Benim Yüzümden

5 1 0
                                    

Karşımda yüzü morarmış Onur ve çıldıran bir Korhan vardı

Kapıda dikilmiş onurun herşeyi anlatmasını bekliyorduk.

"Onur anlatsana ablacım, nasıl kaçırıldı Ömer nerede" diye tekrar etim.

"Anlatsana ulan ablam nerde" diye bağırdı Korhan onura sinirle yaklaştı. Elini kaldırdı.

Onur korktuğu için gözlerini kapatıp. Tam onura vuracaktı ki elini tutup yüzüne sert bir yumruk atım.

"Bir daha kardeşime el kaldırırsan o zamana kullanacak bir elin olmayacak Atasoy" dedim yumruğunu etkisi ile yere düşen korhana.

"Ne diyorsun ya senin yüzünden kırıldı o senin yüzünden, senin ve kardeşin yüzünden neden gönderiyorsun ki onu sana tehlikeli olacağını söyledim eğer beni dinleseydin belkide şu an o burada olurdu." ayağı kalktı. Cevap vermedim haklıydı.

"Yeter tartışmayı bırakın daha önemli konular var şu an" dedi Melih sakinleştirmek için "Onur şimdi sakinleş ve bize ne olduğunu anlat" diyerek onura döndü.

"Biz restorant taydık. Sonra birkaç adam geldi. Korumaları aradık ama kimse yoktu. Ferdayı almaya çalıştılar ben izin vermedim ama beni dövüp zorla aldılar"

"yüleri nasıldı ablacım"

"Maske takmışlardı"

"Ömer o sırada Ömer neredeydi?"

"O lavaboya gitti gelene kadar Ferdayı götürmüşlerdi. Sonrada belki bulurum diye onları aramaya başladı. Abla benim yüzümden mi Ferda kaçırıldı ben özür dilerim" diye ağlamaya başladı.

"Hayır ablacım sen şimdi git ilaçlarını iç ve dinlen tama mı" dedim sevgiye bakarak.

Sevgi onu alıp yukarı çıkardı. "Bana bak Atasoy bu sefer birşey demicem ama birdaha kardeşime değil elini kaldırmak bağırırsan bile o zaman bir yumruk atmak yerine sende yumruk atacak el bırakamam" diye yakasına yapıştım.

"Ne anlatıyorsun ya kardeşim de kardeşim benim abla yok ortada ve bunun sorumlusu sensin ne kardeşimden bahsediyorsun" diye bağırdı oda.

"Ne oldu Atasoy, kerdeşlik damarın mı tutu. Ablam ablam diyorsun ama ablası babandan bile kuruyamoyorsun bumu senin kardeşliğin" diye bağırdım.

"Yeter sizin burada kavga etmeniz Ferdayı geri getirmeyecek" diye bağırdı melihte.

Haklıydım sonuna kadar haklıydım. Ablasını babasından bile kuruyamamıştı.

"Bırak ne yapıyorsa yapsın sen benimle gel bulalım Ferdayı" diyip Melih in elinden tutum. Korhan evlerimize bir süre baktı. "Melih kapıya kuruma yığ onura birşey olursa yakarım bu dünyayı" dedim yürürken.

Ben sürücü koltuğuna binerken Melih yan koltuğa oturdu.

"Babası kaçırdı biliyorsun dimi" dedi bana doğru.

"Tabiki biliyorum. Onu nasıl bulacağımı da biliyorum. Şimdi Mustafa beyin yanına gidiceğiz" arabayı çalıştırdım.

"Baban yani"

"Mustafa bey" diye düzeltim Onu "AMA bir süreliğine babamı gibi yapabiliriz dimi" dedim kurnaz bir yüz ifadesi ile.

"Korhan mahfedeceğini söylemiştin peki onu evine alman ve kimliğini açıklaman doğru mu sence" evine demişti. Evim değil evine demişti. Arabayı sürdüm Mustafa beyin evine.

"Onu mahvedeceğim zaten sadece doğru zamanın gelmesini bekliyorum" dedim yolu izlerken.

"Sana herzaman güvendim biliyorsun Aslı ama sadece kendine dikkat et kimliğini açıklaman sana zarar verebilir" sonuna kadar haklıydı güvenmediğim birine sırımı vermiştim.

İhanetin BoyuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin