26

29 1 0
                                    

Media: Beth

Am fost la hairstylistul meu preferat, mi-am scurtat putin parul, caci nu mai ma intelegeam cu el, port o rochie din material alb si scurta, jumatate din par, mai exact partea de sus am prins-o intr-un coc lejer.
Am mai fost sa dau si interviul pentru acea firma, am rezolvat mai repede decat credeam.
Intru in casa toata un zambet, Ares ma privea interesat caci de cand ne-am certat ieri in biroul lui nu ne-am mai vorbit, bine, de fapt eu nu am mai vorbit cu el si se pare ca azi lucreaza de acasa, oare o fi motivul ca vrea sa ne impacam, ei bine eu nu vreau, cel putin nu acum, nu vreau sa ma trezesc maine, poimaine ca sotul meu a fost sarutat de secretara lui sau pipait, doar cu gandul la asta si deja mi se face rau.
"Unde ai fost?"
"Sa ma tund?!" el imi priveste parul in timp ce eu beau un pahar zdravan cu apa.
"Toata ziua?"
"Am fost si la noul meu job" cand am spus asta efectiv i-a picat fata.
"Ce ai spus tu acolo?" pufneste, iar eu nu prea il bag in seama "Noul tau job? Sper ca glumesti..."
"Nu glumesc, ar trebui sa fi mandru de mine!"
"Ti-am spus ca vreau sa te odihnesti!"
"Iar eu ti-am spus ca nu voi sta închisă în casă că o sechestrata si cu un bodyguard dupa mine, ma mir ca nu il pui sa stea cu mine si la baie"
"Beth..."
"Niciun Beth cu mine, am spus ca lucrez si punct"
"Si ma rog ce lucrezi tu?" isi pune mainile in san iritat.
"Secretara la RHBM Luxerry" a dat cu pumnul in birou nervos.
"Esti atat de nebuna, cum poti sa faci asta?" se ridica si ma priveste in ochi in timp ce se apropie.
"Daca tu nu ai vrut, am cautat in alta parte si ma voi descurca de minune!"
"Lucrand cu inamicii"
"Aici nu suntem in mafie, Ares, sunt firme, daca amandoua au castig bun si nivel inalt nu inseamna ca sunt rivali neaparat"
"Ei bine tipul ala o sa i se aprinda calcaile dupa tine, o sa iti faca avansuri, iar eu nu voi permite nici sa te priveasca, acum si vreodata in viata asta"
"Adica fix cum se intampla cu tine si Zoe?" cu asta i-am inchis gura "Asa ziceam si eu"
"Ai facut-o din ambitie"
"Am facut-o ca sa iti arat ca pot si ca voi reusi fara ajutorul tau, bine?"
"Ma enervezi, femeie. La dracu!"
"Dar de ce in loc sa te certi cu mine nu ai putea sa o dai pe Zoe afara?" trantesc paharul pe blat si il privesc nervoasa "Care e motivul pentru care nu ai facut asta pana acum, mai ales daca ti-a facut avansuri? Stiind ca incep si eu sa nu mai vorbesc cu tine..."
"Este o foarte buna contabila, iar tata e prieten bun cu tatal ei, nu pot sa o dau fara motiv afara"
"Vrei sa spui ca faptul ca s-a dat la tine, tu, seful ei, nu este un motiv?" pufai si imi iau geanta in mana, nu voi sta sa il mai ascult caci mi-a stricat ziua "Stii ce, clar nu ma mai intereseaza, dar sa stii ca relatia noastra se cam destrama, nasol, curand nu va mai merge asa, iar eu nu stau in toxicitate" trantesc usa in urma mea.
"Unde crezi ca pleci?" vine dupa mine si ma trage, intorcandu-ma cu fața spre el.
"Sincer....Departe de tine, nu mai vreau sa te vad!" mă smucesc si intru in masina, el a ramas pe loc, stiu ca l-au durut vorbele mele, dar si pe mine ma doare ca se intampla toate cele.
Sa inteleg ca relatia domnului Alvaro cu tatal acestei fete este mai importanta decat casnicia si copilul nostru.

