Chapter 03

61 10 0
                                    


ටේහ්‍යුන් සන්හිව උස්සගෙන ගිහින් ඇදකින් තිබ්බා. දොරත් ලොක් කරලා ටවල් එකක් අරන් සන්හී ගාවට ඇවිල්ලා බලන් ඉද්දියි ටේහ්‍යුන් දැක්කේ තෙත් උන ඇදුම ඇගටම ඇලිලා සන්හිට අමුතු ලුක් එකක් ඇවිල්ලා . ඇරත් කෙල්ලට සිහියක් නෑ. ටේහ්‍යුන් පිස්සුවෙන් වගේ කෙල්ල දිහා බලන් හිටියේ . ටේහ්‍යුන් ගෙ අත් ටේටත් නොදැනිම සන්හිගෙ ඉණ ගාවට ඇදුනා...

ටේහ්‍යුන් සන්හිගෙ ඉණ දෙපැත්තෙන් අල්ලගෙන කෙල්ලගෙ තොල් වලට පාත් උනා. ටේහ්‍යුන් සන්හිගෙ තොල් වල පහසට ගොඩක් ඇබ්බැහි වෙලා වගේ උනා. ටේහ්‍යුන් සන්හිගෙ රෝස පාට තොල් හරි පරිස්සමෙන් සිපගන්න ගත්තා. සන්හී තාමත් නින්දෙම. ටේහ්‍යුන් ඇති වෙනකන්තොල්වල රස බැලුවා. නිකමටවත් මේ වෙලාවේ ටේහ්‍යුන්ගෙ මතකෙට සාරාව ආවේම නෑ.

ටේහ්‍යුන් ගෙ අතින් එයාටත් නොදැනිම සන්හිගෙ frock එකේ ශිපර් එක පාත් උනා. ටේහ්‍යුන් කෙල්ලගෙ තොල් වලින් ඈත් වෙලා හෙමීට බෙල්ල suck කරන්න ගත්තේ අත් වලින් කෙල්ලගෙ ගවුම ගලවන ගමන්ම...

ටේහ්‍යුන් සන්හිගෙ frock එක සම්පූර්ණෙන්ම ගලවලා දාලා කෙල්ලගෙ බෙල්ලෙන් ඈත් උනේ. ටේහ්‍යුන්ගේ ඇස් නතර උනේ bra එකෙන් වැහිලා තියන සන්හිගෙ boobs වල. ටේහ්‍යුන්ඒවා අල්ලන්නම ඕන උනා. මේ මොහොත විදින්න ටේහ්‍යුන්ඕන උනා..

bra එකට වැහිල තියන කෙල්ලෙගෙ boobs දිහා ටේහ්‍යුන් බලන් හිටියේ . ඇත්තටම ටේහ්‍යුන් සාරා එක්ක කවදාවත් එකට ඉදලා නෑ se* කරලා නෑ. සමහරවිට සාරා ඒකට අකමැති උනේ එයාගේ හොර අහුවෙයි කියලා වෙන්නත් පුළුවන් .

𝘌𝘕𝘋𝘓𝘌𝘚𝘚 𝘓𝘖𝘝𝘌.... ♥♡♥(COMPLETED)Where stories live. Discover now