18

22 1 0
                                    

Sunt cu ai mei la masă, Dylan este obosit, dar mai stam putin căci avem un spectacol de dans, surpriză de la Bryan pentru Julie, am învățat o coregrafie cu toti prietenii de la dans, unde noi mergeam si am avut spectacole, cel mai greu a fost să îl învatam pe Bryan, dar a reusit, partea nasoala este ca o facem in rochii noi fetele, asa ca ne-am pus niste boxeri minusculi pe dedesubt la rochie, nu se vede urat, dar nici superb, e ceva normal pentru dansatoarele ce fac si cascadorii sau chestii de genul.
Cand ne-am pus in rând fiind pregătiți se opresc luminile si cand se aprind din nou Julie ne privea înlăcrimată, este un remix foarte bun pe care am rupt acum câțiva ani, este facut de roșcată, am început cu fetele, urmand băieții sa vina langa noi, cand sunt ridicată in sus de partenerul meu, il observ pe Ares la intrare cu tata si tatal lui, ne privesc zâmbind, nu e cu Alice?
Tipul acesta ma prinde de talie si ma aruncă facand surubul in aer, mi-am încălțat tenișii pentru aceasta mișcarepe care nu o mai facusem de mult. Bryan a intrat in mijloc si facea cu noi coregrafia.
La final ne îmbrățișam toți si radeam, fiind aplaudați de toată sala.

"Doamne, este cea mai tare surpriză, m-ati facut tare fericită, va mulțumesc" incepe sa planga, bleaga "Sunteti cei mai buni" sărim toti in sus.

"Ai fost superba acolo" Maron vine si se așează lângă mine.
"Mulțumesc" ii zambesc, prefer sa pară ca nu am observat când s-a apropiat de mine si mi-a pus mâna pe picior, il privesc brusc si iritată.
"Dansezi?" are noroc ca imi place melodia, ma ridic si mergem spre ring, Bryan imi face cu ochiul, iar Alia si Dima rad venind si dansând langa noi, este o melodie lentă. Mâna sa aluneca usor si se opreste pe talia mea de viespe.
Alia imi face semn din cap spre o direcție, când privesc fugitiv de parca m-as fi uitat prin toata sala, Ares era de parcă scotea fum pe nări, ar fi putut sa fie el daca stia sa ramana precaut si om serios, dar are un copil cu alta femeie, trebuie sa isi asume.
Maron se apropie mai mult si imi sărută obrazul destul de apropae de colțul gurii, nu am de ce sa mint brunetul arata extrem de bine.
"Schimb de partenere" spune repede Bryan râzând, iar noi facem piruete, Julie ajunge sa danseze cu Maron, iar eu cu prietenul meu cel mai bun.
"Ce naiba faci, Lucy? Vrei ca Ares sa il omoare?" zâmbește in timp ce îmi spune ușor.
"Nu ar trebui sa fie treaba lui din moment ce are femeie si copil, el si-a ales drumul"
"Nu, pe el nu il intereseaza nici Alice, nici copilul, din cate vezi a lăsat-o singura la spital si a venit aici"
"Si eu ce treaba am, a gresit, nu il iert" ma incrunt catre el, își da ochii peste cap.
"Orgolioasa mai esti"

Sunt in brațe cu Dylan care doarme dus si ma indrept spre Ares care se certa cu Maron nervos si pregătit sa sara la gâtul lui.
"Termina!" ii spun enervată "Stiu ce faci si nu vreau sa te mai bagi in viata mea, o sa ai o familie asa ca vezi-ti de ea!" el ma privește surprins. "Noapte buna, Maron" îi zâmbesc si plec spre alee cu Dylan in brațe, așteptând ca Ares să mă urmeze, sa il rog să ne duca acasă, când văd că nu o face ma întorc spre el, statea si imi privea corpul.
"Ne duci odata acasă sau chem un taxi?" bat cu tocul in pamant si el începe sa zâmbească, desi ar fi vrut sa fie serios.

