Hiç birini, yanı başınızda olmasına rağmen özlediniz mi?
Yanınızda, isteseniz gelir ama isteyemiyorsunuz. Her türlü olanağa rağmen, gurur denilen yük yüzünden, elinizin tersiyle itiyorsunuz.
Günler geçmişti, Jisung ile konuşmak istiyordum, ama gururum sevgime karşı geliyordu.
Ne yapmam gerekiyor bilmiyordum, bugün biraz olsun farklılık yapmaya karar verdim.
Annem, annemin mezarına gitmeliydim.
Kahvaltımı yapmış, üstümü değiştirmiş ardından da aceleyle evden çıkmıştım.
Yol boyunca, kafamı meşgul eden çok fazla şey vardı.
Mezarlığa yakın bir yerde, çiçekçide durdum. Ne alacağımı zaten biliyordum, beyaz laleler.
Gömleğimin yakalarını düzelttim, güneş gözlümü saçlarımdan indirdim ve kısa bir yürüyüşün ardından mezarın başındaydım.
Yan yana yapılan mezarlara, ardından beyaz mermerdeki isimlerde gezindi gözlerim.
Lee Hee-ja & Lee Jung-san
Dizlerimin bağı çözülüyordu, hafifçe soğuk mermere oturdum ve çiçekleri yavaşça annemin mezarına diktim. Görüşüm buğulanıyordu, nefesim daralıyordu.
Çiçekleri ektikten sonra derin bir nefes alarak,
"Baksana anne, babamdan ölse de kurtulamadın. Yine yanına gömüldün. Bana kalsa, senin onun yanına gömülmeni istemezdim, ama işte."
Konuşmakta zorlanıyordum, kelimeler dökülmüyordu titreyen dudaklarımdan.
"Biliyor musun anne, Jisung ölmemiş. Cenazene de gelmişti, ben o an tanıyamamıştım. Anne... Ben onu affetmek istiyorum, ama nasıl yapacağım? Anne benim içim nasıl soğuyacak?"
Sözlerimi bölen hıçkırıklarımdan ötürü sakinleşmek adına aldığım her derin nefeste, kalbimde hissettiğim sızı şiddetleniyordu.
Hala mezarına gelmek zor oluyordu, yapamıyordum.
Kalkıp aceleyle arabama ilerledim, bu halde araba kullanmaktan her ne kadar çekinsem de yapacak bir şeyim yoktu.
Eve fazlasıyla geç varmam yetmezmiş gibi, etrafı toparlayıp kafamı dağıtmak isterken, annemin resimlerini bulmak beni daha beter yapmıştı.
O an şansımı denemek istedim, bir kez olsun gurur yapmamak istedim.
Telefonumu çıkardım, titreyen ellerime rağmen düzgün yazmaya çalıştım.
//
Minho
Jisung
Özür dilerim rahatsız ettim
Ama senden bir şey isteyebilir miyimJisung
Hayır hayır rahatsız etmedin
noldu iyi misin senMinho
Annemin mezarına gittim de
senin yaptığın kek anneminki gibi oluyordu
biliyorum bencillik
ama son kez yapar mısın?
nolur kabul et|
lütfen|Jisung
hemen geliyorum
yarım saate oradayımMinho
gerçekten
çok teşekkür ederim
📍Konum//
Ve tabii ki dediğini yapmıştı, gelmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Blood, Sweat And Tears
أدب الهواة"İki seçenek var kızıl, ya ölüm ya kodes. Razı mısın benim için kendini ateşe atmaya, buna değer miyim?"