27

29 2 4
                                    

Media: rochie Beth

Ies din masina cu Ares, ce ma priveste insistent.
"Ce este? Am ceva?"
"Nu vrei sa mergem acasa?" ma incrunt instant.
"De ce?"
"Parca n-as vrea sa stea toti cu privirea pe tine, desi stiu ca asa va fi si am incercat sa accept asta, dar nu pot!"
"Termina!" ii spun chicotind si il prind de brat.

Dupa ce o ora am stat si ne-am salutat cu mii de oameni, am ajuns sa stam si noi putin jos, caci va incepe curand licitatia.
"Ce avem noi aici?" London il bate pe umeri, Ares doar ii zambeste amical.
"Credeam ca nu mai vi"
"Eu?!" rade sarcastic si ii face cu ochiul, apoi ma priveste pe mine.
"Cumnata frumoasa, ca intotdeauna" amuzata dau din cap.
"Esti nebun!"
"Scuzati-ma" Ares se ridica si merge la cativa barbati. O caut din priviri pe bruneta aia nenorocita, ce și-a permis sa îl intrebe dacă merge cu ea la licitație.
Expir si inspir din cauza durerii de burta, mai am greata aia nasoala, încă nu mi-a trecut.
"Esti ok?" London inca era langa mine.
"Da, doar ca sarcina..."
"Deci tu chiar esti insarcinata?"
"Da, in 2 luni si putin" el isi mareste ochii.
"Mama....ai ceva" el imi face semn sa ma uit undeva.
Zoe ajunsese langa sotul meu si acei barbati.
El era prea atent sa vorbeasca cu ceilalti ca sa isi dea seama de prezenta ei.
Purta o rochie neagra mulata cu un decoleteu pana deasupra buricului, mi-am marit ochii caci este prea indecenta doar la privire.
In momentul in care si-a pus mana pe bratul lui mi s-a facut si mai rau, doamne nu am avut atata gelozie in viata mea.
Ma ridic cu intentia de a merge sa ii rup parul din cap, dar cineva îmi taie calea.
London ma trage agitat prin multime si mă scoate afara, nu am apucat să o rup în două pe târfă.
"Nu face o scena pe aici, vei strica reputatia lui Alvaro" ma enervez si mai tare.
"Deci nu o strica ca il atinge aia cand are sotie, dar il strica faptul ca imi pasa de el"
"Beth..." ii fac semn sa se opreasca, apoi spre usa.
"Pleaca te rog, lasa-ma in pace"

Imi prind bratele cu palmele caci este putin friguroasa aceasta seara, privesc in grădină si incerc sa nu plang sau sa ma oftic, oare ce face acum? Oare i-a dat mainile jos?
"Beatrice" Rigel, italianul imi zambeste si ma imbratiseaza, nu i-am raspuns la aceasta caci eram confuza si plina de nervi.
"Rigel, buna" ma departez "Ce cauti aici, tu?"
"Lucrez la RHBM Luxerry" raman surprinsa, mai bine ca nu am lucrat acolo. "Am ramas in oras o vreme, e nevoie de mine la sediul vostru"
"Am inteles" zambesc fortat si pastrez distanta, dar ma prinde de mana.
"Hai sa dansam pe melodia asta frumoasa" incerc sa ma trag. Aud si melodia pe fundal, dar nu am starea necesara si nici nu as face asta cu el, mai ales cand imi amintesc de ultima intamplare.
"Lasa-ma, nu vreau!" incerc sa ii indepartez mainile de pe talia mea.
"De ce ma refuzi?"
"Sunt maritata si nu vreau oricum" il imping, dar se enerveaza si ma lipeste de perete, m-a durut destul de tare in zona capului, iar acum ametesc.
"Hei" London urla si il impinge.
"Beth" Ares vine rapid si ma analizeaza, apoi cand vede ca imi pun mana la cap din cauza durerii, se enerveaza si se năpustește asupra lui Rigel, incepand sa il rupa in bataie.
"London, fa ceva!" ii spun, iar blondul imi da drumul si sare sa isi indeparteze amicul ce nu mai are mult pana il baga in coma pe italian.
Ma departez de ei si merg usor spre intrare, dau nas in nas cu ipocrita aia, o privesc demonic.
"Auzi, scumpo" o trag de brat in partea opusa. "De ce nu imi lasi sotul in pace, nu intelegi ca e însurat si are un copil pe drum" o prind de par si trag tare, ea incearca sa imi indeparteze mana "O singura data daca mai aud sau mai vad ceva iti rup gatul ca la porumbei! Crede-ma, nu iti doresti sa te pui cu mine" o arunc in pamantul ud din cauza stropitorii si intru, mergand la masa noastra.
Ares iese din baie acum cu mainile spalate cred ca le avea pline de sange.
"Esti bine?" ma intreaba, dar nu raspund, ma asez pe locul meu.
"Ce-ai facut cu el?"
"Este intr-un loc sigur unde nu te va mai deranja vreodata" dau din cap in semn de intelegere.
Licitatia a inceput asa ca absolut toata lumea s-a asezat.

