11

33 1 0
                                    

Media: Ares

Perspectiva Ares

Trântesc ușa in urma mea si merg țintă spre blondă.
"Esti însărcinată?" o intreb încercând sa ma calmez, dar nu imi raspunde, trantesc primul lucru pe care il prind de perete "Vorbește"
"Da sunt" vocea ei era îngrozită.
"Al cui e?"
"Al tau!" dau cu pumnul fix langa capul ei.
"Minți, stiu ca nu sunt singurul cu care ai făcut-o"
"Este al tău, stiu sigur"
"De ce?"
"Pentru ca doar cu tine am făcut-o neprotejat" urlă la mine, mie îmi pica cerul in cap.
Nu îmi amintesc nimic din acea seară.
Stiu doar ca am plecat super nervos si plans de la Beth de acasă, după ce mi-a rupt sufletul in două, am mers direct la petrecere si am băut foarte mult, atât țin minte.
Imi pun mainile in cap nervos, am pierdut-o! Cand am vazut durerea in ochii ei frumosi si blânzi imi venea sa ma omor, fix acum cand totul avea un început bun, ne împăcasem!
Alice imi intinde testul, ecografia si analizele. Nu imi vine sa cred ca este al meu, nu imi doresc acest copil, nu cu ea, daca era al meu si al lui Beth, eram fericit, dar așa nu pot sa am decat regrete.
"Nu am sa fac avort, daca la asta te gândești, înainte de toate am frica de Dumnezeu"
"Doar atât? Esti mama lui, daca nu aveai frica de Dumnezeu il omorai? Sau il abandonai dupa?" ea ma plesnește, o prind de brate si o trântesc de perete ușor.
"Sa te pună dracii sa ma mai atingi vreodată ca nu stiu ce iti fac"
"Acceptă, Ares! Cu mine vei avea o familie!"

Alice

Alice

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


Perspectiva Beth

"Nu pot sa cred" plang in continuare, acum sunt pe plaja, iar Mark ma privește trist.
"Te pot ajuta!"
"cum?" cand imi ridic privirea imi intinde o pastilă.
"O pisezi si o tragi pe nas, iti promit ca nu vei mai simti nimic si o sa uiți"
"Stiu cum se face! Tu de aceea ai ajuns așa, de faci numai prostii?"
"Bingo" se ridica si imi intinde mâna, hai sa mergem la niste prieteni de ai mei.

Cand am ajuns am pisat pastila aceea si am tras-o. Nu am mai făcut asta de ceva timp.
"Cum te simți?"
"pentru început bine" spun si deja incep sa am amorțeală in tot corpul.

Razand si dansând ore intregi cu ei am ajuns sa vorbim numai căcaturi, stateam in bratele lui Mark si eram cu un cui in mână, mai trag un fum si il pasez, ceilalti erau morți pe bune.
Nici nu imi dau seama când Mark îmi ridică fața spre a sa, ținându-ma de bărbie. Incepe sa ma sărute, iar eu ii răspund râzând, sarutul devenind destul de pasional.

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

A doua zi, am mai luat o pastilă fix dupa ce am luat prânzul. Telefonul îl am inchis de aseară cand eram zăpăcită cu apeluri de la multi.
"Sper ca mai ai pastile pentru maine" ii spun lui Mark în timp ce ma căra in brațe, incep sa râd dintr-o dată cand sare asa cu mine.
"Am destule" ma lasă jos si ma sărută din nou.
"Nu mai face asta, nu vreau!" ii spun punând botic.
"Tot inabordabilă?!" rade si incepem sa alergam printre copaci pentru a merge la casa amicilor săi.

Mi princesa - FINALIZATĂ Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum