14●AY YILDIZ

1.1K 148 43
                                    

Selam canlarım.
Dediğim saatte atamadım valla kafamın doluluğundan unuttum gitti.
Geç olsun güç olmasın buyurun bölüme
İyi okumalarrrr.

"Ay ve yıldız bir bayrakta birleştiyse,ihtimaller bizim için o kadar uzak değil

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


"Ay ve yıldız bir bayrakta birleştiyse,ihtimaller bizim için o kadar uzak değil."diye mırıldandım tekrar. Sanki tam zaafının üzerine basmış gibi bir parıltı yerleşti gözlerinin içine.

"Koskoca gökyüzünde ay,yıldızların yanında olmayı seçtiyse benimde gidecek başka gökyüzüm yok Gizay."



Enes

Araçtan indiğimiz gibi askerlerin etrafını sardığı araca doğru ilerledik. Bir sıkıntı çıkmadan durdurulmuştu. Bizim denetimimizde olduğu için henüz araca kimse dokunmamıştı ama çevre ve sınır askeriyesi denetimleri arttırmıştı.

"Asteğmen Necati Topbaş komutanım."Doğan komutanım kafasıyla onay verdiğinde yanımıza gelen asker elini indirip hazır ola geçti. "Komutanım dediğiniz gibi aracı durdurduk. Araç ilerlerken içerisinde bir şöför yoktu. Gaz pedalına ağır bir taş konulmuş."kaşlarım havalanırken yolun olduğu tarafa doğru baktım. Araç yaklaşık beş yüz metre bu şekilde devam etmiş olmalıydı. Ondan öncesi bir virajdı ve direksiyona dokunulmadan aracın bu yöne gelmesi olanaksızdı.

Beş yüz metre ilerisinin gözcü denetimi dışı olduğunu düşünürsek şöför orada inmiş yerine böyle bir plan kurmuştu.

"Adem,Selçuk aracın içini arayın. Atahan motorunu kontrol et. Sağol asker görevine dönebilirsin."

"Emredersiniz."asteğmen bir kaç askerle uzaklaşırken net bir yoruma sahip olabilmek için araç denetim sonucunu bekledim. Aracın içi boş ise bu tamamen dikkat dağıtmak ya da odak çekmek olabilirdi. Bir mesaj da olması olasıydı. Zaten aklı olan buraya kolay kolay saldırı düzenleyemeyeceğini bilirdi.

"Arkası temiz komutanım."

"Altında ve motorunda da bir aksilik gözükmüyor komutanım."Selçuk hızla yanımıza gelip Doğan komutanımın eline bir kağıt uzattı. "Torpidodan çıktı komutanım."

Doğan komutan kağıdı büyük bir soğukkanlılıkla açarken yanına gidip kağıdın ne olduğuna baktım. Bir nevi mektup tarzı kısa bir metindi.

Tanıştığımıza sevindim cici askerler. Bugünü dört gözle beklemiştim. Aslında size burnunuzu sokmamanız için daha özel bir not yollayacaktım ama öğretmeni geri göndermeniz beni üzdü. Oysaki çok iyi bir aracı olabilirdi. Her neyse. Konsol oyunu sever misiniz? Ben çok sevmem açıkçası ama bunu bir oyun gibi düşünün konsol benim elimde siz ise benim oynattığım minik karakterler. İlk kiminle oynasam hangi karakteri seçsem? Hmmm şu uzun boylu yakışıklı olan. Ela gözlü var ya. Sanırım onunla başlayacağım. Hoşgeldiniz sefa getirdiniz efendim.

SENSEDİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin