1

1.3K 45 49
                                    

Bu benim ilk kurgum değildir.

Tamamen kafa dağıtmak ve eğlenmek için yazıyorum. Bir fantastik kurgu üzerine çalışırken neden bir texting yazmıyorum dedim kendi kendime. Eleştiri yapacaksanız güzel bir dille anlaşılır olacak şekilde yapmanız beni daha çok mutlu eder. İyi okumalarrrr.

                             @AssssenanMI Aşçı başı tatlıları eleştiriyorr  @Busenmiyimgerçektenn

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

                             @AssssenanMI Aşçı başı tatlıları eleştiriyorr  @Busenmiyimgerçektenn

    @YıldızKayiyoo: Kıçımın aşçısı .

   @Busenmiyimgerçektenn: @YıldızKayiyo  kes lan ibik

   @bakbakHoppAlmiraağ: Kilo mu almış o?

    @AssssenannnMI?:  @ bakbakHoppAlmiraağ Yes söğr Besliyoruz                                                             tavuğumuzu

    @Busenmiyimgerçektenn: @AssssenannnMI? yarın pizza yicektik ya.                                                  Gelmiyorum ben

    @AnıllAskoomm: Ya o değilde hanginiz hesabıma girip adımı değiştirdi.                                            Çıksın karşıma konuşalım güzelce.

      @AydınGünooo: Benim adım da değişmiş lan

                                   Bu gönderideki yorumlar sınırlandırılmıştır...

                                  AydınGünooo, AnıllAskoomm kullanıcılarını engellediniz..

_______________________________________________________________________________

''Allah'ım canımı al, nolur.'' Bu gün önemli bir proje için bir  şirketle anlaşmıştım. Eğer çizimlerim testlerden geçerse animatör başı olarak işe alınacaktım. Ama otobüs tam da bu günü beklemişti gecikmek için! Elimdeki tablet ve bilgisayarlar ile resmen dört çocuğuyla sokağa atılmış zavallı bir kadın gibi hissediyordum. Anında zihnimden geçenleri sözlere sessizce döktüm.

''Çişim geldi'' Yanımda ki kadının delice bakışlarıyla karşılaşınca bir şeyler saçmalamaya başladım.

''Ben küçükken, tuvalete gidemezmişim. Korkarmışım, tırsarmışım. Bu sözü söylemeyi o kadar zaman bekledim ki ben. Aniden gelen ilhamla kendime engel olamadım. Çok çok çok üzgünüm.''

Aferin Asena! Sıçtın sıva bide iyice!

Kadın bir şey demeden benden bir kaç metre uzaklaştı ve banka oturdu. Ne  kadar salak bir insanım ben ya. Düşüncelerimi otobüsün korna sesi böldü. Sonunda gelmişti!! Hızlıca kendimi otobüse attım ve kartı okuttum. Tam koltuklardan birine oturacakken çocuğun biri beni itip yerleşti. Sinirle ona döndüm.

Baksana Bi   -  YARI TEXTİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin