Oylamayı, yorum yapmayı ve hikayeyi okuma listelerinize eklemeyi unutmayınnn
Ne kadar çok oy ve yorum o kadar hızlı ve çok bölüm :)
Keyifli okumalar!
...
''N-nasıl yani?''
İnsanlar etrafımızda dans ediyordu, biz ise salonun ortasında birbirimize oldukça yakın bir halde olduğumuz yerde duruyorduk.
Dudaklarını sarkıttı. ''Bilmiyorum ki. Çok kötüydü değil mi? Çok özür dilerim Alev.''
Yutkundum ve kendime gelmeye çalıştım. ''Hayır özür dileme asıl ben özür dilerim.'' Elimi saçlarıma götürdüm ama kulağımın arkasına koyacak saçım yoktu çünkü toplamıştım. ''Yani şey olurum.''
Yutkundu ve gözleri büyüdü. ''Ne oluyorsun? Neden bunu fazlasıyla farklı anlamda anladım ki şimdi? Bence kesinlikle ellerini omuzlarımdan çekmelisin çünkü sadece aklım kaymıyor.''
Gözlerim büyürken kahkaha attım. ''Sen delirmişsin Ateş!''
Gülümsedi ve bir elimi tutup üzerini gözlerimin içine bakarak öptü. ''Emin ol şu 2 haftadır. Sadece iki haftadır böyleyim. Aynada gördüğüm gülümseyen adamı tanımıyorum, her gün seni görmek isteyen o adam kim bilmiyorum Alev. Sen bana ne yapıyorsun Alev Çağlar?''
Ellerimi boynuna çıkarttım ve dudaklarımı birbirine bastırdım. ''Şu iki haftadır sadece gülümsüyor ve kahkaha atıyorum. Mutluyum ve bu mutluluk gerçek. Gülümsemelerim seninle kurduğum hayalleri simgeliyor sanki. Seninle geçirdiğim o on dört gün bile kalbimin ritmini değiştirmeye fazlasıyla yetiyor. İki yıl geçirsem seninle ölecek miyim bilmiyorum. Asıl soru şu, sen bana ne yapıyorsun Ateş Polat?''
Belimde ki elleri sıkılaştı.
''Hayatım tam alt üst olmuş derken sonrasında bir kızla tanıştım...''
Blok3'ten alıntı yapmıştı.
''Sen benim şarkımsın, sıkılmam hiç dinlerken...''
Gülümseyerek kafasını boynuma doğru koyduğunda hissettiğim huzurla gülümsedim ve kafamı başına yasladım hafifçe.
''Şimdi sen benim sevgilim misin?''
Güldüm. ''E yani, teklifini kabul ettiğime göre?''
Güldüğünü hissettim. ''Doğru. Benimsin değil mi şimdi?''
Kafamı iki yana salladım. ''Yalnız o evlenince oluyor canım.''
''Onu da yaparız. Ama sen benimle evlenmek ister misin ki?''
Kaşlarım çatıldı ve ona doğru bakmaya çalışınca kafasını kaldırdı ve kısık gözlerle yüzüme baktı.
''Neden istemeyeyim ki?''
Tam ağzını açmışken yanımıza garson geldi ve bardakta ki içkilerden uzattı. Ateş aldı ve tekte kafasına dikti. İkinci bardağı da aldığında ona kızacakken Lavanta'nın sesiyle ona döndüm.
''Dedim bakayım ne yapıyorlar?''
Gülümsediğimde Ateş'e döndüm ve elindekini de yarıladığını gördüm. Evlilik muhabbeti geçince neden kötü olmuştu ki?
''Öyle dans ettik biraz şimdi takılıyoruz. Neyse ben bir nikotinleneyim,'' diyerek Ateş'in elinden tuttum.
''Gel güzelim istersen sende? Ama sen dumanı sevmiyorsun.'' Kafa salladı ve yanağımı öpüp geri çekildi. ''Evet bal, hem misafirlerle ilgilenmem lazım. Çıkın siz haberleşiriz yine.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alt Komşum
Genç Kız Edebiyatı''Elbise güzelmiş komşu kızı, bir de beni denemek ister misin?'' TAMAMLANDI ✓ -İlk başarılarımızzz- #1 platonik 14.05.2024 #2 tanışma.. 14.05.2024 #1 tanıma 18.05.2024 #1 alt 18.05.2024 #51 komşu 25.05.2024 #1 istek 15.06.2024