Ранок починається з жалібного скиглення та щирого нерозуміння, чому взагалі щодня треба відвідувати цю каторгу у вигляді школи. Благо залишився один єдиний 12ий рік, через якихось 8 місяців Джісон зайде у ту прокляту будівлю востаннє.
Пальці намацали телефон і відімкнули всі 9 будильників, які повинні були б надалі нагадувати про підйом кожні 2 хвилини. Джісонові ноги понесли його у ванну кімнату. Проклинаючи все на світі, він почав оглядати відображення хмурого, трохи опухлого обличчя у дзеркалі над раковиною.
Десь далеко, у підсвідомості просвітлюється думка про те, що це все настільки тупо — отак поводитись зараз. Тим паче сам винен, що пішов у ліжко тільки о другій ночі, вимкнув світло о третій, а ввімкнув режим літака і відклав телефон тільки о напів-четвертій. Такі ранкові скандали він влаштовував хіба що у п'ятому класі, чи навіть раніше — пам'ять з'їли таргани, що оселилися у його "коробочці" приблизно три-чотири роки тому.
Мабуть, ці таргани нещодавно взялися гризти його здоровий глузд. До речі. У вусі щось неприємно шкрябає.
— ДІЙСНО ТАРГАНИ? Я Ж ЖАРТОМА ТАКИЙ ПРИКЛАД НАВІВ!
Панічне волання про те, що у нього якісь чи то гусені, чи то таргани у вусі, лунали по хаті впродовж ще деякого часу. Припинив Джісон цей балаган тільки побачивши циферблат на телефоні — не запізнюється, але й марнувати час не дуже хочеться.
Хан вкотре згадує про школу і з претензіями до міністерства освіти починає збиратися.
Знову звинувачує усіх у своєму ще не скоєному запізненні, окрім самого себе, кого, очевидно, і треба було б звинувачувати. Незважаючи на відчуття того, що він постійно перекладає відповідальність на що і кого завгодно, чи повсякчас шукає виправдання своєї провини, він продовжує так робити і надалі. Але вже зі смаком вини і сорому, які він відчайдушно намагається приховати усередині себе і нікому не показувати. Здавалося б, йому вже скоро 18, а він займається отаким. Дитина, чи що?
Звісно. Ось зараз він обмірковує, що станеться, якщо він просто «забуде» про перший урок. Шукає чергове виправдання, але не просте, а таке, щоб звинуватити когось іншого. Наприклад самого вчителя. До речі, хто перший урок?
— Ні, отут я скоріш піду. — Джісон ніяково ойкає і періщить до робочого столу.
Лі Мінхо - то інша справа! На його заняття запізнюватись незручно.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Скажи, що кохаєш мене
FanfictionХан Джісон протягом випускного класу закохується в нового вчителя корейської мови. Нічого не знаю про довжину роботи, тому буде, як буде. Спойлер: Гепі енд🤫 (або відкритий кінець)