"Am sa îți scot eu arfele astea de divă din cap" imi spune si ma plesnește peste fund cand ma aplec sa il asez in scaun usor pe copil. Imi pun mâna pe zona ce pulsează si ma intorc șocată spre el.
"Nu pot sa cred ca ai facut asta, cum iti permiti?" incep sa dau cu palmele rapid în el, râde in continuare.
"Stiu ca ti-a placut, cu mine nu poti face pe inabordabila" ii arat semnul păcii si il calc pe picior cu tocul, făcându-l sa urle, inchid repede portiera la băiat, râzând si fugind dupa mașină, căci începuse sa ma alerge cine stie ce sa imi facă, incep sa rad de el, caci schiopătează.
"Idiotule, nu ma prinzi" rad si incep sa țip, alergând si mai tare prin parcare când si-a revenit.
Ma prinde si ma aruncă pe umărul lui.
"Ares, am rochie scurtă"
"observ si imi place ce vad"
Ii dau si eu o palma peste fund "iti place sa vada si altii daca ne privesc cumva?" Atunci el ma lasa jos si scaneaza locul.
"Hai acasa!" intram amândoi si mergem prima data sa ma lase pe mine si Dylan, cel mai probabil ramane cu noi.
Pe drum deja atipeam si eu, asa ca nu mai sunt atenta unde merg si ce face Ares, cand oprește masina ma miscă puțin, privesc in jur confuza si somnoroasă, suntem deja acasă.
In timp ce eu ma chinuiam sa merg pana la ușă, Ares îl căra pe Dylan care dormea dus.
Incerc sa bag cheia in broasca, dar nu nimeresc, mi-o ia si rade de mine.
"Ce vrei sa fac dacă nu am simțul găurii?"
"Lasa ca il am eu" ii dau o privire atat de urâtă încât i-a pierit zâmbetul, intram si inchide inapoi cu cheia in urma noastră.
"Dormi aici? sau ce?"
"Nu stiu"
"ar fi mai bine sa mergi la Alice"
"Nu merg, sa zică mersi ca nu am strâns-o de gat cum i-am promis" ma intorc spre el încruntată si oripilată.
"Nu este copilul meu, Beth!" spune in soapta. Îl privesc neîncrezatoare, el ramane serios, cred ca este cel mai bun lucru pe care l-am auzit.
"Jura-te"
"Eram la spital, mama ei mi-a spus ca a falsificat rezultatele" imi pun mâna șocată la gură.
"Cum poate sa facă asa ceva, e in joc un copil pana la urmă" Dylan incepe sa planga dintr-o data, ii sarut tampla si il linistesc spunându-i ca sunt aici, merg sa ii deschid usa, brunetul il așează pe pat.
Îi scot pijamalele, in timp ce Ares il dezbrăca, cand terminăm îl lăsăm să doarmă liniștit si coboram, am scos o sticlă de vin si ne-am pus pe canapea.
"Eram enervat la culme, te-am mai vazut si cu idiotul ăla când m-am întors"
"Il cheamă Maron si nu mai o face pe bărbatul alfa, tot ai gresit ca te-ai culcat cu ea" ii dau un capac si el se încruntă.
"Vorbeste tipa care s-a drogat si s-a sarutat si cine stie ce a mai facut cu varul meu" imi dau ochii peste cap.
"eu eram drogata si rănită"
"eu eram beat si cu inima frântă" dăm noroc si bem din vin.
"suntem chit" stramb din bot.

"Te-ai dat cu ruj roșu sa ma înnebunești pe mine toată seara"
"Stiu ca sunt frumoasă, nu esti singurul care s-a holbat"
"Idiotul ala...." il privesc urat "Maron" isi dă ochii peste cap "Te-a atins sau a incercat?"
"Doar pe picior, ce o sa faci acum? Sunt o femeie liberă si independenta, daca vreau acum ma duc si ma culc cu el, de refuzat, sigur nu ma refuză" el ma priveste emervat si îngrozit, ma strange tare de coapsă.
"Cred ca ai uitat cu cine esti măritată"
"Da chiar, cum se întâmplă asta, eu nu am semnat nimic"
"Ai semnat acum multi ani, tu si familia ta, la fel si in situatia mea, nu că mi-ar displace sau ceva..."
"Adica vrei sa spui ca noi suntem căsătoriți de mici copii"
"Bingo"
"Cum se poate asa ceva?"
"Un om cu bani poate schimba si numele unui continent, adica pe bune, te credeam mai deșteaptă" ii dau din nou un pumn in braț.
"Te bat!" ma ridic in picioare, privindu-l de sus.
"As vrea sa vad si asta" isi pune mainile in sân si imi studiaza corpul.
"Vezi ca rămâi cu privitul!" ma stramb la el si plec spre scări.
"Ce mers de vulpoaică ai" scot limba la el si ii piere zâmbetul.
"Daca mai scoți limba la mine ți-o mușc" s-a mai întâmplat odata asa intre noi, la primul sărut de când ne-am recunoscut.
De aceea si zambesc si ma tot scălâmb la el, când vad ca se ridica încep sa fug, mergand in camera mea, nu mai apuc sa inchid de tot, incerc sa imping, dar este prea puternic, merg si ma bag in dulap, fapt ce il face sa râdă in hohote.
"Zici ca esti copil mic" deschide dulapul si râde, ma face si pe mine sa zâmbesc.
"Pai daca ăla nu e copilul tău, pot fi eu" ramane pentru un moment surprins, dupa rade din nou.
"Nu o sa pot avea relatii cu copilul meu asa ca te pot lua doar de nevastă" ma trage din dulap si il închide "Oricum toata lumea te va stii așa după ce vor apărea stirile de la nuntă, am apărut amandoi si cu un copil, deci slabe șanse cu Maron ăla" imi face cu ochiul si îmi dă o șuviță după ureche.
"Aaa" doar atât am putut spune. Privesc încruntată spre o poză cu Blake si cu mine, stai, aia nu sunt eu! As fi tinut minte, Ares priveste cu mine.
"Chicago! Este a lor" zambesc trist
"Nu mi-a facut placere sa vad cum îi zburau creierii" ma asez pe pat si imi dau tocurile jos, expirând ușurată.
"Este bine doar ca nu a apucat sa te omoare"
"Chiar ma crezi asa slabă?"
"Nu, dar ea avea o seringa ce a apucat sa o bage in tine si tu mai erai drogata si impuscata"
"Mdaa" ma ridic si încerc să imi desfac fermoarul la rochie, dar nu pot si ma întorc cu spatele la el arătând. "mi-l poti desface?"
"Iti pot desface mai multe lucruri" raman cu gura căscată si ii aud râsul înfundat.
"Cum este sa te amăgești singur, ca nu prea stiu?" ii piere zambetul si apare al meu. Imi scot pijamale si il privesc iritată. "Intoarce-te!" el isi dă ochii peste cap, in loc sa o faca se apropie de mine.
"Nu inteleg, te-am vazut de atâtea ori dezbrăcată, ce te mai ascunzi?"
"Nu ma ascund" el doar ma priveste cu subînțeles "Mi-e doar sa nu sari pe mine sau ceva"
"Sa sar eu pe tine?" rade scurt si imi dă o privire întunecată si profundă.
"Eu cred ca îți e frica doar de faptul ca daca sar pe tine nu poti sa imi reziști" isi așează palmele pe soldurile mele, coborând cu ele usor pe curbura fundului. Ma ridică de la sol si ma aseaza pe birou, ranjind.
Imi dă rochia jos si o aseaza frumos pe scaun, apoi ma îmbracă cu tricoul lung de pijama, iar pantalonii ii baga inapoi in dulap.
"Ce greu era!" suflă aerul si se încruntă, eu doar ma stramb din nou la el cu limba scoasă, el redevine serios si vine spre mine rapid sărutându-mă, cum imi deschide gura forțat cu limba sa, o prinde pe a mea si o mușcă, ii dau o palmă, gemand de durere in sărut.
"Auu" imi prinde din nou limba in gura si o maseaza cu buzele si limba sa. Ma ridica de pe birou si ma aseaza bland pe pat.
"La culcare cu tine" tonul sau sarcastic ma face sa imi dau ochii peste cap, iar in timp ce el se dezbrăca fără nicio reținere, eu ma holbam la corpul lui de zeu. Mii de imagini cu noi mă excită la maxim acum.
"Cum este să te amăgești singură cu scenarii acum?" el era deja asezat si ma privea amuzat. Prind perna si i-o arunc in fața, mi-am meritat-o!
"Mârlanule" mă trage spre el si ma zgâlțâie.
"Mai spune asta odată!"
"Mârlanuleeee" in momentul acela a început să mă gâdile.

Mi princesa - FINALIZATĂ Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum