14- Armağan

1.3K 43 28
                                    

Keyifli okumalar!

-

2 HAFTA SONRA


''Anne hadi gelecekler şimdi!''

Annem koşturarak yanıma geldiğinde elinde ki pirinç tanesini ağzıma soktu.

''Bismillah. Yut hadi, bana öcü görmüş gibi bakma Alev! Okunmuş pirinç bu kızım.''

Gülerek yanağını öptüm. ''İyi geçecek anne inanıyorum ben.''

Ellerini dua eder gibi açtı. ''İnşallah kızım inşallah da ben sensiz ne yapacağım?''

Göz devirdim ama gülümsüyordum. ''Annem sanki kilometrelerce uzağa gidiyorum ha! Alt katındayım istediğimiz her an birbirimize gider geliriz.''

Zil çaldığında annem ellerini havaya kaldırdı. ''Aha geldiler ne yapacağız?''

Kahkaha attığım. ''Anne benim heyecanlı olmam lazım değil miydi?''

''Sus kız aç kapıyı hadi.'' Kapıyı açtım, Ateş'i ve ailesini karşıladım. 

Sevgilisi sandığım ablasıyla sarıldık birbirimize. Önümde duran kadınla ağzım açık kaldı. 

''E ben sana demiştim değil mi? Seni oğluma aldım aha bak!''

Şaşkınlıkla Ateş'e döndüğümde onun da kaşları hafif çatılmıştı. 

Bu bana sürekli, gelinim deyip duran kadındı. Ateş'in annesi miydi yani?

''Ay hoşgeldin Ayfer'ciğim. Benim kız baya heyecanlı da o yüzden öyle dili tutuldu, buyurun içeriye.''

Annem onları içeriye götürürken Ateşle tek başımıza kalmıştık, fısıldayarak konuştum. ''Cidden annen mi lan?''

Kafa salladı. ''Bana sürekli, sana kız buldum deyip duruyordu. Yani o sendin?''

Kıkırdayarak kafamı salladım. ''Şansa bak.'' 

''Evet de siz bugün ne kadar da güzel olmuşsunuz Alev hanım?''

''Ben hep güzelim canım da, insan gerçekten sevildikçe güzelleşiyormuş.''

Boynumu öptüğünde huylanarak geri çekildim ve yine bağlayamadığı kravatını doğru düzgün bir şekilde bağladım. 

''Çiçek aldım sana.''

Elinde ki papatyaları aldım ve yanağını öptüm. ''Teşekkür ederim, hadi gel de merak etmesinler.''

Amcam gelmişti isteme için. Onu babam kadar severdim.

Yüzükleri taktığımızda Ateş dudaklarını alnıma bastırdı ve kulağıma fısıldadı. 

''Bir kaç güne resmi olarak da namusun namusum olacak Alev Polat.''

''O  zaman bana da canım kocam demek düşer,'' diyerek sırıttığımda o da gülümsedi.

''Güzel kadınım benim.''

Mutfaktan gelen kokuyla yüzümü ekşittim. ''Anne sanırım keki yaktık.''

Annem koşturarak mutfağa girdiğinde son anda kurtarmıştı. Başım dönüyordu.

Kaşlarımı çattım ve elimi istemsizce mideme götürdüm. Koşar adımlarla tuvalete gittiğimde Ateş'te arkamdan gelmişti ama şuanda kapıda bekliyordu. 

Klozete eğildim ve öğürdüm ama kusamıyordum. Kendime gelmeye çalışarak ayağa kalktım ve dolapları karıştırdım. Geçen gün gördüğüm hamilelik testini açtım ve yaptım. 

Alt KomşumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin