~ Ivo ~
Dojechaliśmy na miejsce w przeciągu dwudziestu minut, teraz zostało mi zasłonić jej oczy i ją poprowadzić.
- Kochanie chcę ci zawiązać oczy, pozwolisz mi?
- Tak pozwolę. - Ufam ci.
Podszedłem do niej od tyłu i zasłoniłem oczy przepaską, wziąłem ją za rękę i poszliśmy w kierunku naszej randki. Byliśmy już na miejscu zostało tylko zdjąć przepaskę z jej oczu. Ściągnąłem przepaskę, mina Ariel była bezcenna, widziałem jak zaczęła się uśmiechać.
- Ty to zrobiłeś?
- Tak ja sam.
- Jest tu przepięknie.
- Wszystko dla ciebie piękna. - Chodźmy coś zjeść.
Usiedliśmy i zaczęliśmy jeść, gdy skończyliśmy nasz posiłek nadeszła najtrudniejsza część randki, powiedzieć prawdę o mojej rodzinie Ariel.
- Ariel kochanie muszę ci coś powiedzieć.
- Co takiego?
- Chodzi o to czy wiesz czym się zajmuję, moja rodzina.
- Wiem że twoja mama jest lekarzem. - A twój tata prowadzi firmę, zgadza się?
- Nie do końca. - Z moją mamą masz rację ale z moim tatą już nie.
- To znaczy?
- Mój ojciec jest gangsterem a ja jestem synem gangstera.
- Nie mówisz poważnie, prawda.
- Mówię prawdę. - Nie wiedziałem jak mam ci powiedzieć, o tym. A szczególnie się bałem że mnie zostawisz, jak tylko powiem ci o mojej rodzinie.
- A ty też obejmujesz władzę po swoim tacie?
- Tak niestety.
- Aha.
- Powiedz coś proszę. - Możesz na mnie nakrzyczeć, zacznij mnie bić, odezwij się do mnie kochanie.
- Daj mi chwilę czasu przejdę się po plaży, muszę poukładać to sobie w głowie.
- Ok, rozumiem.
Wstała i poszła w stronę plaży, chodziła tak już od godziny. Wstałem i poszedłem do niej nie zauważyła mnie, delikatnie złapałem jej rękę bojąc się że mnie odtrąci. Ale mnie nie odtrąciła i bardzo się cieszę z tego. W końcu pierwsza się odezwała.
- Dlaczego to ukrywałeś.
- Bo bałem się że mnie zostawisz i mam rację zgadza się.
- Teraz powinnam cię kopnąć w dupę za kłamstwo, ale tego nie zrobię.
- Czyli mi wybaczysz?
- Tak.
- Kocham cię mała!!!
- A ja ciebie też kocham!!!
Pocałowałem ją na koniec i przytuliłem.
CZYTASZ
Zakochany Syn Ganstera
RomanceAriel mieszka w swoim miasteczku od urodzenia, tak samo jak Gangsterzy. Nie pamięta jego, ale on ją pamięta bo jest w niej zakochany na zabój. Mam zamiar ją kiedyś poprawić, ale nie wiem kiedy to będzie. ☺️