15

20 1 0
                                    

Media: Chicago

Perspectivă Chicago

Timp de 3 ore si ceva cât imi faceam bucle ca ale idioatei ăleia, am înjurat-o grav.
Este o petrecere, cica acum putin timp a fost ziua mea si vor sa mi-o sărbătorească, vor veni destul de multi din cate a spus enervanta de Alia.
Nu ii suport, nici pe plodul ăla ce se ține toata ziua dupa fundul meu. Stand in casa mult caci nu vreau sa stau cu amicii ei, a trecut o săptămână plina de nervi pentru mine.
M-am îmbrăcat cu o fusta roz din latex, un top alb, jacheta din acelasi material cu fusta, având si aceeași culoare, parul imi stă prea umflat, nu imi place deloc, asa ca am prins jumătate in coadă. Am încălțat niste ghete cu toc superbe, de culoare alba si machiajul, am inteles ca idioata il face destul de simplu, bleah, groaznic.
Incerc sa trag de top doar ca sa nu se observe fix locul unde trebuia sa am semnul de la glonț.
"La naiba cu prostia asta" imi arunc parul pe spate si tresar cand in tocul ușii statea Ares.
"Uff, m-ai speriat, iubire" in informatiile date spunea ca este iubitul meu.
"Iubire?" raman înghețată cu mainile pe cerceii pe care am vrut sa ii iau "De cand imi spui asa, te-ai despărțit de mine cum ai aflat ca o sa am un copil" ridic privirea in oglinda, el statea in spatele meu si ma privea cu ochii îngustați.
"Făceam doar mișto de tine" râd forțat si ma privesc în oglindă.
"De cand te imbraci tu așa? nu este stilul tau deloc" ma priveste din cap pana in picioare "Latex, pe bune?" stramba din bot "Desi arăți fenomenal in orice, nu..."
"Nu este stilul meu am înțeles" ma întorc nervoasa cu fata spre el si il ucid din priviri, el doar pare șocat cand ma privește mai bine. "Mai incerc ceva nou, am reînviat, sunt o alta persoană, nu mai sunt proasta nimănui" il imping si merg spre parter, imi înfig mai bine injectia in buzunarul interior al jachetei, Bryan este ultima ta seara cand respiri.
Cobor înțepată, mergand pe la toti invitații, prefăcându-ma ca ii cunosc.

Eram afara cu asa zișii prietenii ei si plodul mic, ce statea lipit de mine, imi tineam mâna pe spatele lui si priveam total in altă parte, nefiind atentă la ei.
"Ai văzut, Lucy?" privesc catre roscata, Julie, imi arata mâna sa, incercam sa imi dau seama si vad inelul, am inteles!
"A cerut-o acum două săptămâni" imi zâmbește Alia.
Schitez un zâmbet.
"Felicitări, ma bucur pentru voi! Frumoasă piatră oricum"
"Ma mir ca spui asta, tie nu ti-au placut niciodată inelele de genul acesta" spune ea râzând, cand privesc spre cei doi ce cred ca ma banuiesc, Ares si Bryan, pun paharul la gură si plec de aici.
"Ma duc sa mai vorbesc si cu alți invitați" Bryan s-a ridicat, l-am văzut dupa ce am intrat in casă, plec spre holul ce duce la camerele de la parter, il vad ca ma urmează cu coada ochiului cand intru in ceva ce pare birou cu acte.
"Lucy" ma intorc spre el zâmbind si micșorez distanța dintre noi.
"Da, Bryan?"
"Ce naiba se întâmplă cu tine?" observ o sticla de vin pe mobilă si o iau. Ma intorc cu spatele la el, incepând sa plâng si sa torn in paharele pe care le-am adus lichidul roșu si extrem de bun, cel mai probabil.
"Nu sunt bine, Bryan, ceva s-a întâmplat cu mine, e de parcă m-am pierdut pe mine cea veche" gâfâi si ma prefac ca imi pun mâna la inima pentru a scoate seringa, lichidul il bag in paharul lui, ma intorc spre el cu ele.
"Vreau astăzi sa ma distrez, promit ca maine vorbim despre ce se întâmplă, ok? Trebuie sa merg la un psiholog urgent" el pare ca a picat in plasă, îi întind paharul si il îmbrățișez, zâmbind.
"Ok, vorbim maine!"
"Multumesc ca ma înțelegi" il mângâi usor pe spate, dam noroc si ma întorc, iesind amandoi, zâmbesc si ma duc la bar.

"La muti ani!" toti mi-au spus in timp ce suflam in lumânări, privesc in jur si il vad pe Bryan tușind cu paharul gol in mână, zambesc.
"Mulțumesc frumos, este cea mai minunată zi din viata mea"
Dupa ce au venit multi sa ma imbratiseze ma duc sa imi iau paharul de pe masă, Bryan era tot transpirat si in timp ce Julie il privea îngrijorată, el m-a privit pe mine fix in ochi, fiind ultima persoană pe care a văzut-o înainte sa pice.
In timp ce se făcuse zarvă, iar apropiații s-au dus la el, eu sorbeam din vinul meu.
Cand au văzut spumele de la gura lui si cum avea convulsii, mama a plecat in bucatarie.
"E otrăvit" a țipat mergând spre el cu apă si sare, făcându-l sa vomite tot, toti in afara de grup si familie au fost dati afara de angajații tatei.
A inchis ochii si s-a oprit, salvarea deja se auzea pe drum. Ma duc si eu părând afectată, Ares deja ma privea de cateva minute bune ciudat, tu vei fi urmatorul daca nu termini!
"Va fi bine!" spun de sus, iar Julie ma privește confuză, plec de acolo, urcând cu Dylan in camera.

Mi princesa - FINALIZATĂ Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum