?"
"Aslında ben Anıl'la ilk tanıştığımda bir erkek tarafından öpülünce hamile kalındığını sanıyordum. Lise 10 da öğrendim ben O yüzden hiç öpmedik."
Yani olabilir böyle şeyler.
Neyse ki çok üstümüze gelmeden konu kapanmıştı. Benim aklım hâlâ Buse'deydi. Belkide gerçekten gereksiz değer vermiştim ona?
Birlikte kahvaltı yaptıktan sonra evlere dağılmıştık. Fakat benle Poyraz hala beraberdik.
"Bu fotoğrafı paylaşayım mi? Çok tatlı çıkmışız." Poyraz'ın gösterdiği fotoğrafa baktım.
"Çok tatlı..."
@AsilGibiPoyraz: Valla yayın açmama sebebim üşenmem değil. Bu güzellikle uğraşıyorum... @AsenannMI
22.4k beğeni 9.9k yorum
333: anladık en sevenler sizsiniz
999: Sal poyrazı artık
777: Zengin erkek seven kaşar
001: Yorukdakiler kudurmayın. Gayet tatlılar.
@AsenannMI?: Ama ben beraber yayın açalım dedim sen olmaz vakit geçirelim dedin... Yalancı.
@AsilGibiPoyaz: @AsenannMI? İşte buna sebep olan sensin güzelim
.
.
.
Benden bu kadar. Valla yoruldum uzun zamandır yazmayınca. Sınav haftasında yazmaya çalıştım bide değerimi bilin.
Sınavlarım bitsin düzenli bölüm gelecek söz veriyorum♡
Oy sınırı (10)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Baksana Bi - YARI TEXTİNG
أدب نسائيAnimasyon bölümü mezunu olan ve hayatı gelişi güzel yaşayan Asena, oyun oynamaktan başka bir işi olmayan Poyraz ile otobüste yaptıkları yer kavgası sayesinde tanışırlar. ''İyi ki sen, 'Arkadaşım baksana bi!' dediğinde bakmışım. İyi ki o gün seninl...