Elimde kahve ayaklarımı çekmiş bir şekilde otururken Ekranı diğer tarafa kaydırarak diğer fotoğrafı gördüm. Dün akşam çektiğimiz fotoğraflara bakıyordum.
Birinde yüzümün tamamı pastalı şekilde Sevginin peşinde koşuyordum. Evet yüze pasta yapıştırmak biraz çocuklukta kalmış olabilir ama Sevgi çok ısrar etmiş Korhan da durumu zaten işin ucunda rezil olan bendim sonuçta.
Bu sefer sevgininde yüzü pastalı birşekilde Bana bakarak azarlıyordu. Onur var rezil etin beni diyip duruyordu. Tabi o beni rezil edip bütün ifşalarımı Korhanın eline verirken iyidi.
Ekranı kaydırdığımda bu sefer kahkaha atım. Elimdeki pasta olan tabağı Korhanın yüzüne yapıştırmış bir şekilde bastırıyorumdum. Bir de yüz ifademi görücektiniz. Resmen şampiyonluk kazanmış gibi bir yü ifadem vardı.
Bir diğerinde ise hepimiz yenilenmiş birşekilde oturmuş sohprt ediyorduk Ferda tam kahkaha atarken çekilmişti ferdayı böyle görmek hoşuma gitmişti. Hemen yanında ise Onur ile Sevgi aşk dolu bakışıyorkardı. Korhan ise o pastayı yüzüne vurup bütün karizmasını bozduğum için bana yani kameraya ölümcül bakışlarını atıyordu. Büyük ihtimale pişman oldu kutladığına.
Ferda uykulu bir biçimde odaya salona girerken "günaydınn" dedi.
Dün akşam geç olduğu için hepsini de burda kalmaya ikna etmiştim zaten üç tane misafir odamız vardı. Birine Ömer birine Ferda diğerine de Onur ve Sevgi uyumuştu. Ömer 'ben koltukta yatayım istersen daha rahat olursunuz' diye sevgiyle konuşmalarını duymuştum. Sevgi ise 'hayır benim onurun yanında kalmam daha iyi' diyip gitmişti.
Aşıktı işte ne olsun.
"Günaydın Ferda kahve istemisin getiriyim" dedim yanıma doğru gelen Ferdaya doğru.
"Yok teşekkür ederim sabahları kahve içmeyi sevmiyorum" dedi koltukta benim yanıma otururken "ne yapıyorsun" diye devam eti.
"Dünki fotoğraflara bakıyordum"
"Korhan uyuyormuş hala"
"Evet ama birazdan uyanır benimle kahvaltı hazırlamak istemisin"
"İsterim" dedi ikimizde ayağa kalkıp mutfağa doğru ilerledik. Mutfağa ulaştığımız o tabakları hazırlarken benimde içimden nerden geldiğini bilmediğim bir şekilde menemen yapmak geldi.
Domatesleri çıkarıp doğradıktan sonra biberi de üzerine doğradım ve ısıtmak için ocağa koydum.
"Aslı davet gecesi Korhanın kavga etiği adam ölmüş haberin varmı veya şüphelendiğim biri" dedi direk konuya girerek.
"Ölmiş mü hiç bilmiyordum neden ölmüş ki? nasıl ölmüş?" dedim bilmezden gelerek ona herşeyi anlatamazdım.
"Kafası bedenimden ayrı bir bişi de ormanda bulmuşlar" orman mı ama bir dakika Korhan onun bedeninin nerden olduğunu nerden biliyordu ki? Yoksa Korhan? Hayır ya böyle birşey yapmaz yoksa yaparmı. Ahh kafam Alak bulak oldu. Zaten geçen ana kim olduğunu biliyorum diye not gönderen kişihala ortaya çıkmadı.
Ona cevap vermeden ocaktaki menemeni lıp ona verdim. Ferda tam masaya koyacakken Korhan geldi.
"Ooo ablaların en güzeli menemen mi yaptın sen çok severim" dedi keyifili bir sesle.
"Ben değil Aslı yaptı" Ferda ın bu sözlerinden sonra korhanın yüzü düştü.
"ablam yaptı diye öyle dedi yoksa menemeni hiç sevmem" dedi bana doğru onu takmadan kahvaltıyı hazırlamaya devam etim.
Ferda nın yardımıyla on beş dakika içinde geri kalan herşeyi hazırlamıştık.
Biz hazırlarken herkez de gelmişti. Herkez masada beni beklerken bende korhanın yanına oturdum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İhanetin Boyu
Teen Fictionİhanet. İhanet neydi. İhanet sevdiği aldatmak mıydı. Yada ihanet sadece sevdiğine mi yapılırdı. Evet, ihanet sana güvenene yapılırdı. İhanet sevdiğine yapılırdı. Ben seviyormuyum bilmeden sevdiğime ihanet ettiğimi biliyordum. Ben sevdiğim, beni sev...