Media: Beth

Perspectivă Ares

De aseară speram că este o glumă, dar când am văzut că au venit amândoi am zis ca îl omor pe tip. Stiu că era coleg cu ea în mafie, nu stiam că o și place, cel mai probabil el s-a dus la ea.
Il omor!
Ea este atât de frumoasă, atât de perfectă, urlu pe dinăuntru căci știu că mă evită, a băgat o scuză proastă, simt că este agitată, simte atracția dintre noi, faptul că nu putem rezista prea mult unul lângă celălalt fără să ne atingem, fără să ne iubim.
Zâmbetul ei, este fals, rujul acela pe buzele ei pline îmi provoacă mii de fantezii cu ea.
Picioarele lungi și dezgolite, mă fac să tremur privindu-le.
Nu mai este a mea, este cu el!
Alice trebuie să ajungă în orice moment, suntem prieteni cu beneficii mai mult decat iubiți, nici macar sa o plac nu pot spune.
Cand am auzit ce a spus de Beth, am rămas socat, acasa am întrebat-o mai multe, mi-a arătat si un videoclip, singurul care exista cu Beth drogata, dansa mai mult lesinată în timp ce îsi făcea liniuțe.
Am fost atât de nervos încât am vrut sa îi dau mesaj pe instagram, caci numarul și l-a schimbat cand s-a mutat.
Când am văzut acel story, îmi doream să fiu eu în locul lui Blake, să iesim împreună, să fim fericiți, dar nu este așa.
"Ce dracu ai făcut până acum?" mă răstesc către Alice, ce vine rapid spre mine, arunc chiștocul și intrăm înăuntru.
  Daca stau sa fac o comparație între Beth si Alice este total diferită.
Alice este ușuratică, cel putin mie asta mi-a dovedit, nu că ar fi prima....
Mereu cu formele la vedere, ca acum cand poartă o rochie scurtă și roșie, mulată pe corp, este blondă și ochii ei de pisica sunt atât de manipulatori, iar machiajul strident îi este prezent.
Pe când Beth este fată serioasă, mai mult naturală, studentă la medicina, lucrând pentru banii pe care ii are, ochii ei până și când vrea sa fie rece, tot imi transmit iubire, rochia de prințesă rea pe care o poartă acum este doar de fațadă, la fel ca acel comportament pe care îl are față de mine.

Intrând înăuntru am observat cum dansa cu actualul ei, păreau fericiți, oare chiar mă înșel? gelozia m-a acaparat instant.
"Ia uite pe cine avem noi aici?" Alice vrea să se ducă spre ea, dar o prind nervos de braț.
"Dacă te mai i-ei la ceartă cu ea, eu cu mâna mea te distrug" privirea rece pe care i-o dau o face să meargă spre masa noastră.

○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

Perspectiva Beth

Am stat amândoi vorbind despre nimicuri, pana ce i-a sunat telefonul.
M-am încruntat când era numar ascuns.
"Trebuie sa răspund" pleacă rapid si ma lasă cu ochii in soare.
Ce ascunzi Blake? Imi aprind o țigară si mă asez pe banca de lângă lac.
"Dați-vă la o parte, Beatrice lovește din nou" Mark se apropie de mine râzând.
"Vreau sa pleci în momentul acesta sau ce ti-a facut Ares este putin pe langa ce îți voi face eu" ma ridic nervoasă de jos cand nu ascultă.
"Umbla intamplarile astea cam mult pe la urechea tuturor. M-am saturat de tine asa inabordabila, mai înmoaie-te si tu putin" se repede spre mine si simt cum un ac mi se înfige în braț, țip nervoasă si surprinsă, împingându-l.
"Psihopatule" mă țin strans de braț și încep sa fac pași înapoi.
"Mark" Fostul meu urlă, se apropie nervos și îl prinde imediat de gulerul cămășii.
"Te omor daca o mai atingi vreodată" felul disperat în care se răstește la el mă face și pe mine să tremur.
Privirea demonică, nu am văzut-o de multe ori, dar vreau să evit cât mai mult să o cunosc cum trebuie.
"Era prea încordată" imaginea mi se încețoșează ușor si respir din ce în ce mai alarmată, nu am aer. "Nu înțeleg de ce te bagi, odată ce v-ati despărțit de mult"
"Cred că ai uitat cu cine dracu vorbești" în timp ce îi ascultam am picat pe jos, nu văd nimic.
"Ce dracu i-ai dat?" simt mainile sale calde pe bratele mele. "Beth?!"
"Ti-am spus, am calmat-o puțin" am auzit o bufnitura, fapt ce m-a dus cu gândul că l-a lovit, simt căldură în tot corpul, o căldură neobișnuită.
Incep să tremur când mă ia pe sus, dar măcar stiu ca sunt in siguranță.
"Beth, răspunde! Esti bine?" inchid ochii usor, nu pot vorbi, îmi ascund fața in pieptul lui si doar inspir parfumul său după care încă sunt nebună. Tânjesc după atingerea lui!

Mi princesa - FINALIZATĂ Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum