Mustafa beyin yeni aldığı telefonu kenara atıp karşıma baktım. Her yerde bizim evliliğimiz konuşuluyordu. Bu adamı herkez gözünde çok büyütmüştü. Ne sanıyorlardı bu adamı imparator falan mı.
Koltukta ayaklarımı kendime çekmiş kolumla sarmış bir şekilde oturuyordum. Korhan nikahtan sonra bizim için alınan eve bırakıp gitmişti. Sıkıntıdan patlamak üzereydim. Güya Bu gün onurun yanına gidecektim. Hiçbir şekilde Fırsat bulamamıştım. eve geldiğimizde ise saat tam gece yarısıydı ve onuru bu saate uykusunda uyandırmak istemediğim için gitmemiş ve evde boş boş oturuyordum.
Kendi içimde verdiğim kararla evi gezmeye başladım. Oturduğum salon kocamandı. Burdan gördüğüm kadarıyla karşımdaki kapıda mutfaktı. Oraya doğru yürümeye başladım. Bir kahve iyi gelebilirdi.
Dezgahın üzerinde birsuru makine vardı. Ve hiçbiri kahve makinasına benzemiyordu.
Kahve makinasına en çok benzeyenin önünde durdum.
Makineye dokunduğum gibi "kahvenizi nasıl alırdınız" diye bir ses makineden yükselince ürperdim az önce makine mi konuştu. Tekrar dokunduğumda gene aynı şeyi söyledi başka bir çözüm bularak "sütlü kahve istiyorum" dedim makineye doğru ben gerçekten sıyırmıştım. Makineyle konuşuyordum resmen.
Makineden gene aynı soru gelince"sütlü kahve istiyorum versene kahvemi "diye bağırdım.
" kahvenizi nasıl alırdınız" dedi gene bu makine beni kahveden soğumuştu. "bundan sonra senden de nefret ediyorum Allahını cezası şey" diye bağırdım. Ve mutfaktan çıktım.
Üst kata çıktım. Üst kata sadece bir oda vardı o da bizim odamızı dı. Oda bizim gecekondu daki evimizden daha büyüktü. Balkona çıkıp dışarıya baktım kocaman bir havuzu vardı.
Bunlara ek olarak birkaç misafir odası ve alt kata spor salonu vardı.Çok yorulduğum için yatağa girip uyumaya uyumak için gözlerimi yumdum.
***
Güzümü açtığımda yataktan inip salona geçtim. Korhan hala gelmemişti. "Acaba gece nerede kaldı. AA kes sesini Aslı sana ne ondan da nerede kaldığından da."
Kendi kendime konuşurken mutfağa gectim offf gene bu değşik makine bu sabah kahve içemicem anlaşılan buzdolabı açıp içindeki çeşit çeşit yekemten sadece domates peynir çıkarıp sandviç yapmaya karar verdim.
Sadivici yerken telefonumu açıp son dakikaya girdim. Neğğ Korhan dün akşam bir kadınla kalmıştı. Tamam bu beni ilgilendirmez ama bunu kamera önünde yapmıştı. Ben aldatılan kadın olamazdım. Kim oluyordu da böyle bir hata yapıyordu.
Hemen ordan çıkıp aramalara girdim. "kaslı sahte kocam" ismini çıkardım tam aricaktım ki kapı açıldı.
Kapıya gittiğimde onu gördüm. Üstü başı dağılmış dün giydiği kıyafetleri üstündeydi. Tabi eve gidip değiştiremezdi babası görürdü dimi alçak adam. Tabi babası bu haber sayesinde herşeyi öğrenmiştir zaten şimdi.
"ne var niye böyle bakıyorsun" ona olan bakışlarımı farketmiş olacak ki bu soruyu sormuştu.
Telefondan tekrar haberi açıp ona çevirdim "bu ne" dedim sert bir sesle.
"haber" dedi sakin bir sesle
"hala hala ya yemin et onu demiyorum heralde orda yazana diyorum" dedim Gene sert bir sele
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İhanetin Boyu
Novela Juvenilİhanet. İhanet neydi. İhanet sevdiği aldatmak mıydı. Yada ihanet sadece sevdiğine mi yapılırdı. Evet, ihanet sana güvenene yapılırdı. İhanet sevdiğine yapılırdı. Ben seviyormuyum bilmeden sevdiğime ihanet ettiğimi biliyordum. Ben sevdiğim, beni sev...