— Це до мене!— верещить Джісон.
— Чого це ти так поспішаєш?—здійнявши брови, одразу запитала пані Чо, тягнучи ручку дверей вниз, а потім на себе.
Джісон так поспішав прибігти до дверей, перш ніж це зробить ця жінка-зміючка (ну без причини він так її називає), що перекинувся через поріг своєї ж кімнати, мало на приземляючись носом в ліноліум. Втім він встиг підставити руки перед собою, проте не дивлячись на Джісонові бажання і старання відчинити двері першим, та забрати Мінхо до себе так, щоб у тітки не було шансів з ним поговорити, ті двері відчинив зовсім не він.
Одна секунда. Всього на одну секунду, але все ж таки Мінхо встиг побачити юнака майже розстеленим по підлозі. Чоловік здививано покліпав очима спочатку на Хана, який піднявся на ноги, поправляючи одяг і волосся, та розсерджено фиркаючи; а потім перевів погляд на не менш здивовану жінку перед ним.
Мінхо тільки оговтався після такого вибрику молодшого, коли почув щось схоже на претензію в свій бік.
— А Ви ще хто такий?— з погано прихованою зневагою жінка оглядає Мінхо, який явно почуваєтеся трохи спантеличеним.
— Приятель мій.— випалює Джісон, і не давши нікому нічого зрозуміти, хапає чоловіка за руку й тягне в кімнату, гепаючи за собою дверми.
— Оце так...— Мінхо спостерігає, як парубок спочатку роздратовано закатує очі, а потім стрибає у ліжко й накривається ковдрою з головою. Мінхо поклав сумку й сів на крісло біля стола,— Може, поясниш?
З під ковдри почулося заперечливе мугикання.
— Тоді навіщо я прийшов? Мені піти?
Після довгої паузи ковдра з розмаху опинилася в стороні й звідти зʼявився Хан. Зі скуйовдженим волоссям і трохи червоним обличчям він нарешті вдихнув повітря й подивися з докором.
— Ти так кажеш, ніби я тебе за руки сюди тягнув,— Він награно насуплюється, схрестивщши руки на грудях, а Мінхо все більше дивується таким вибрикам, як несподіваним змінам настрою молодшого.— Хіба тобі не подобається просто проводити час разом зі мною?
Лі здіймає брови ще вище, і пирсає, коли бачить щенячі очка.
— А щоб тебе шляк трафив, подобається, звісно. Але я однаково очікую на пояснення цього спектаклю в коридорі.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Скажи, що кохаєш мене
FanfictionХан Джісон протягом випускного класу закохується в нового вчителя корейської мови. Нічого не знаю про довжину роботи, тому буде, як буде. Спойлер: Гепі енд🤫 (або відкритий кінець)