Gelecekten kesinti.
Elimde silah karşımda ise tek kişi vardı. Elimdeki silah onu öldürmek içindi.
Bu adam benim annemi benden almıştı. Beni öksüz bırakmıştı. Ve intikam soğuk yenen bir yemekti. Bu soğuk havada karşımda dururken aklımdan geçen tek şey buydu. Bu adam saniyeler içerisinde geberip gidecekti. Belki işkence ile belkide tek kursun ile.
"Son saniyelerinin tadını çıkar Korhan Atasoy"
Günümüz
Hayata yapabileceğiniz en büyük hata güvenmek olurdu .ben bu hataya asla düsmezdim sanıyordum ama galiba düşmüşüm. Düşününce anlıyorum bunuBen şimdi anlıyordum ki ben güvenmek üzereydim. Sevgiye güvenecek tim .onu kapının önünde görünce hiç şüpelenmemiştim. Bu yaptığım çok büyük bir hataydı . Eğer Korhan olmasaydı belki de... Olacakları düşünmek bile istemiyordum . Olamazdı onuruna hiçbir şey olamazdı.
Ben böyle bir hatayı nasıl yapabilmiştim.
Ben kardeşimin canını nasıl tehlikeye atabilmistim .
Önünde bir ceset vardı . Evet ceset ,o artık bir ceset sevginin ölü bedeni değil sadece bir ceset . Ve onun dirisine olan saygımızın yüzde birini bile ölüsüne yapmayacaktık. O bunu hak etmiyordu . Düne kadar onun ne güzel bir arkadaş dost olduğunu düşünürken şu anki düşüncelerim arasında bir benzerlik aradım .
Şu anki düşüncelerim arasında hayal kırıklığı dan başka birşey yoktu .
"A-Abla "zorlukla konuşanonurun sesini duyduğumda. Düşüncelerin arasından sıyrılıp koşarak Onur'a sarıldım.
" Şştt buradayım yanındayım hiç ayrılmayacağım hep burada olacağım sarıl bana, bütün acılarına inat bütün yaşadıklarına inat sarıl bana. Öyle sarıl ki görenler kıskansın." Başını göğsüme yasladiğimda o da bana sarıldı öyle sarıldı ki anlatacak kelime yoktu .
Saniyeler dakikalara dönüşürken odayı kan kokusu kapladı .Korhan ve melih hala orada duruyorlardı. Bizi izlaemkten başka hiçbir şey yapmıyorlar di.
"Abla" dedi onur sonu da konuşurken. Göz yaşlarından göğsüm sırılsıklam olmuştu.
"Efendim canımın içi , söyle" başını hiç kaldırmadı. Aynı şekilde durmaya devam eti.
"Beni bu odadan çıkarır mısın "duramiyordu burada kalmak ona da banada acı verirdi .
"Tabiki ablacım tabiki hadi kalk gidelim buradan" duyarak ayağı kalktım oda göğsünden ayrıldı ama kolları asla beni bırakmadı. Gözüm ile melihe cesedi gösterdiğinde başını olumlu anlamda saladi .
Cesedi oradan alamsini istiyordum .
Odadan çıkıp benim odama doğru ilerledik onu yatağıma yatırıp yanına uzandım.
Saçlarını okşadım bu o uyuyana kadar devem eti saçlarını hiç birakmadim.
O bana güveniyordu ama ya birşey olursa diye korkuhordu. O beni seviyordu ama benim hayatım kumardan ibareti. Ben canımla hep kumar oynardım. Beni sevmemesi gerekirdi . Bu yanlıştı. Bu onun hayatına mal olurdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İhanetin Boyu
ספרות נוערİhanet. İhanet neydi. İhanet sevdiği aldatmak mıydı. Yada ihanet sadece sevdiğine mi yapılırdı. Evet, ihanet sana güvenene yapılırdı. İhanet sevdiğine yapılırdı. Ben seviyormuyum bilmeden sevdiğime ihanet ettiğimi biliyordum. Ben sevdiğim, beni sev...