Media: Beth in interviul dat la gala
"Ai sa mai continui relația cu Blake?" blonda ma intreaba cand ma observă privindu-l pe Ares in loc de Blake, au trecut câteva zile deja, iar blondul s-a intors. Eu si Ares ne-am tot întâlnit pe ascuns si ma simt vinovată, nu o sa o mai fac! Greșesc tot mai des, mușc din fructul interzis.
"Nu stiu ce sa fac, nu merita asta"
"Pai spune adevărul" roșcata ma priveste serioasă si soarbe din cafeaua ei.
"Ce sa ii spun? Blake, te-am inselat cu fostul meu si nu o singura dată, de mai multe ori, fac sex cu el de 2 ori pe zi"
"Mai încet, Lucy! Te vor auzi toti" imi pun mâinile in cap nervoasă, suntem acasa la Maia, caci este singură si a vrut sa petreaca cu noi pana pleaca din nou din oraș, tipa nu sta niciodată într-un loc.
"Mergem in seara asta la petrecere?" ma intorc instant catre bruneta care s-a așezat langa noi.
"Unde?"
"Pe pistă, stiai ca Blake concurează?" ma încrunt si imi privesc iubitul.
"Habar nu aveam, dar eu nu am chef sa vin, daca e sa ma răzgândesc vorbim!" spun si ma ridic, mergand spre blond.
"Blake" el se întoarce spre mine, odata cu toți ceilalți de lângă el "Eu am plecat, am puțină treabă!" el îmi zâmbește, iar in timp ce m-a sărutat pe obraz am rămas înghețată, imagini cu mine si Ares apărând în mintea mea.
Am vorbit cu un tip sa imi împrumute un motor bestie, tipul merge mereu pe doua roți, imi place adrenalina si ma ajuta sa ma descarc.
"Ce treaba mai exact?" Blake se încruntă.
"Nu contează, dar voi lipsi cateva ore bune" ii spun in timp ce fug spre ieșire. "Pa, prieteni"¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
"Mulțumesc pentru motor" dau mâna cu el si urc pe bestie care este imensă.
"Cadou! Il poți păstra de tot" incep sa râd.
"Tu vorbesti pe bune?"
"Da, cand mai am eu ocazia sa daruiesc un motor fetei disparute din America, Beatrice Reyes?" ma bate pe umar si imi intinde casca pe care mi-a cumpărat-o. "Ai grijă de tine, frumoaso, acum ai un monstru pe două roți riscant" imi face cu ochiul și intră in garajul său.
Pornesc la drum, dupa o plimbare lunga, mergând țintă acasa la ai mei.
"Bună, Abby" avea părul prins in coada si lucra la un dosar.
"Buna, Beth"
"Părinții?"
"Sunt in Miami, l-au luat si pe Dylan sa știi"
"iar s-au dus la bunici?" ea afirmă dând din cap.
"Ti-ai luat motor?" se încruntă cand imi vede casca din mână "Beth, e periculos"
"Stiu, dar am grijă!" ma asez langa ea si privesc in dosar.
"Fetița si-a omorat fratele pentru ca a violat-o" imi spune ea si imi arată poze.
"s-a aparat!"
"Si asta vreau sa demonstrez eu si sa ma creadă judecătorul"
"Lasa, esti cea mai buna, veți castiga procesul sunt sigură!" ii sărut tâmpla si plec spre ieșire.
"Ai grija, Beth....cu ăla, este foarte riscant" imi zâmbește obosită.
"O sa am. Sa închizi ușa cu cheia!" ii fac semn înainte sa plec.
"Lucy, ce faci?" mesajul de la Julie ma oprește din a pleca de pe loc cu motorul.
"Ma plimb"
"Hai la petrecerea! Te așteptăm"Am avut din nou o luptă interioară, nu prea imi face plăcere sa stau in acelasi loc si cu Ares si cu Blake.
Pana la urmă decid sa merg, accelerând destul de tare pe autostradă.
Dau de cineva care a ajuns in dreptul meu, avea un motor agresiv si tot încerca să mă întărâte pentru a face cursă cu el.
Pana la urmă accelerez la maxim si ma pun la mintea lui, ajung într-o pădurice, loc ce nu prea îmi dă o stare bună, tipul este in drept cu mine, ma privește și se face că intră in mine, făcându-mă sa ma dezechilibrez putin de frică, când m-am ferit, momentul in care isi împinge piciorul in motorul meu ies de pe acostament si ma aruncă in iarbă, ghidonul intrându-mi in coaste. M-am rostogolit de cateva ori, oprindu-mă in pom.
El plecase fix la pistă, l-am privit până a intrat, nu eram departe, gâfâi si încerc sa iau aer.
"Auu" am echipamentul si nu pot vedea cat de tare m-am rănit. Privesc motorul si mulțumesc lui Dumnezeu ca este întreg, doar una din oglizi e ruptă.