8

56 5 1
                                    

«Я не можу жити без котів.»

«Ти такий милий!»

«Дивись, що приготував сьогодні.»

«Ти взагалі визирав у вікно за всі ці вихідні? Зараз небо красиве, глянь у вікноооо.»

«Трясця я так хочу лате, прямо ніяк не можу зараз без нього😔»

«Прошу тебе, їси нормальну їжу. Я піклуюся про твоє здоровʼя.»

«Джісон-а, я хочу стати пінгвіном»

«Йшов по центру, побачив цього дурника в крамниці і подумав про тебе. *фото* Ви так схожі хехе не зміг не купити»

«Вибач, відповім приблизно через години дві. Іду на побачення.»

—Ха-ха, ха..

Смішно. Дійсно смішно, чого тільки Джісон очікував? Мінхо дорослий чоловік і, очікувано, має особисте життя.

А чому ж тоді не розказував нічого про свого партнера?

Окей, все може бути. Та і не зобовʼязаний він мені щось розповідати.

Ні, все нормально. І Джісонів шлунок зовсім не скручується від однієї думки про людину, з якою зараз Лі. І взагалі він про них не думає. Ані краплі. Нічого подібного.

І знову середа.

На пʼятничному «репетиторстві» ці двоє як і завжди весело провели час. Але сьогодні щось не те. Джісон нервує. Хочеться розпитати Мінхо про це побачення, яке звалилося як сніг на голову, але й страшно дізнатися, чим вони там займалися. І з ким? Де? Як пройшло?

«Пробач, не зможу прийти на цій перерві. Зустрінемося після останнього біля школи?»

Ніби в голову влучила куля, стріла, сокира. Ні, скоріш за все, бензопила прилетіла, і розтрощила череп з мізками. Всі сходи та стіни у кровяці.

—Що? — Тупо запитав Хан у телефона, та ніби очікує відповідь від аватарки контакта. Брови підняті, очі стали ще більше від здивування. Рота не завадило б прикрити, навіть якщо взимку мухи тут не літають.

Нудно. Сумно. Самотньо. Чим далі Джісон сидить на сходах, тим швидше корейський рок у навушниках перетворюється на пісні Лани Дель Рей, та думки Джісона стають все депресивніше.

Вміння накручувати себе з всіляких дрібниць у таких ситуаціях Джісон презентує не просто відмінно — ще й можна претендувати на додаткову зірочку. Джісон якимсь дивним чином вирішує, що відсутність Мінхо зараз поряд якось повʼязана з вчорашнім його побаченням.

Скажи, що кохаєш менеWhere stories live. Discover now