"Hei" ma trage spre el pentru a ma putea privi in ochi "Iti promit ca asta a fost ultima zi in care ai mai patit ceva sau te-am deranjat" il privesc surprinsa ca a adus asta in discutie.
"Te quiero" zambesc si ii raspund la sarut.
"Si eu te iubesc"

Dupa tot ce ni s-a intamplat si cate obstacole am avut....am inteles ca noi doi nu vom putea sta despărțiți vreodata, ne completam unul pe celalalt.
Trebuie sa fi foarte norocos in viata ca sa iti gasesti atat de devreme sufletul pereche.
Acum dupa toate cele intamplate ne vom căsători si vom avea un copil, este un pas imens, iar pana la intemeierea familiei mai este doar un moment.

○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

Dupa 2 luni

Sarcina a luat o schimbare radicala, ma intrebam de ce aveam burta asa mare. Astazi Ares m-a dus la doctor, iar ce am aflat ne-a lasat in stare de soc pe amandoi.
"Miraculos! Felicitari, vezi avea gemeni!" brunetul meu isi mareste ochii, iar eu raman inghetata cu privirea pe el.
Privim amandoi pe ecran, ramanem si mai socati daca se poate.
"Gemeni?" intreb inghitind in sec.
"Exact, gemeni sanatosi, se pare ca de acum vor incepe sa se joace, ma rog pentru tine sa nu se ia de pe acum la bataie" faptul ca si Ares incepe sa rada cu el ma face sa il privesc surprinsa, el imi da o privire intrebatoare.
"Tu nu ai nimic de spus?"
"Pana la urma conteaza ca sunt sanatosi!" imi face cu ochiul si priveste din nou bebelusii.

O luna mai traziu

Stam amandoi emotionati dand drumul la fumigene, el la una, iar eu la cealalta.
Acum este momentul sa le aflam sexul, toti inclusiv noi inca suntem socati, doi copilasi dintr-o data, este o minune Dumnezeiasca.
Cand am vazut ca amandoua sunt roz, am inceput sa tip de fericire, el spera ca macar unul va fi baiat, Dylan de langa noi incepe sa sara.
Sotul meu ma prinde in brate si ma saruta, vom avea trei copilasi in total, sunt sigura ca Dylan va muri dupa ele si va avea multa grija, le va proteja!

"Eram sigur ca vor fi fete" London ne atrage atentia la toti din grupul de prieteni.
"De ce spui asta?"
"Pai la cat de gagicar a fost amicul meu drag" incep sa rad cu blondul ce are dreptate, iar el ne priveste stramb.
"Are dreptate...ce?" imi dau ochii peste cap, dar rad in continuare.
"Voi avea grija de ele cu tine, tati! Sunt si fetele mele, sunt mandru ca voi avea doua surori frumoase si sanatoase" Dylan zambeste, iar Ares il prinde in brate.

Mi princesa - FINALIZATĂ Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum