Sahte Evlilik

53 9 0
                                    

11 yıl önce

Gene baba demeye bin şatit aranacak adam sinirlenip beni kapının önüne koymuştu. Bunu her gece yapıyordu. Annem de gece çalıştığı için bana yardım edemeiyordu.

Ve ben çok korkuyorum evimiz gece konuda olduğu için sürekli sarhoş insanların sesini duyuyordum ve biri buraya gelip bana saldıracak diye ölesiye korkuyordum.

Eğer korkarsan korktuğun başına gelir derdi hep annem. Ben korktum ve başıma geldi.

Yaklaşan seslerle sesin geldiği tarafa baktığımda gördüm. Buraya geliyordu. Sarhoş bir adam buraya geliyordu. Ya saldırırsa diye koku içinde ayağa kalktım o beni görmeden hemen kapıyı çalmaya başladım.

"kapıyı aç" diye bağararak ağlamaya başladım. Tabi bu bağırışımla adam beni fark etmişti ve bana doğru geliyordu. Bunu gördüğüm an daha fazla ağlamaya ve bağırmaya başladım sarhoşlardan ölesiye korkuyordum. Belkide bunun sebebi babamın da sürekli sarhoş olup beni dövmesi ve bana dokunmasıydı.

"ne istiyorsun gene sana sabaha kadar dışarıda kalıcaksın demedim mi" kapıyı açtığı gibi bağırmaya başladı.

"Lütfen beni içeri al çok korkuyorum lütfen" diye ağlamaya devam ettim.

"Bıktım senden de kardeşinden de yeter artık yeter geç!" diye bağırıp beni fırlatırcasına içeri ittirdi.
Ve kendimden geçene kadar dövmeye başladı.

Ben ağladım o durmadı.

ağladıkça daha da kötü dövdü.

Sonra yüzümdeki yaraları annene nasıl açıklayacağım diyerek dövdü.

Bu adam beni hep dövdü.

Günümüz

Karşımda belkide hayatımı değiştirecek adam oturuyordu.

Karşımda hayatım dönüm noktası oturuyordu.

Karşımda hayatımın baş rolü oturuyordu.

Karşımda Korhan Atasoy oturuyordu.

Çok yakışıklı bir adamdı. Gören tekrar bakmak istiyecek kadar hemde.
Yaklaşık bir on dakika boyunca birbirimizin gözlerinin içine bektık sadece baktık hiç hiç konuşmadık.

"hiç uzatmadan seninle bir anlaşma yapacağız küçük kız" dedi sessizliği bozarak.

"küçük kız? " diğer söylediği her şeyi atlayarak bu kısmı tekrar etim.

"Adın her neyse ailelerimiz bizi zorla evlendirmek istiyor. Bu konuda benimle anlaşma yapacaksın."dedi ne evlenmesi neyden bahsediyordu bu.

" ne evlenmesi ne diyorsun sen "

"tabi ki baban sana bundan bahsetmemiş. Babalarımız iki şirketi birleştirmek istiyor bu sebepten bizi evlendirmek istiyorlar"

Neee mahir bey bana öyle bişey söylemedi sadece bir şirketin sahibi Mustafa beyin gizlediği kızı olduğumu söylemişti.

"babam bana öyle birşey söylemedi"

"Her neyse zaten evlenmek zorundayız evlenicez de bu akşam çok eğlendiğimizi anlaştıştığımızı ve evliliği kabul edeceğimizi söylicez ama bu formaliteden olacak yani tek değişiklik her yerde benim karım olduğun yazılacak başka birşey olmicak ben gene hayatıma devam edecem sen de bana karışmayacak ve aylemize hiçbirşey söylemiceksin anlaşıldı mı"

" Pardon sen kimsin ki bana emir veriyorsun. Seninle evleneceğim evde kalırım daha iyi. Ayrıca evlenmek zorunda değilim evlenmicem"dedim sinirle.

"Bende evlenmeye meraklı değilim ama evlenmek zorundayız" dedi sakin bir sesle. Ne yapıyordun ben, zaten onun evine girip sırlarını öğrenmem gerekiyordu.

İhanetin BoyuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin