Başlamadan önce size gereksiz bir bilgi vereyim....
Asena benim göbek adım.
Bu bilgiyi ne yaparsanız yapın. Her yerde çıkar bu bilgi dikkat edin.
''Kabul edilene kadar bütün şirketlere yazacağım.''
''Saçmalama istersen güzelim.'' Poyraz'a sert bir şekilde döndüm.
''Poyraz, beş param yok. Ata'nın sırtından geçiniyorum. Okuduğum bölüm elimde patlıyor. Bana 'soçmolomo gozolom!' diyorsun. Çakarım valla elimin tersindesin.''
''Güzelim anlıyorum seni ama bu kadar fazla şirkete yazmaya ne gerek var ki? 32 tane mülakata gireceksin bu şekilde. Zorlama bu kadar. Hem ata ne iş yapıyor?'' Yüzümü astım.
''Stajyer olarak bir şirkette mimarlıkla ilgileniyor. Bir yılı dolunca işe başlayacak.'' Gözleri beğeniyle açıldı.
''Zekiymiş salak.''
''Poyraz ne yapacağım ben?'' Gözlerim dolmuştu. Poyraz'ın gözleri büzdüğüm dudaklarıma değdi.
''Büzme şöyle dudaklarını. Bulacağız bir çaresini. Hadi kalk hazırlan biraz dolaşalım.'' Gülümseyerek ayağa kalktım. Üstüme bulduğum ilk şeyleri geçirdim. Saçlarımı her zamanki gibi topuz yaptım ve hafif bir makyaj yapıp odadan çıktım. Aşağıya indikten sonra bir sessizlik çöktü aramıza. Ve bu sessizliği ben bozdum.
''Haftaya Aydın'ın doğum günü. Geçen sene dayısı vefat ettiği için kutlayamadık. Bu sene güzel bir şeyler yapmak istiyoruz. Sence ne yapabiliriz?''
''Aydın bu. En ufak bir şeyde mutlu olur. Fakat onu ağlatacak kadar güzel bir şey yapmaya ne dersin?'' Yüzündeki sinsi sırıtış hiç hayra alamet değildi...
* * *
''Poyraz, bu ciddi anlamda ağlatacak onu ama.''
''Oha harika bir plan bu!''
''Ama en son oraya gittiğimizde acil servise kaldırdılar çocuğu.''
Yıldız gülmekten düşüncesini bile paylaşamıyordu. Gülme sebebiyse Aydın'ın iki yıl önceki korku evinde çektiği videoydu. Korkudan adını unuttuğu video...
''Çok iyi bir fikir bu arada. Hiç aklına gelecek bir şey değil.'' Hepimiz Baran'ı onayladık. Poyraz telefonunu açtı ve birisini aradı.
''Onur abi iyi günler. Sana yine işim düştü kusura bakmazsan. Bizim bir arkadaşın doğum günü varda haftaya salı günü. Sürpriz bir doğum günü yapmayı planladık. Senin şu korku evini bir günlüğüne bize bıraksan sana zahmet.'' Bir süre adam konuştu. Ardından Poyraz cevap verdi.
''Kaça? Beş mi, Altı? Abi senin ortalama günlük gelirin kaç.''
''Yedi sekiz bin mi. Tamam ben hesabına yatırırım parayı. Sağ ol abim. İyi günler.'' Telefonu kapatınca atıldım.
''Saçmalama Poyraz! Parayı ortaklaşalım. Sanki çok zenginsin bir de-''
''Güzelim bundan çok bahsetmeyi sevmem. Övünmek gibi oluyor ama annemim moda şirketi var. Bir günde kazandığı paranın yirmide biri bile değil. Seiz hiç dert etmeyin.'' Birden Anıl Poyraz'ın kucağına oturunca Yıldızla ben aynı anda ayağa kalktık. Ve yine aynanda
''Anıl! in oradan!
''Size ne be! Koca benim kocam. Değil mi Poyrazçikilotilirillam!'' Poyraz, Anıl'ı kenara ittirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Baksana Bi - YARI TEXTİNG
Romanzi rosa / ChickLitAnimasyon bölümü mezunu olan ve hayatı gelişi güzel yaşayan Asena, oyun oynamaktan başka bir işi olmayan Poyraz ile otobüste yaptıkları yer kavgası sayesinde tanışırlar. ''İyi ki sen, 'Arkadaşım baksana bi!' dediğinde bakmışım. İyi ki o gün seninl...