30

12 3 0
                                    

Seminggu aku mendiamkan diri. Langsung tidak bercakap atau bertemu dengan Qai.

Benar-benar dia memberi aku masa. Angin malam itu begitu sejuk masuk sehingga ke tulang belulang. Aku terus menutup balkoni bilik.

Lampu bilikku terpadam. Eh? Bukan tadi aku buka?
Mungkin aku lupa. Aku terus mencari suis berada dimana kerana gelap.

Tap.

Lampu terbuka namun ada satu sosok duduk di atas katilku dengan senyuman yang seram dan penuh makna.

Aku berundur.

"Apa kau buat kat sini!!" tengkingku

Dia tersenyum dan mendekati aku. "Aku rindu kau la"

Tanganku laju mencapai tombol namun tanganku laju dia tangkap.

"Nak lari mana?" ujarnya perlahan

"Lepaslah!!! Kau nak apa lagi Zil?!!" jerkahku

"Aku nak kau la, cara baik tak jalan. Aku guna jalan ni, rogol kau" ujarnya tanpa rasa bersalah

"Kau sedar tak aku ni isteri orang Zil? Blah lah!!" ujarku menolaknya kerana tubuhnya dekat denganku

"Kau buat apa!" ujar nya terus menggenggam rambutku kasar

"Sakit la sial!!!" jeritku

Dia heret aku kemudian menolak tubuhku kasar di atas katil milikku.

"Zil lepaskan aku lah!" pintaku kasar

"Boleh, lepas aku puas" ujarnya tersenyum sinis

Tubuhku sudah ditindih, aku tidak dapat bergerak. Kedua belah tanganku dipegang erat.

Laju kakiku naik menendang celah kelangkangnya.

"Shit!!" carutnya memegang kemaluannya yang sudah aku tendang kasar. Harap kau takda keturunan!!!! Dasar!!

Namun rambut ku ditarik lagi, laju tangannya naik menampar wajahku kuat. Aku terduduk lemah, berdarah.

"Kau nak lawan aku ke Ava? Salah orang, cuba kau rilek je. Rasa la dulu" ujarnya tergelak puas

Aku lemah, tamparan dia buatkan aku pening lalat. Tak mampu melawan. Tubuhku sudah dia paksa ke atas katil semula.

Baju ku dikoyak kasar. "Patutla Qai nak khawin dengan kau" ujarnya tersenyun puas

"Huh? Qai lebih baik dari kau, entah-entah kau punya kecik" hinaku

Wajahnya geram, leher ku dicekik kuat. Sengaja aku memprovok nya kerana aku sudah menelefon Qai tadi untuk kesini berbincang soal kami. Patutla aku rasa aku nak call dia tadi. Harap dia sampai secepatnya.

Dia melepaskan cekikkan nya, aku mencari nafas. Wajahku sudah merah, sesak weh takda nafas.

"Kenapa? Terasa, maksudnya kau punya memang kecik" makin berani aku

Pang. Wajah ku ditampar lagi. "Patutla kena scam" lagi aku memprovok

Pang. Sakit perit ya allah. Memang sakit. Kuat betul dia tampar. Kalau la tangan aku sasa macam Qai dah lama aku tumbuk dia ni.

"Lemah betul kau ni, dengan benda macam tu pun nak terasa. Pukul perempuan? Huh?"

Bibirku terus diragut kasar olehnya. Aku cuba menolak nya jauh. Mulut dia dah sentuh aku, aku jijik dengan dia!!!!!

Tubuh Zil ditarik dari belakang. Aku terbaring lemah. Qai..

"Qai" panggilku lemah

Ada William juga?

AMORIST Where stories live. Discover now