"Tu vorbesti pe bune acum?" roscata mea era plina de ciocolata la gura, Bryan i-a cumparat un aparat ce face cascada de ciocolata, asta logic dupa ce pui in ea si multe fructe pe langa, asa ca acum le savurez cu ea si ii povestesc, descarcandu-ma.
"Este idiot"
"Te cred, ai dreptate, adica eu cred ca as fi reactionat si mai urat de atat"
"Beth, a venit Ares!" Bryan intra la noi cu sotul meu pe urmele lui.
"Aha" imi pun o capsuna in ciocolata curgatoare, iar dupa ce se umple o mananc cu pofta, fara sa bag brunetul nervos in seama.
"Ai venit sa ne certam?"
"Am venit sa te iau acasa!"
"Nu vin nicaieri" zambesc sarcastic.
"Ba da vi"
"Ares, las-o in pace! Chiar ai fost nesimtit si ai noroc ca nu te iau si eu la bataie"
"Acum ne spalam rufele in public?" ma intreaba nervos.
"Este ca si sora mea, ea va stii mereu totul despre mine si nu as fi tinut in mine, sa ma consum si sa fac rau copilului....care apropo cred ca ai uitat ca il avem"
"Cum poti sa spui asta?"
"Din moment ce motivele alea sunt mai importante decat casnicia noastra, am dreptul sa trag ce concluzie vreau"
"Nu am spus asta"
"Atunci da-o afara pe Zoe" roscata spune direct, iar eu doar ridic o spranceana dand din cap.
"Nu inteleg de ce tot insisti pe tema asta"
"Bine, atunci sa cerem o parere..." ma uit catre amicul meu ce privea serios de langa sotia lui "Bryan, spune! Daca ai fi sef la o firma, ai putea sa faci ce vrei, dar tu îți ții soția inchisa in casa de frica sa nu pateasca ceva. Ai o angajata, ca secretara, ce deja ti-a facut avansuri si mai poarta si zilnic decolteuri adanci ca sa te atraga oarecum, ce ai face in situatia asta stiind ca si pe sotia ta o deranjeaza?"
"Cred ca se stie deja, din prima dinainte sa o deranjeze pe ea as fi dat-o afara" ii fac semn lui Ares spre amicul meu ca si cum i-as spune n-a exemplu.
"Ei bine eu am terminat aici, multumesc pentru desert si consolare, va iubesc! Acum voi pleca" spun dupa ce ii imbratisez pe cei doi si trec pe langa brunet fara sa il bag in seama.

Stiu ca m-a urmarit, caci atunci cand am intrat in casa noastra a trantit cheile si mi-a atras atentie.
"Fie, daca te deranjeaza atat de mult saptamana viitoare o dau afara"
"Saptamana viitoare?" raman surprinsa neplacut si zambesc batjocoritor.
"Am nevoie sa imi termine urgent actele pentru Ungaria, nu am timp sa le fac pe toate, dupa ce termina si e sedinta, pleaca!"
"Noapte buna" plec sictirita in camera noastra. "Dormi pe canapea sau in alta camera, nu ma intereseaza" i-am spus direct cand a intrat in camera noastra, dar el a strambat din bot si m-a impins in pat.
"Stii ce, ar trebui sa nu mai faci atat de mult pe sefa" se urca peste mine si imi ridica rochia, eu eram surprinsa.
"De ce ma rog?"
"Pentru ca ma excita foarte tare" se napusteste aupra gurii mele, sarutandu-ma salbatic si incepnad sa ma maseze deasupra lejeriei intime, ma ridica si intra asa cu mine in baie, nu am sa il refuz caci asa ma voi descarca si eu.
Ne dezbracam si ajungem sa ne dezmierdam cu saruturi sub apa calda ce curge peste noi.
Ma indeamna sa ma las in jos cu spatele la el, imi cracaneaza picioarele putin, iar in momentul cand ma penetreaza imi prinde parul in pumn iar eu imi sprijin mainile de perete.
Ma intoarce si ma ridica de la sol, doar ca sa schimbam pozitia.
"Crezi ca as putea sa te insel cand toata viata mea depinde de tine?" imi prinde barbia obligandu-ma sa il privesc in ochi. "Nu as putea sa ma uit la alta femeie, nici nu as vrea asta"
"Dar ele sunt in stare sa o faca, sa ne desparta, femeile sunt mai hoațe decat crezi..."
"Iar eu nu voi permite sa ma atinga nici cu varful degetului, sunt numai al tau, ti-am spus asta de peste 7 ani"
Il sarut apasat si ne continuam partida infierbantata.

○○○○○○○○○○

"Da?" ma trezisem usor cand i-a sunat telefonul, era tarziu, a trecut doar o saptamana de cand ne-am impacat, iar maine idioata aia va pleca de la firma, eu nici macar o zi nu am lucrat la RHBM Luxerry.
Nici macar nu m-a lasat sa mai vorbesc despre asta. Astazi este o licitatie, voi fi prezenta acolo ca si sotia lui, vor mai fi anagajatii sai, printre care si bruneta ce m-a calcat pe coada de prima data cand am vazut-o.
Mi-am cumparat o rochie eleganta si pica pe forme cu un material fin, de culoare neagra, avand o trena in spate de la talie in jos, iar decolteul este unul decent si avand bretele din dantela. Manusi negre tot din dantela, lungi pana deasupra cotului, iar parul il voi indrepta si il voi lasa pe spate prins in parti elegant, cerceii mari iesind în evidență.
"Da, o voi lua cu mine, este sotia mea!" dupa o pauza il aud nervos cum injura in barba "Zoe nu iti permit, ti-am spus ca e ultima ta zi cu noi, acum ai curajul sa imi ceri sa fiu partenerul tau, esti deja ipocrita, nu vreau nimic vreodata cu tine, iar daca se intampla ceva ce sa o deranjeze pe sotia mea, care apropo este insarcinata, nu voi raspunde de faptele mele si crede-ma ca nu stii cu cine te pui, descurca-te!" El se aseaza inapoi, ma intorc spre el somnoroasa si il bat pe abdomenul bine facut, zambind.
"Prea bun" imi inchid ochii din nou dupa ce ma ia in brate si corpul lui ma ascunde cu totul, adorm din nou. De cand sunt insarcinata am nevoie de mult somn si multa mancare. In ultimul timp am mai pus putin in greutate, formele mele fiind si mai evidentiate, la fel si burta.

Mi princesa - FINALIZATĂ Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum