16●Bazı Aşklar Mahşere

711 74 18
                                    

Sensedim 2.sezona hoşgeldinizzzzzzzzzzz
Biliyorsunuz kapanmak gibi Talihsiz bir olay yaşadık ve sizi bölümsüz bırakmak hiç içimden gelmedi. Deneme amaçlı bu bölümü atıyorum. Bir sonraki bölüm hakkında instagramdan bilgilendirme yapacağım.

İnsta:simgemsibisi

Bir an önce açılmasını ve herkesin rahatlıkla bölüme gelebilmesini umuyoruz.

O zaman iyi okumalar fırfırlarımmmmm.

Yıldızlar bu gecede çok güzeldi. Sanki büyün gün gece daha iyi parlayabilmek için güneşten enerjiyi sömürmüşlerdi de şu an ışıl ışıl koyu gece mavisi gökyüzünde nokta nokta duruyorlardı. Sıra sıra göz kırpıp kendilerini muazzam bir ahenkle seyrettirirlerken kalbimdeki ısıda aynı noktayı kavuruyordu.

 Neredeyse iki ay dolmak üzereydi.  İki aydır özlemimi gökyüzüne bakarak gideriyordum. İlk günlerde telefonla iletişimi kursakta şimdi dumanla bile haberleşemiyorduk. Neyse ki yıldızlar vardı. Ay bulutların arkasında kalsa bile yıldızlar sanki bana ondan haber verirmişçesine ışıl ışıllardı. Ya da o kadar çaresiz bir haldeydim ki her zaman parlayan yıldızların ışıltısı bugünde bana ümit veriyordu.

"abla ya kime ne anlatıyorum ben?"gözlerimi bir kaç kez kırpıştırdıktan sonra Gizem'e doğru döndüm. "kime ne anlatıyorsun?"diye sordum masum masum. İki aydır evdeki Leyla hallerime neredeyse herkes alışmıştı. Gerçekten leylalık durum gerçekti ve ben iki aydır kafayı bulmuşcasına dolaşıyordum evde. 

"uf abla bu aşık hallerin hiç hoşuma gitmiyor."annemle babamın evlilik yıl dönümüydü. Evde olmamaları kardeş günü yapmamız için güzel bir fırsat olmuştu ama abimle Görkem halı sahaya gidince Gizem ile ikimiz kalmıştık. Gizem ise sürekli anlamadığım diziler ve yahut akımlar hakkında konuşuyordu. Bende ister istemez dinlememe modumu açıyordum. 

"dalmışım"

"fark ettim. Hala haber yok mu Enes abiden?"

"maalesef yok. Bu da demek oluyor ki hala görevde."

"Bana eski ablamı ne zaman geri verecek?"

"gelince ama büyük ihtimalle vermek yerine alacak."

"O ne demek?"

"evleneceğiz demek. Yani işleri ciddiye dökeceğiz. Helal yoldan gitmek lazım."

"Helal yol ayağı göt ayağı. Sende meraklıymışsın evlenmeye."dış kapının açılma sesini duyduğumda Gizem'e susmasına dair işaret verdim. Annemle babam gülüşe gülüşe içeri girdiklerinde doğrularak onlara baktım. Annemin elinde bir demet lale vardı. Bu istemsiz yüzümü kocaman gülümsetirken ikisininde gülümseyen yüzüne baktım. Yıllar onlardan hiçbir şey götürmemişti. Sanki ilk günmüş gibi ikisinin de heyecanı yüzünden okunuyordu. 

"Ooo gelmiş bizim aşıklar ee nasıldı geceniz?"Gizem ikisini de kolu altına alırken yine mutlulukları yüzlerinden okunuyordu. İdol çiftim desem yeriydi şu an. 

Enes gör bunları...

"çok güzeldi. Baban her zamanki gibi inceliğini konuşturmuş. Artık bu evreleri geçtik biz."

"ne geçmesi hanım daha torun gelmedi. Hele bir torun gelsin o zaman geçeriz bu evreleri."

"ohoo biz torun beklersek düğünümüzü bile tazeleriz."

"Beşiktaş ile beraber yüz ellinci yılı bile kutlayabiliriz."onlara hafifçe gülerek ayaklandım. "bana müsaade kızınız yine başımı şişirdi uyuyacağım biraz."Gizem'in açıldı mı kapanmayan çenesini ikiside bildikleri için itiraz etmeyerek beni odama uğurladılar. kapımı kapadıktan sonra yavaşça yatağıma doğru uzandım. 

SENSEDİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin