Hoş geldinizz
Gözleri gözlerimde kaldı. Hatırlamıştı beni. Yutkundum, yutkundu. Ayağa kalkarken hala gözleri gözlerimdeydi. Bu kadar bakışma kalbe zarar! Gözlerinin farkında değil galiba.
Telaşla önüme döndüm ve Buse'nin önüne attım kendimi.
''Hey!'' arkama döndüm ve sus işareti yaptım. Fısıldadım.
''Yavaşça arkana dön.'' Döndü. Durdu ve bana döndü. Gözleri şaşkınlıkla açılmış ağzı ayrılmıştı.
''Bu o?'' kafamı salladım.
''Diğerlerini de dürtsene.'' Kafasını salladı ve Yıldızı dürttü. Yıldız da aynı tepkiyi verdi. Yıldız da arkasında ki Almira'yı dürttü. Hepsinin yüzünde aynı ifade vardı.
Baran kendisi olayı fark etmiş olacak ki koşarak yanıma geldi.
''Bu o değil mi?''
''Evet, o. Ama çok belli ediyorsunuz.''
''Döviyim mi?'' Kaşlarımı çattım ve kafasına vurdum.
''Aptallaşma! Görmezden geleceğim hepsi o kadar.'' Baran arkasına döndü ve kısa bir bakış attı.
''E bu bakıyor?''
''Vay canına. Bak sen!'' Göz devirdi ve tekrar arkasına döndü. Tam gidecekken tekrar U dönüşü yaptı ve yanıma geldi.
''Bu çok kötü bakıyor. Gitmem ben oraya.'' Kahkaha attım. Ama o kadar sesliydi ki bütün bakışlar bana döndü. Bana dönen bakışlara bakıp tekrar güldüm. Durduramıyordum. Psikolojim bozulmuştu. Kendini gülmemek için sıkan Berru'ya döndüm. Benimle göz göze gelince oda kahkaha atmaya başladı. Ardından bizim tüm ekip gülmeye başladı.
''Neden gülüyoruz oğlum bi-'' Aydın sözünü bitiremeden daha çok gülmeye başladı.
''Susmayı düşünür müydünüz?'' Aynı anda arkamıza döndük. Kızın biri bize ters ters bakıyordu fakat sonra oda gülmeye başladı. Noluyoruz be?
Sonunda susmayı becermiştik ve yemeklerimizi almıştık. Benim hala aklım Poyraz'daydı. Ona bakmak istiyordum ama bakamazdım.
''Bakıyor. Merak etmene gerek yok söylerim ben sana.'' Ata'ya baktım.
''Sağ ol ya.''
''Sevgili konuklar! Birazdan voleybol turnuvamız başlayacaktır. Lütfen 6 kişilik gruplar halinde adınızı yazdırın.'' İlk olarak ben özgüvenle ayağa kalktım. Ardımdan sırasıyla Berru, Yıldız, Buse , Anıl ve Baran kalktı. İlk kalkanlar biz olmuştuk. Gözlerim istemsizce Poyraz'a kaydı. Yanındaki arkadaşına bir şeyler anlatıyor, arada bana kısa bakışlar atıyordu.
''Grubunuzun adı?'' Anıl atıldı.
''Anıl ve Çakma Winx Perileri.'' Ne? Adam büyük bir kahkaha attı.
''Sevdim seni evlat.''
''Ya sen gerizekalı mısın? Aklın mı yok senin, beynin mi bozuk? Sen gerizekalı mısın!''
Aydın'ın harika taklidini alkışladık. Gözlerimiz kayıt yaptıranlara kaydı. Aralarında Poyraz'ında olduğu altı tane erkekten oluşan bir gruptu.
''Umarım bunlarla denk düşeriz.'' diyen Almira'ya baktım. Sap kızın hali başka tabi.
Bir kaç takım daha adını yazdırdıktan sonra sahanın kurulması için koltukları kaldırdık. Maç başlıyordu.
''İlk karşılaşma 'A'dan Z'ye yaratıklar ordusu.' ve 'Takım' adlı gruplar arasında olacak.''
''Takım adı hoşuma gitti baya yaratıcı.'' diye bağıran çocuğa baktım. Poyraz'ın grubundandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Baksana Bi - YARI TEXTİNG
Genç Kız EdebiyatıAnimasyon bölümü mezunu olan ve hayatı gelişi güzel yaşayan Asena, oyun oynamaktan başka bir işi olmayan Poyraz ile otobüste yaptıkları yer kavgası sayesinde tanışırlar. ''İyi ki sen, 'Arkadaşım baksana bi!' dediğinde bakmışım. İyi ki o gün seninl...