Selam ballar!
Umarım beğenebileceğiniz
bir bölüm olur. Oy vermeyi ve düşüncelerinizi benimle paylaşmayı unutmayın lütfen.İyi okumalar dilerim!
❧
"Yalan sen yalancı bensem bu dünyada, şeytanın işlevi aklımla değil kalbimle olur.
Ters yöne esen fırtınada kimsesiz kalmışım gibi, şeytanda terk etti beni. Oranın bekçisi sendin ama sende gittin, istediğini elde etmenin sonucuyla."
Tanrı sevmiyordu beni.
Bu yüzden düşüyordum hep tuzaklara.
Kaderimi yazarken bana kin gütmüş, gerçekleşebilecek bütün kötülükleri işlemişti sayfalara. Sanki bu ağır kötülükleri kaldıramamış gibi yanmıştı sayfalar ve Tanrı, bu laneti yıkmıştı üzerime.
Sırtımda tonlarca ağırlık vardı.
Bir şekilde ayakta durabiliyor olsam da içimdeki çocuk yıkılmak, biraz da olsa bile dinlenmek istiyordu.
Tanrının bana düşman olduğu bu dünyada, yıkılmak benim için en kötü durum olabilirdi. Yıkılırsam bir daha toparlanamazdım.
Kısır bir döngüye girmiş gibi, adaleti sağlamaya çalışan yanımla giriyordum hep tartışmaya. Sanki istediğime ulaşıyor fakat birileri tarafından tekrar başa döndürülüyordum. Bunu sağlayan Tanrı, hayatıma dost görünümlü düşmanlar ekiyor olmalıydı.
Bir sürü düşmanım vardı. Kim olduklarını bile bilmediğim, sadece ismimi duyduklarında bile beni düşman belleyenler. Buna alışıktım. Annem daha doğduğum gün düşman kesilmişti bana. Onun benimle gurur duyması için yaptığım her şeyi görmezden gelebilecek kadar hem de.
Bir kere de olsa aferin demesine razı olan o çocuk, her gün hevesle bakmıştı gözlerinin içine. Bir kere gülümsese yeterdi aslında. Ama ne olduysa Annem hiçbirini layık görmedi bana. Çok mu yaramaz biriydim ya da kirli bir çocuk muydum? Annem niye gülümsemiyordu bana?
Ona yaranmak için her şeyi yaptım. Babam beni sevsin diye erkek gibi davrandım. Tanrı daha fazla canımı yakmasın diye hiçbir kötülük işlemedim.
Ta ki o güne kadar.
Ailemin ölümüne şahitlik edene kadar.
Sonra kana bulandım. Elime ve yüzüme bulaşan o kanla resim yapacağıma söz verdim kendime.
Laneti taşıyacak bir resim.
Adım gibi.
Unutma Kandem,
kanla doğan,
kanla ölür.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KANLI SAYFALAR
Teen Fiction❧ Kanla doğan, kanla büyür. Adıma yaraşır bir hayat bahşedildiği günden beri, hayal ettiklerim bir çocuğun arzusuna göre hep çok farklı kaçtı. İstediğim ne miydi? Kan. İntikam. Kalbim, yaşadığım yer gibi kapkara, Kuzguni bir halde. İçeri birini alam...