19●En Büyük Şahit Bayrak

452 53 13
                                    

Selam fırfırlarım
Seveceğinizi düşündüğüm bir bölüm ile geldim.
İyi okumalarrrrr

.........

-2 gün sonra-

"Bak çok geç kalma akşama gelecek Yasemin teyzenler! Burada ol vaktiyle."

"Tamam anneciğim merak etmeee."ayakkabılarımı ayağıma geçirdikten sonra evden çıktım. Enes de hemen arabaya yaslanmış yeşil kısa kollu bir lacoste altına da siyah bir keten pantolon giymişti. Saçlarını kısaltmış sakalları ise iki güne hemen kendi belli edercesine çıkmıştı. Yine de gamzelere bir engel olmadığı için çok güzel duruyordu.  Her zamankinden daha yakışıklı görünmesi ona bakıp bakıp iç çekmeme sebep oldu. Bazen yanına yakışmadığımı düşünüyordum. Diziden mi filmden mi fırlamıştı bu çocuk?

Oyalanmayarak adımlarımı ona doğru yönlendirdim. İki gündür ağzından nereye gideceğimize dair bir şey öğrenememiştim. Sürekli sürpriz diyordu. Bu aynı zamanda ilk datemiz de olabilirdi. Daha önce özel olarak bir yere gitmemiştik. Bununda heyecanı tüm bedenimde aynı zamanda tarzımdaydı. Gömlek pantolonu bir kenara bırakmış bende üzerime keten bir gömlek giyip altına giydiğim siyah belden bağlamalı keten eteğimin içine sokmuştum. Baharın gelişi kıyafetlerde de etkili olmuştu. 

"Pişt yakışıklı hayırdır?"dedim kendimi en keko şekilde belli ederek. Kafasını yerden kaldırıp bana çevirdi. Yüzü cidden çok yakışıklıydı bunun. Çirkin ördek. 

"Güzelimi bekliyorum"tek gözünü kırpıp beni süzdükten sonra "sen hayırdır?"

"Yakışıklıma gidiyordum."

"Doğru geldin." 

"Düşünmem lazım."

"Sen düşün"dedikten sonra şöför koltuğunun yanında ki koltuğun kapısını açtı. "Bende size koltuğu hazırlayayım."

"Kibar şey."

"Her zaman."gülerek açtığı kapıdan koltuğa oturdum. O da kapımı geri kapatmıştı. Kendide koltuğuna geçtiğinde bu sırada bizi uzaktan izleyen Aysu teyzeyi gördüm.

"Abo."

"Noldu?"dedi kemerini takarken. Kaşlarımla karşıdan izleyen Aysu teyzeyi işaret ettim.

"Hayırlı olsun artık tüm mahalle biliyor."hafifçe gülerek arabayı çalıştırdı.

"Vakti gelmişti bence. Ona bakılırsa annen de camda. Gerçi benimki de farklı değil."iki evin camına baktığımda perde arkasına saklandıklarını düşünen annelerimizi gördüm. 

"Yok artık."

"Gözde bir çiftiz. Gözler üzerimizde."

"Ya ne demezsin."o çalıştırıp mahalleden çıktığında yine şansımı deneyerek "nereye gideceğiz?"

"Sürpriz yavrum sürpriz. Dayan az kaldı."

"Merak ediyorum. Bari kombinim uygun olmuş mu? Nereye gideceğimizi bilmiyorum ki?"

"Mavi çok yakışmış. Çokta uymuş. Verdiğim sözleri tutmanın vakti geldi yavrum. Tek tek başlayalım dedim." Hala aklımda oluşmayan şeylerle camı izledim. Bir fikir yürütemiyordum. 
Benim sessizliğimi Enes radyoyu açarak yok etmişti.
Enes radyoyu açtığında açık olan kanaldan direkt olarak Sezen Aksu çalmaya başladı.

"Haydi gel benimle ol
Oturup yıldızlardan bakalım dünyadaki neslimize
Ordaki sevgililer özenip birer birer
Gün olur erişirler ikimize"

SENSEDİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin